Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi az infókat. Találtam egy írást a www.spiggy.uw.hu oldalon a "rólam" részben. Eléggé részletes és kielégítő infók voltak benne. Ha még nem láttátok nézzétek meg.
hidegen még nem hallottam 4jengerest nem zörögni... sőt, melegen alapjáraton ()joo alacsony alapjáraton..) is van egy icipici vezműlánchangja. Hidegen nekem is van egy kicsi szelepciripelés, de ez akkor nem lenne ha nem lenne szelep.. :D és minnél nagyobb a motor, annál erősebbek ezek az űzemi zajok. plussz, egy négyhengeresnél nem az alapjárat meg az alacsony fordulat az üzemszerű, szal ott lehet is kis hang. Amúgy majdnem pozsonytól (a vízlépcsőtöl) jöttünk végig 130-160 (inkább 150) között, párszor kihuzatva vég közelébe, és tökre bírták.
Nem gondoltam volna hogy igy megy egy 250-es!Én az 500-ast 200-nál rakom hatba,utánna nem tudom még nem probáltam a végét!
Szerintem a vezérműlánc hidegen meg melegen is zörög!Legalábbis a zsigulin igen!
Én ugy tudom hogy azt meg lehet feszíteni kétszer háromszor csere elött!
Én 2 napja cseréltem olajat:Valami Castrol Power1 Racing full syntetic 10W50,teljesen jó,de
3 rongy 1 liter!kell 3l meg szűrő!Azthiszem 2600 volt!
Sziasztok! Hozzáértők segítségét kérném. Pár napja vettem FZR600 89-es.Esztétikailag színte kifogástalan, viszont technikailag annyi hibája van, hogy hideg indításkor hallhatóan zörögnek a szelepek. A tulaj azt mondta, hogy be kell állítani, de ha bemelegszik a motor akkor elhagyja, ez így is van. Elképzelhető, hogy szelepállítási problémája van? A hidegen hallható hangot én egy megnyúlott zsiguli vezérműlánc és beállításra váró szelephanghoz tudnám legjobban hasonlítani. Olaj van benne, bár napokon belül lecserélem. Milyent rakjak bele 20-40 vagy 10-40. Azt olvastam, hogy ebbe az évjáratba még nem használták a szintetikus olajat. Az XV Viragom szintetikussal megy. Egyébbként szépen megy, hatalmasat gyorsul, számomra jó.Csak ez a zörgés idegesít hidegen. A fogyasztásról még nem tudok nyilatkozni. Köszi a segítségeket: Mészizs
jelzem ma megkarcoltuk a 190-et...
hácccsónál úgy hívják hoogy igen, körmöskulcs. az kell nektek. megfelelő méretben. és azzal nagyon szépen lehet állítani. első teló? háát, attól függ mekkora gödör. ha akármekkorát fékezel egyenes úton és nem koppan fel, akkor az már elég jó, ha kis egyenetlenségeken sem akkor tökéletes. h aghödörbe mész, kevés teló van ami nem koppan. sztem.
hátsó teló állítás engem is érdekelne
Hello!
Megy ma valaki motorozni?
Az normális hogy nagy fékezésnél vagy gödörbe koppan az első teló?
És a hátsón hogy lehet állítani,mert elég hajó?
Hát ez a perselyezés elég low cost generál. Reméljük nem lesz vele gondod. Ha minden igaz van kontakt teflonozóval (wiseco minőségű teflonnal dolgozik) ha jól tudom 0,6mm-ig lehet használni. Akkor csak a hengert kell felfúrni meg túlméretes gyűrű azt viszhall. Igaz még nem csináltattam nála, de lassan eljön az ideje.
más kérdés, h kopottan a megfelelő módon mutatja ovalitását.. de a dugóeszterga érdekes, de ha műxik, akkor naon hasznos kispénzű dijjákoknak.
ja, tudtuk h akkora a szelepszár. amúgy halkan jegyzem meg igen pironkodva, hogy a dugattyú normál, hideg állapotában igenis óóvális, mivel ha megnézitek belül akkor láccik, hogy a falvastagsága nem egyenletes, így a hőtágulás közbeni méretváltozása sem lesz az, tehát, h bemelegedve valóban henger formát adjon, hidegen óóóválisnak köll lennie...
van,de munkahelyen nem nezik jo szemmel,ha msnezek:) otthon meg nincs netem.
a szerelo azt mondta,ha kesz lesz,olyan lesz,mint az uj,egy jo darabig nem kell hozzanyulni. kozoltem vele nagyon helyes,mert ugyis hozza viszem azt mondta akkor egy jo darabig nem latja ezt a motort. elvileg kovacsolt dugorol van szo,szoval lehetseges esztergalni. csak annyit vesznek le,h ujra henger alaku legyen,ne pedig kopott ovalis. a perselyezes meg egyertelmu.
amugy vagtatok,h a szelepszar mindossze 3mm atmeroju? kis cino vacak az egesz szerelom szerint aki felcsiszolta az eget lekaromkodta,mire vegzett vele,hisz nagyon pepecs munka volt az egesz:) a szelep feje kb akkora,mint egy 2Ft-os
msn-ed nincs?
érdekes, még nem hallottam illenrő.. monnyuk ha nem felületileg edzett anyagról van szó, akkor miért is ne? ha meg ugye sima önött dugó.. vééégülis.. ha 100-ba van és minden tip-top lesz, akkor elég okosba megoldottad, gratula! szinte van egy új moccod!
annyi,h mivel nincs nagyon elkopva,igy hasznalhato. egyszeruen csak felesztergaljak. mivel kisebb perselyt raknak bele,igy kisebb gyuru dugo kell.minimalis reszt leesztergalnak,es olyan lesz,mint az uj
eggéc pontosan az a dugó-gyűrű hozzáállítás mit jelent? érdekesen hangzik..
egesz kereken 100.000Ft lesz a javitas.
ebben a kovetkezok vannak benne:
32.000 a perselyeztetes, es dug,gyuru hozzaallitas
12.000 a hengerfej sikbakoszorulese,szelepek felcsiszolasa, olajlehuzo gyuruk csereje
5.500 hengerfej tomites
20.000 szelepszarszimeringek
5000 onindito javitas
4.500 olaj
20.000 a munkadij (osszerakas,karbiallitas,szelepallitas)
es ez nagyon barati ar:)
uj dugora,gyururre nem volt penzem,mert az meg + 176.000Ft. szoval fel lesz ujitva igy,es igy is olyan lesz,mint az uj,leszamitva,h nem 45LE lesz,hanem kb 43.
miket kell csinálni, é mennyibe fáj össz.? és azz baráti ár, vahy tökhiovatalos lehúzós-szerelős?
csak ovatosan,nem akarunk gyorsan megvalni egy uj FZR-estol:)
a penzt en is nagyo nsajnalom:( raadasul ki kell egesziteni,mert a szelepszarszimeringek kimaradtak a koltsegvetesbol. 1200FT/Db es 16 van belole:(
amugy 72,5 volt az alapjarati es 15(v 150?) a fofuvoka.
nahát, ki mehet így:
jupijjééé!
Q, én drukkolok neked, hogy minél hamarabb kész legyen a moccantásod. Csak a pénzt sajnálom, pedig nem is az enyém. És mekkora volt a méret?
ami nekem konyv van,abban nincs benne. de vegul megoldodott,egy ismerosom meg tudta mondani.most mar ez se all az utamban,h kesz legyen a moci:)