ha olyan,mint a 250-ese (marpedig miert kulonbozne), akkor van a szelepen egy ful,amit csavarhuzoval hozza lehet iiazitani a szelep tokjahoz,mert azon is van egy ilyen ful.miutan ez megvan,akkor ez az alapallas. aztan addig huzod a bowdeneket,amig csak egy kis holtjateka lesz. nem sok, minimalis, de minimalisnak kell lennie, kulonben leeghet a motor. mi ugy allitottuk be anno,h a bowden vedo muanyag kopenyet kicsit visszahuztuk,es ha vissza lehetett huzni 1-2 mm-t, akkor jo. nem tudom igy elmondani, latni kellene. tudnek elni eleg durva hasonlattal,de inkabb nem teszem:)
Ha már mindenki az bekötötte az új bowdenjét Akkor lenne egy kis kérdésem, hogy hogyan kell beállítani az exup szelepnél a két bowdent. Gondolom ha gyújtásra rakom, akkor az exup szinkron motorja alapra állítja magát, csak ilyenkor nem tudom, hogy hová állítsam a szelepet. Ha valaki jártas a témában kérem segítsen, mert kitépem az egészet a leömlöből és lehegesztem az egészet.
89-es 1000-ről van szó.
Nem kellett akudnom, fix árakon dolgozik és új. A Motorinfó-ban hírdette magát, meg a Net-en is van honlapja, de itt nem találtam a bowdenekről hírdetést. www.cma-motor.hu ez a címe. Szerintem nagyon korrekt és pontos.
Sziasztok! Mint múltkor írtam elszakadt a kilométeróraspirálom. A szakszervízek 6 és 12 ezer ft. körüli árajánlatot adtak. Találtam egy barátom közreműködésével egy címet, ahonnét megrendeltem a spirált, másnap megérkezett és a szállítással együtt 3200ft-ba került.2200ft volt a spirál. Telefonszáma:30-947-5135 vagy 30-747-1304, helyileg Celldömölk.
Balesetmentes jó gurigázást: Mészizs
hello fzr-es banda.megvettem az uj gepem.Eleg jo masina.93-as 1000-es exup.Ez e motor egy tank.
Amugy udv Q kollega.Nem tudok belepni az fzr clubra.Tudnal nekem segitteni?
altalaban semmi kulonos dologra,csak amire ugy altalaban egy motornal.+ nezd meg a valtast 1-es es 2-es kozott, illetve az elso teloszarszimeringeket, h engednek-e. ezen kivul meg a tipushiba a sok olajfogyasztas,de azt nem tudod lemerni vasarlas elott.
az altalanos dolgok meg,h hidegen hogy indul, megfeleloen kiporog-e, van-e alapjarat,es menyni ido utan al lbe ra,melegen hogyindul,milyen hangos a valtoja,mennyier egyertelmu egy sebessegbe rakas, fustol-e, stb.
es ami a legfontosabb,amit mar sok helyen olvastam,h a vaz le van-e festve,mert ha igen,akkor az gyanus.ezen kivul kormanyvegek,oldalidomok,deklik,labtartok,stb mennyire karcosak torottek az esesektol.
Sziasztok! Elszakadt a kilóméteróra spirálom. Hol tudnák barátságos áron venni? Eddig csak irányárakat mondtak a márkakereskedők 8-12 ezer forint környékén. Tudtok valami olcsóbb helyet ill. címet? Köszi
nemtudom mennyire vagytok jártasak az fzr-ekbe de sztem elégg! most állod egy 1995 ös 600-as fzr vásárlása előtt tanácsokat szeretnék kérni hoyg mire figyeljeek oda. előre is köszönöm a válaszotokat.
Tivadar
Helló
a komrmányrángást valószínüleg a teleszkópban lévő felső persely kopása okozza vagy lehet centírozási probléma is.a 3000alatti gondokkal sikerült a co csavar állításával finomítanom most 2.5 ig van nyitva.
a vezérműlánc ha nem patentszemes akkor 2 lehetőség van.
vagy szétszeded teljesen,de az nem egy jövedelmező megoldás.
Vagy egy szemnél a csap elnyitolt részét finoman lereszeled és kiütöd a csapot annyira hogy szétjöjjön a lánc és a végén öszeütöd és visszanyitolod vagy egy kézisatuban, de van speciális szerszám is hozzá vagy kalapáccsal vagy amivel tudod:).
Én így csináltam eddig nem volt vele baj és több mint 10ezret mentem már vele.
Nekem nem sok közöm van a 600-ashoz de az én 400-asom is szaggat 3000alatt. Én is ugy hallottam ho tipushiba de fene tudja. Ha nagyon finoman bánok a gázzal 3000alatt akkor nem rángat. Amugy a legegyszerűbb orvosság ne tartsd a fordulatot 3000alatt:
Köszönöm a láncról adott infókat. Hol lehet vezérműláncot és feszítőt vásárolni és kb. mennyibe kerül? Néztem rajzokat és mivel a főtengely és a vezérműtengely közepén van a lánc, ezért, hogyan történik a csere? Patentszemes vagy teljesen szét kell dönteni a motort. El tud szakadni a vezérműlánc, vagy csak a nyúlás következtében átugorhat? Csak hidegen jön a lánc zörgés, meleg motornál megszünik. Egyébbként az én 600-om is kicsit dadog 3000 ford.alatt, de ha elkerüli akkor bármelyik fokozatban számomra szépen megy.
80km/h-nál, ha a kormányt csak érintőlegesen fogom, akkor egy minimálisat remeg, ha rendesen megfogom, akkor megszűnik. Szerelőtől kérdeztem, mert centíroztatni akartam. Ő azt mondta, mivel 80 alatt és fölött nem vibrál ez természetes jelenség a motor önrezonanciája. Mit szóltok hozzá. Köszi Mészizs
Helló márkatársak!
van egy olyan problémám, hogy főleg ebben a melegben, de egyéb időben is 3000es fordulat alatt a motorom (FZR600 "89) szaggat, rángat.hallottam azt is, hogy ez egy típushiba.ahogy túlbillen a 3000en egy millimétert kisimul.szinkron nem régen lett rajta csinálva.
tudtok valami módszert amivel ki lehet simítani az alját?
és még lenne egy kérdésem...
a CO csavart hány fordulatra kell kinyitni?
sztem azert nem art megnezni azt a vezermulancot,mint kesobb fogni a fejet. en anno leszartam nagy ivben, mas miatt elvittem a szerelohoz, es o megnezte, azt mondta,h meg 50 km es a vezermulanc elszakadt volna,es szetvert volna mindent. kiderult anynira meg volt mar nyulva,h a feszito kiakadt. szoval jobb felni...
mellesleg meg mindig nincs motor,nem is lesz egydarabig.mar kezdem feladni.mar a sorrevalo is erre megy el kiderult,h 3 szelep gatya. annyira el volt egve,h nem zart jol. en meg csodalkoztam, h megeszi a 10L-t szazon meg valami elojon,feladom. ennyit mar nem er ez a szerelem jelenleg tulleptu ka 100.000-es javitasi koltseget. a motor mar tobbe van,mitn felmillio forint! ha megegyszer talalkoznek a volt tulajjal,tuti megolnem ott helyben.igy atverni engem!meghogy gyari allapotu...
89-es 1000-ről van szó.
Balesetmentes jó gurigázást: Mészizs
http://fzrclub.extra.hu
Amugy udv Q kollega.Nem tudok belepni az fzr clubra.Tudnal nekem segitteni?
az altalanos dolgok meg,h hidegen hogy indul, megfeleloen kiporog-e, van-e alapjarat,es menyni ido utan al lbe ra,melegen hogyindul,milyen hangos a valtoja,mennyier egyertelmu egy sebessegbe rakas, fustol-e, stb.
es ami a legfontosabb,amit mar sok helyen olvastam,h a vaz le van-e festve,mert ha igen,akkor az gyanus.ezen kivul kormanyvegek,oldalidomok,deklik,labtartok,stb mennyire karcosak torottek az esesektol.
nemtudom mennyire vagytok jártasak az fzr-ekbe de sztem elégg! most állod egy 1995 ös 600-as fzr vásárlása előtt tanácsokat szeretnék kérni hoyg mire figyeljeek oda. előre is köszönöm a válaszotokat.
Tivadar
a komrmányrángást valószínüleg a teleszkópban lévő felső persely kopása okozza vagy lehet centírozási probléma is.a 3000alatti gondokkal sikerült a co csavar állításával finomítanom most 2.5 ig van nyitva.
a vezérműlánc ha nem patentszemes akkor 2 lehetőség van.
vagy szétszeded teljesen,de az nem egy jövedelmező megoldás.
Vagy egy szemnél a csap elnyitolt részét finoman lereszeled és kiütöd a csapot annyira hogy szétjöjjön a lánc és a végén öszeütöd és visszanyitolod vagy egy kézisatuban, de van speciális szerszám is hozzá vagy kalapáccsal vagy amivel tudod:).
Én így csináltam eddig nem volt vele baj és több mint 10ezret mentem már vele.
80km/h-nál, ha a kormányt csak érintőlegesen fogom, akkor egy minimálisat remeg, ha rendesen megfogom, akkor megszűnik. Szerelőtől kérdeztem, mert centíroztatni akartam. Ő azt mondta, mivel 80 alatt és fölött nem vibrál ez természetes jelenség a motor önrezonanciája. Mit szóltok hozzá. Köszi Mészizs
van egy olyan problémám, hogy főleg ebben a melegben, de egyéb időben is 3000es fordulat alatt a motorom (FZR600 "89) szaggat, rángat.hallottam azt is, hogy ez egy típushiba.ahogy túlbillen a 3000en egy millimétert kisimul.szinkron nem régen lett rajta csinálva.
tudtok valami módszert amivel ki lehet simítani az alját?
és még lenne egy kérdésem...
a CO csavart hány fordulatra kell kinyitni?
üdv
mellesleg meg mindig nincs motor,nem is lesz egydarabig.mar kezdem feladni.mar a sorrevalo is erre megy el kiderult,h 3 szelep gatya. annyira el volt egve,h nem zart jol. en meg csodalkoztam, h megeszi a 10L-t szazon meg valami elojon,feladom. ennyit mar nem er ez a szerelem jelenleg tulleptu ka 100.000-es javitasi koltseget. a motor mar tobbe van,mitn felmillio forint! ha megegyszer talalkoznek a volt tulajjal,tuti megolnem ott helyben.igy atverni engem!meghogy gyari allapotu...