Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnálni nem kell (erre mondtam hogy a talpára hegeszteni valamit nem tart semmiből, másrészt a festés miatt amúgy is levettem volna) csak elqrtam vele egy napot amíg vágtam és hegesztettem, holnap meg már mehetek dolgozni és áll a dolog. (meg persze a kuplung és a fékcső sem elég hosszú a magasabb kormányhoz, azt is csinálni kell )
"így jár, aki nem mér és számol"........................ hanem bízik egy olyanban aki már megcsinálta és állítása szerint működik.
A két motor ugyanaz, a kerék és gumiméretek ugyanazok (ott a fórumon valaki konkrétan rá is kérdezett) képeken látni hogy a két átalakított sztender is egyforma (má az enyém meg az övé) csak épp most látom hogy az ő gépén (kép amin a motorja áll) kopott a hátsó gumi (ahogy nekem is volt) én viszont most tettem fel az újakat előre-hátra amik átmérőben ( most még) nagyobbak. Ezek szerint ennyi elég hozzá hogy billegjen ekkora rövidítéssel. (ráadásul nekem még lejjebb is van engedve az eleje egy centit, ha visszaemelném akkor.....)
Igazából ez mulatságos történet lenne, de sajnállak... Így jár, aki nem mér és számol, hanem vág
Ha valamit jól megcsinálsz, az csak simán rendben, de tanulni csak az elqrásból lehet

Nekem jó a kedvem, most jöttem meg a szegedi borfesztiválról, Gyulát nem láttam csak 2 dl aszút ittam, de mingyá rápótolok
Majd kiderül ha rendesen nyomival lesz lehúzva. kedden kiderül
Az új gumik miatt sztenderen billeg oldalra mert leér a hátsó kerék.
Alátéve egy 12mm-es pozdorját már nem billeg de épp leér a gumi, a 25mm-es deszkán állva már van kb. 10mm-es rés a gumi és a beton között így a 30mm-es hiányzó rész tökéletesen illeszkedne a helyére. (hogy rohadnál meg Bill )
Mindegy, ráhegesztek a talpára egy-egy 15mm vastag anyát és azon már megáll. (még mák hogy semeddig se tartott kivenni)
Itt ugye felmerül a kérdés hogy a tömítéskészítő tömítése vagy a nem egyforma nyomatékkal való lehúzás, esetleg valami más miatt fordulhatott elő.
Én is szopó ágon vagyok, elöl is folyik de az meg a hengerfej tetejénél :D szóval marad a szétkapás megint
Megvolt a sztenderpróba, feltenni rá valóban könnyű.
A mai nap kérdése az, hogy a 30mm-es kivágott csődarab helyett mennyivel kellett volna kevesebbet kivágni. (és hogy Bill csináljon-e az anyukájának csíkos malacot)
ugyan már. enyém van hogy 15 felett tölt és semmi gond vele 1000éve.
Gyulának előzmény
Szóval most is jó,csak sokat tölt szerintem 14.8-14,9 nem sok?Azt olvastam hogy emiatt romlanak el ezek a cdi vagy mik.
Vágom csak te írtad hogy mèrjek rá járó motorral.
Èrtem:-)
Ami van az is jó de 14.90 et is tölt.Nem lehet hogy csak14,10 et töltsön max.?
Onnan jöttem el a meló miatt
Álló motornál egy generátor sem tölt,mennie kell hozzá.Egyébként motorosoknak.hu oldalon ötezer alatt megkapod,ha én csinálom postával nyolcezer körül van.
Járó motorral?Csak úgy tölt nem?
Ne keverd,akkus gyújtásnál TCI gyújtó elektronika van,a CDI tirisztoros gyújtás töltőtekercsről.Ez akku nélkül gyújt,de a transalp nem ilyen.
Multiméterrel rá kéne mérned hogy járó motornál van e töltés.Úgy néztem mágmeses generátora van,tudok csinálni,de csak három hét múlva,akkor leszek délutános.
Ja tehát nem ott laksz
Megyünk haza jövő hónapban. Szólj ha lebeszélted vele
https://www.google.hu/maps/pla...!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x4746817dcf3f5521:0x400c4290c1e15a0!8m2!3d46.7711185!4d21.1289753
nem tudom most vettem 89 és honda transalp pd 06 os
Milyen generátora van,állandó mágneses mint az Fzr 600-é,vagy gerjesztett forgórészű,mint az ezresé?