mee itten laom az örsnél. voltasm harasztiban mult héten. unokatesóm ott lakik, meg dolgozik, egy kávézóban. korek gergő, ilyen becks-es napernyők vannak előtte a könyvtárnál. örülök h teccős a motor, most bücke vagyok! :D
500-asom van nem 250-es és nem gyári a kipuff,de sose durrog !na mindegy,majd valahol utánna járok!
Ja és láttalak kb. 2 hete az örsnél!Szép az fzr!nem jársz valamikor haraszti felé?
amikor megvettem 28 korul volt,es mar kezdett haynatlani. 33-nal vegleg megadta magat. ez ora szerint,hogyaztan tenylegesen mennyi van benne,ki tudja...
plusz nem árt egy nyitottabb kipuff, mivel ott kisebb a foyltáős, így könyebben kerül az elégetlen szmötyi a kipuffba. de mint sejthető a leírásból, az hogy a kipuffogóban ég/robban, nem feltéltenül számít üzemszerű használatnak. leggyakrabban kibelezett/sport kipuffoknál, vagy kopott szelepek mellett jelentkezik amit hallani akarsz. esetleg nagy ürtartalmú egyhengereseknél könyebben. nekem a dr750 nyitott kipuffal szeretett durrogni, de az megabrutál volt. de csak a hang miatt ne erőltesd. ha jön jön, ah nem, ne baszkuráld, még baja lesz.
Hali FZR-esek! Van eladó gyári FZR 400-as ülésem,első és hátsó is! Dupla kereklámpás 400-ashoz valók,és hibátlanok!Ha kell valakinek,az írjon mailt a domi75@tvnetwork.hu -ra! Csá!
nekem ha kicsit meghajtom durrog. amúgy nem tezs jót neki, és egy 250es négyhengeresen nem is hangos, inkább poylan köhögést kell hogy halljál. próbáld meg, hogy alacsonyabb fokozatban kigyorsítasz, fullgázzal, és onnan hirtelen elzárod. elméletileg ekkor jwelentkezik, ami a szelepek összenyitásánál fellépő gázlengés miatti kipuffogóba került elégetlen tüzelőanyag-levegő keverék berobbanása miatt hallható.
Jo valasztas volt!En ma mar le is bontottam a masinat.Kezd Streetes vaddiszno format felvenni.Jelenleg valami oval alaku hasznalt karbonos kipuffot hajtok amit felrakhatnak ra mert a gyari az nagyon gagyi.Majd holnap le is fotozom csak nem tudok felrakni kepet mert valahogy szarozik az oldal ahol van a galeriam.
majd kiagyalom valahogy a megoldast.
Ja jobban mondva elbontottam, mert szar volt a papírja, pedig szereltem egy pár órát, hogy összeáljon. Ráadásul nem is ment olyan hú, de jól. Most volt egy jó kis 1000 exup eladó hát gyorsan rácsaptam.
sztem igen.mert alacsony fordulaton fojtani kell a motort,h nyomatekos legyen. ahogy no a fordulat,ugy nyit a szelep. ezert is mondjak,h nyit a power, v nyit az exup.
Az alap állapot az majdnem zárt szelepnél van? Találtam a szelepnél én is egy fület az exup rögzítő lemezén meg egy furatot, amiben egy elég kicsi átmérőjű kis furat található, gondolom ez lehet az alapállapot. Majd este kiderül. De köszi a segítséget.
Akárhogy hajtom semmit nem csinál!