Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

miutan kiszellozott, es visszatetted a gyertyakat,utana gyujtas es benzin mehet ra,olyan,mintha egy par oraig allt volna.lehet, ha tulszelloztettted emg szivato is kel lra:DD
és miután visszatettem a gyertyát akkor még rugdosom gyújtás meg benzincsapnyitás nélkül? teljes gázzal ugye?
:) köszi, hát nekem az elektronika rendben, azt néztem meg először h van-e szikra és azt szépen adja le a gyertyáról! akkor próbálkozom a többivel! de ez belefér 1órába:D? gyors leszek!
ez az egyetlen modja. ha jo sokat rugdosod gyertya nelkul,akkor kiszellozik magatol.persze a benzincsapot zard el:) par rugas utan gyertya vissza, (javaslom azoknak kitakaritasat is,rongy,drotkefe,ami keznel van), es elviekben indulnia kell. esetleg ha nem akarod rugdosni berakod egyesbe, es tologatod picit, termeszetesen szinten gyertya nelkul.
sztem is elso korben az uzemanyagrendszer eldugulasaro lvan szo. nezdd meg a benzinszurot,lehet sak ennyi a hiba. ha nem,akkor johet levegoszuro. ha ez sem problema,akkor johet a teljesu.a.rendszer tisztitasa: karbi(fuvokak), csovek, minden. ha meg mindig fennall, gyertyak. ha tovabbra is,johet a szelephezag, karbiszikron, gyujtas ellenorzes. bar lehet csak a benzin vizes.nagoyn sok hiba okozhatja.
pl nekem tegnap ugyanezt okozta, ket mocskos nagy durranas a kipufogoban,es leallt a motor.majd kesobb ujra beindult. (megint tettem vele 5 km-t:D ) nekem valoszinu az elektromossagnal kell keresni a hibat, valami letestelhet. de mar nem sokaig! ugyanis tegnap azert mentem vele,mert vegre elkerult a szerelohoz! hamarosan tul lesz a nagy generalon jovo het vegere igeri,h kesz lesz.
hello bocsi h ide írok, csak sürgős tanácsra lenne szükségem, és ezvolt 3. a legfrissebb topik:). ha megszívta magát a mocim, h tudom elindítani egy órán belül? (berúgós) gyújtás nélkl rugdosom teljeses gázzal úgy h gyertya levan véve! még valami esetleg? légysz segítsetek
minel nagyobb a ccm, relative annyival kisebb a meghibasodas. ennek oka az,h a 250-es 19.000-et porog, a 400-as mar csak 14-15-ot, es igy tovabb. egy 600-as elmehet akar 60.000km-t mielott barmi baja lehet, egy 250-es kb 30.000km kornyeken mar surun megadja magat. az ezres meg szinte egy elpusztithatatlan eromu:) persze minden relaitv,fugg a tulajdonostol...
Tipikus PIROSON ÁTHAJTÁS
e zugyan nem fzr, de érdekes. Ti melyiket vezettétek volna?
lejjebb írtam, h nekem is szarakodott, de nem sok idő alatt eltűnt a dolog.. de pontosan mit értesz dadogás alatt, és miylen fordulaton, miylen gázállásnál? légszűrő, gyertya mikor lett cserélve? Amúgy meg ezekkel sincs több gond mint bármelyik másik motorral, csak legyen rá vigyázva.. A különbség talán inkább a használói körből akad a motorokról elterjedt nézetek terén. Monnyuk egy nagy nakedet nem egy 20éves vesz aki tépi hidegen, hanem egy megfontolt idősebb, aki szervizelteti is. Egy sportgépet esélyesebb h ojjjan használ aki épp csak meg tudta venni használtan már, de a drága kötelezőkre nem nagyon telik, vagy itt-ott az o9lcsóbb utat választja, és egy tizenéves motornál ez megbosszulhatja magát, lehet pont nálad. De nemrég halottam kopáshatáron belüli 100.000 km-es 400-as négyhengeresről, amit elöszőr szedtek szét. Én pl mindig jókora próbakört megyek, ha motort nézek, kihuzatom amennyire lehet, h milyen a dinamikája, nem füstöl-e motorféknél, nagy gáznál, ja, és meg kell kérni az eladót, h aznap ne indítsa be a motort mikor megy az ember megnézni, akkor kijön h indul-e hidegen.. Ha nem folyik, és nem nagyon csörög, nem szarabb egy iylen gép sem mint a többi. Peresze nyilván már nem olyan mint egy gyári új, de a pletykák egyes motorokrol igazak lennének az összes hasonlóra akár pozitiiv akár negatív irányban..
az 500-asok általában csak a biztosítási vagy jogsi rendszerek miatt készültek, általában a 600-asokból. szvsz nem lehet nagy különbség, talán kisebb furat, más méretű karbi vagy fúvóka.. iylesmi.
hali Q, adamfzr, és mindenki.
lenne 1 olyan kérdésem hogy mitöl dadoghat le 250-es fzr?
ez alatt azt értem kanyarodás után 3.-ba nem ment akármit csináltam csak 1 bizonyos fordulaton dadogott. 1-esbe is. :-( betolásra észre tért és működött.
esetleg üzemanyagrendszer dugolás? VAgy a légszűrőt kéne kitisztítani?
előre is köszönöm a válaszokat.
üdv kass.
látom földvári vagy. merre szoktál császkálni?
üdv
hali
beleolvasgattam a beszélgetésekbe, annyi kérdésem lenne, hogy a 400as v 600asnak is ennyi baja van ? vagy azért azok megbízhatóbbak?
jo kerdes,de nem tudom a valaszt.sztem az 500-as egy meghatarozott piacra kerult.szurok kozott lehet nincs kulonbseg abbol kiindulva,h a 250-es es 400-as olajszuroje megegyezik (marmitn a kulso szuros 250-ese)
Hello!
Egy olyan kárdésem lenne hogy mi a különbség az 500-as meg a 600-as fzr között?
Most konkrétan az olaj,levegőszűrőre gondolok,de a többi is érdekelne!
Előre is köszi!
Hiaba,ha valaki egyszer megfertozodik,akkor egyeletre a motor betege lesz...
nem birtam ki,es tobb,mint 2 het utan elovettem a motort,mondvan,h lesz ami lesz,beinditom. lekotottem a gyanus oninditot,gondolvan,ugyis az szivta el a toltest. eddig ugy tunik igazam volt.
szivato ra,gyujtas ra,es elso tolasra beindult! hangsulyozom kompressziohibas min. ket hetet allt 250-es FZR-rol van szo!
elkezdtem porogni a kornyeken,h ha leall,konnyeden hazatoljam,de nem tette! na akkor nagy batran kicsit eltavolodtam az otthontol. ez volt a hiba. 5 km utan felforralta a vizet,es le kellett alljak.hutes utan irany haza.
max 7 km-t mentem vele,de annyira hianyzott mar... fel is hivtam a szerelom,h aktivizalja magat,mert idegbeteg leszek.elvileg holnap viszem hozza,s igerete szerint mar a kov hetvegen fogok motorozni. bar szentirasnak vehetnem,de tudom,h ebbol esz egy honap is,de akkor is, motoroztam 7 km-t:DD
Az enyém hidegen szívató nélkül, melegen gázfröccsel indul. Szerintem ez így O.K.
nemírsenkisenem? :(
franc.. köll vinnem 500as szervízre (kis átvizsgálás ingyé..) de már most van benne ötszázsokvan, és hétvégén akarok menni egy nagy kört megint, időpont meg csak next weekre. kínos.
en ugy vagyok vele,h a tukor az jo rajta.neha latni is szoktam benne,es tudom hova akasztani a tesco-s zacsit,ha epp bekuld asszony vasarolni:))
Sztem szerezz be vmi olasz gépnek a tükrét! Nem elfogultságból mondom,de japóknál a költséghatékonyság áldozatává váltak a visszapillantók.
hm, tükör nélkül? lehet feldobok egy iylen minitükröt a kormányra, csak a zsaruk miatt, fentről meg lekerül. sztem nem szar.. vélemény? ( a kép tom h szar, de nincs itthon photoshop csak valami szar..)
üdv.
az enyém szivató nélkül indul még 1 hét állás után is.
inditas? az enyem mar tobb,mint 2 hete ott all,es "rohad" az udvaron. felreteve a viccet, az enyemnek annyi baja van most mar,h megcsak be se indul. nem sorolom,mar leirtam itt tobbszor is, atobbieknek mar a toke tele lehet vele.
amugy regen ugy indult, h szivato, onindito, majd totalgaz,es imadsag:) aztan 2 ora tologatas, vegul karomkodas,szitkozodas,udvarba otthagyas, sztem:)
elviekben melegben pocre gaz nelkul kell indulnia. mikor kijott a masodik szerelotol produkalta is 2 hetig. se szivato,se gaz, csak az onindito es ez novemberben!
lehet el van tomitodva a szivato fuvokad.
a meleg,gazfroccsos inditasra nem tudok mit mondani. az alapjaratra meg legy buszke,altalaban az az elso jel a hibas viselkedesre. nalam azzal szivattak,h magasra allitottak az alajpjaratot,en meg naiv leven nem tudtam miert.most mar tudom-alacsonyon leallt volna,es gyanithattam volna a kompressziohianyt.
sztem ha beleteszel par szaz km-t szepen beall ujra, mert te mondtad,h sokaig allt. ha meg sok penzed van, lehet erdemes egy teljes uzemanyagrendszertisztitast bevallalni...
esetleg meg karbiszinkron.