hellomind!
FZR250-esek, aki mar szedte szet,v tudja a valaszt: mekkora alapjarati fuvoka van a karbiban? anno ki lett cserelve nagyobbra,h kovessuk a kompressziohianyt,de most,h ujra lesz kompresszio,vissza kene tenni az eredetit. valakinek otlete?ettol fugg,mikor motorozok ujra:(
Csao!
Már nincs nálam az FZR. A Motorrad-nál van a Nagykőrösi úton. Nem volt a Yamaha Citynél, már 2 éve vettem. Ha nem jön össze a behitelezése a Banditnak, akkor visszaveszem az FZR-t, mert mocskosul jó! Amúgy a gumit nekem is zabálta hátul (Michelin Pilot Sport). 2 db 10000 km.Hiányzik az ereje, pl M3-as bevezető, Szerencs utcai lámpától a Szentmihályi úti lefordulóig 230-at ment a Yamaha, a Bandit 200-at. Mondjuk 2 személlyel voltam, de hát akkor is.
Hello,
Ádám, tök jó lett a vidid Sok a beláthatatlan kanyar, a környéken mindegyik ilyen? Néztem a Kakucs Ringet is, kb. 60-100km/h közt van az összes kanyar? Egész nyáron itthon vok dél-bácskában, itt az összes út(90%kb.) olyan nyomvályús, hogy középső 50cm széles részen lehet csak, azon is csak kacsázik a motor...Itt meg semmi nyomvályú meg oldalszél
Hello!
Tegnap voltunk Euro ringen,és nagyon komoly!sajnos nem mentünk fel a pályára,majd legközelebb!
9000 ft egész napra és nem volt kategória meg várás meg ilyenek!Amikor akartál mentél vagy
pihentél!
Mit is mondtatok milyen olajat vegyek bele!A Castrol Act evo 4t az jó nem?
Hello!
Jó ám az az alacsony súlypont, nekem eddig álló helyzetben 2 eldőlés volt(egyik villacsapágy csere közbe), de mindkétszer a kipufogódob megtartotta, nem ért le semmi. Csak a Bandit van már? Fzr-t nem a yamaha City-nél árulták ősszel? Pár napja bementem otthon a városba, este, 1-be félig ráhúztam, gumi leforog, szabályzás, közbe gurultam max 60-nal, ja első fék nélkül mindezt, meg Z1-es hátsógumival, meg a kb.3éves hengerszett kiállok pihenni, parkolóban majdnem ütközésig ráfordítottam a kormányt, és mintha valaki oldalról ellökött volna, nem tudtam tartani olyan mélyre dőlt és oldalra eldőltünk Előtte nap karcoltam le az alját először úgyhogy éreztem a vesztem. Amúgy a képen látható, már csak dőléshatárolókat kell kitalálnom hozzá, meg még sose burnoutoltam(egyik motorommal se csináltam) de nagyon eszi a hátsó gumit.
Madmax, állat lett a bandavezér-secód!
Helló!
Sorry, ezt elfelejtettem odaírni..
88"-as 250-es FZR, szóval az idomok nem jók a tiédre skoel!
Norgee! nem tudom, hogy jó-e a karbisor. Nem tartom valószínűnek amúgy.
Nincs most róla képem, de ez a széria.
hali hilo. lenne 1 olyan kérdésem hogy mikori és mekkora fzr amiről szó van?
nekem 1 "96-os 250-es trapézlámpás 3ln alvázszámú géphez kellene oldalidom, plexi, levegő szívócsonk a mi a kaszniból jőn a vázba. a képeim között van róla kép.
üdv
Hi Zoli!
Súlyra ugyanannyi kg mint az FZR, de lejjebb van a súlypontja, teljesen más vezetni, mint a jó FZR-t. A szélvédelme sem olyan jó, mint a Yamaháé, ez inkább olyan túrázós vonal. Csak most a világ legunalmasabb dolgát végzem el vele: bejáratás. Max 5000-ig lehet forgatni még. Csak nagyon hiányzik az FZR sportosága. Várom hívásod!
Fzr bontott alkatrészek eladóak!
Javítható a motor, de nem éri meg, mert drága a dugó bele. Henger, és dugó kopott el!, Ezeken kívül minden használható, és a bonós ár alatt eladó! Hengerfej, vezérműtengelyek, karbisor, kuplung, váltó, CDI, Idomok,ülések, tank, ÚJ!plexi 0km, Szóval egy komplett motor szar dugókkal, fúrásra szoruló hengerrel ....Stb. Megegyezik az összes 250-es FZRével a blokk.
sztem simán megéri már csdak azárt is mert egyszer tankoltam még óbudán és amikor haza értünk akkor mélg majdnem félig volt a tank. még egy ideig csak hétvégén van mert még épitik a pályát.
FZR250-esek, aki mar szedte szet,v tudja a valaszt: mekkora alapjarati fuvoka van a karbiban? anno ki lett cserelve nagyobbra,h kovessuk a kompressziohianyt,de most,h ujra lesz kompresszio,vissza kene tenni az eredetit. valakinek otlete?ettol fugg,mikor motorozok ujra:(
Már nincs nálam az FZR. A Motorrad-nál van a Nagykőrösi úton. Nem volt a Yamaha Citynél, már 2 éve vettem. Ha nem jön össze a behitelezése a Banditnak, akkor visszaveszem az FZR-t, mert mocskosul jó! Amúgy a gumit nekem is zabálta hátul (Michelin Pilot Sport). 2 db 10000 km.Hiányzik az ereje, pl M3-as bevezető, Szerencs utcai lámpától a Szentmihályi úti lefordulóig 230-at ment a Yamaha, a Bandit 200-at. Mondjuk 2 személlyel voltam, de hát akkor is.
Üdv
Ádám, tök jó lett a vidid Sok a beláthatatlan kanyar, a környéken mindegyik ilyen? Néztem a Kakucs Ringet is, kb. 60-100km/h közt van az összes kanyar? Egész nyáron itthon vok dél-bácskában, itt az összes út(90%kb.) olyan nyomvályús, hogy középső 50cm széles részen lehet csak, azon is csak kacsázik a motor...Itt meg semmi nyomvályú meg oldalszél
Tegnap voltunk Euro ringen,és nagyon komoly!sajnos nem mentünk fel a pályára,majd legközelebb!
9000 ft egész napra és nem volt kategória meg várás meg ilyenek!Amikor akartál mentél vagy
pihentél!
Mit is mondtatok milyen olajat vegyek bele!A Castrol Act evo 4t az jó nem?
Jó ám az az alacsony súlypont, nekem eddig álló helyzetben 2 eldőlés volt(egyik villacsapágy csere közbe), de mindkétszer a kipufogódob megtartotta, nem ért le semmi. Csak a Bandit van már? Fzr-t nem a yamaha City-nél árulták ősszel? Pár napja bementem otthon a városba, este, 1-be félig ráhúztam, gumi leforog, szabályzás, közbe gurultam max 60-nal, ja első fék nélkül mindezt, meg Z1-es hátsógumival, meg a kb.3éves hengerszett kiállok pihenni, parkolóban majdnem ütközésig ráfordítottam a kormányt, és mintha valaki oldalról ellökött volna, nem tudtam tartani olyan mélyre dőlt és oldalra eldőltünk Előtte nap karcoltam le az alját először úgyhogy éreztem a vesztem. Amúgy a képen látható, már csak dőléshatárolókat kell kitalálnom hozzá, meg még sose burnoutoltam(egyik motorommal se csináltam) de nagyon eszi a hátsó gumit.
Madmax, állat lett a bandavezér-secód!
Sorry, ezt elfelejtettem odaírni..
88"-as 250-es FZR, szóval az idomok nem jók a tiédre skoel!
Norgee! nem tudom, hogy jó-e a karbisor. Nem tartom valószínűnek amúgy.
Nincs most róla képem, de ez a széria.
nekem 1 "96-os 250-es trapézlámpás 3ln alvázszámú géphez kellene oldalidom, plexi, levegő szívócsonk a mi a kaszniból jőn a vázba. a képeim között van róla kép.
üdv
Súlyra ugyanannyi kg mint az FZR, de lejjebb van a súlypontja, teljesen más vezetni, mint a jó FZR-t. A szélvédelme sem olyan jó, mint a Yamaháé, ez inkább olyan túrázós vonal. Csak most a világ legunalmasabb dolgát végzem el vele: bejáratás. Max 5000-ig lehet forgatni még. Csak nagyon hiányzik az FZR sportosága. Várom hívásod!
Üdv!
Javítható a motor, de nem éri meg, mert drága a dugó bele. Henger, és dugó kopott el!, Ezeken kívül minden használható, és a bonós ár alatt eladó! Hengerfej, vezérműtengelyek, karbisor, kuplung, váltó, CDI, Idomok,ülések, tank, ÚJ!plexi 0km, Szóval egy komplett motor szar dugókkal, fúrásra szoruló hengerrel ....Stb. Megegyezik az összes 250-es FZRével a blokk.
tud valaki fzr 400 R (96-os) -hoz szélvédő plexit?
sztem simán megéri már csdak azárt is mert egyszer tankoltam még óbudán és amikor haza értünk akkor mélg majdnem félig volt a tank. még egy ideig csak hétvégén van mert még épitik a pályát.
Mikor mentek legközelebb?mennyit mentetek és mennyi volt?