Sajnálni nem kell (erre mondtam hogy a talpára hegeszteni valamit nem tart semmiből, másrészt a festés miatt amúgy is levettem volna) csak elqrtam vele egy napot amíg vágtam és hegesztettem, holnap meg már mehetek dolgozni és áll a dolog. (meg persze a kuplung és a fékcső sem elég hosszú a magasabb kormányhoz, azt is csinálni kell )
"így jár, aki nem mér és számol"........................ hanem bízik egy olyanban aki már megcsinálta és állítása szerint működik.
A két motor ugyanaz, a kerék és gumiméretek ugyanazok (ott a fórumon valaki konkrétan rá is kérdezett) képeken látni hogy a két átalakított sztender is egyforma (má az enyém meg az övé) csak épp most látom hogy az ő gépén (kép amin a motorja áll) kopott a hátsó gumi (ahogy nekem is volt) én viszont most tettem fel az újakat előre-hátra amik átmérőben ( most még) nagyobbak. Ezek szerint ennyi elég hozzá hogy billegjen ekkora rövidítéssel. (ráadásul nekem még lejjebb is van engedve az eleje egy centit, ha visszaemelném akkor.....)
Igazából ez mulatságos történet lenne, de sajnállak... Így jár, aki nem mér és számol, hanem vág
Ha valamit jól megcsinálsz, az csak simán rendben, de tanulni csak az elqrásból lehet
Nekem jó a kedvem, most jöttem meg a szegedi borfesztiválról, Gyulát nem láttam csak 2 dl aszút ittam, de mingyá rápótolok
Az új gumik miatt sztenderen billeg oldalra mert leér a hátsó kerék.
Alátéve egy 12mm-es pozdorját már nem billeg de épp leér a gumi, a 25mm-es deszkán állva már van kb. 10mm-es rés a gumi és a beton között így a 30mm-es hiányzó rész tökéletesen illeszkedne a helyére. (hogy rohadnál meg Bill )
Mindegy, ráhegesztek a talpára egy-egy 15mm vastag anyát és azon már megáll. (még mák hogy semeddig se tartott kivenni)
Megvolt a sztenderpróba, feltenni rá valóban könnyű.
A mai nap kérdése az, hogy a 30mm-es kivágott csődarab helyett mennyivel kellett volna kevesebbet kivágni. (és hogy Bill csináljon-e az anyukájának csíkos malacot)
Álló motornál egy generátor sem tölt,mennie kell hozzá.Egyébként motorosoknak.hu oldalon ötezer alatt megkapod,ha én csinálom postával nyolcezer körül van.
Multiméterrel rá kéne mérned hogy járó motornál van e töltés.Úgy néztem mágmeses generátora van,tudok csinálni,de csak három hét múlva,akkor leszek délutános.
A két motor ugyanaz, a kerék és gumiméretek ugyanazok (ott a fórumon valaki konkrétan rá is kérdezett) képeken látni hogy a két átalakított sztender is egyforma (má az enyém meg az övé) csak épp most látom hogy az ő gépén (kép amin a motorja áll) kopott a hátsó gumi (ahogy nekem is volt) én viszont most tettem fel az újakat előre-hátra amik átmérőben ( most még) nagyobbak. Ezek szerint ennyi elég hozzá hogy billegjen ekkora rövidítéssel. (ráadásul nekem még lejjebb is van engedve az eleje egy centit, ha visszaemelném akkor.....)
Ha valamit jól megcsinálsz, az csak simán rendben, de tanulni csak az elqrásból lehet
Nekem jó a kedvem, most jöttem meg a szegedi borfesztiválról, Gyulát nem láttam csak 2 dl aszút ittam, de mingyá rápótolok
Alátéve egy 12mm-es pozdorját már nem billeg de épp leér a gumi, a 25mm-es deszkán állva már van kb. 10mm-es rés a gumi és a beton között így a 30mm-es hiányzó rész tökéletesen illeszkedne a helyére. (hogy rohadnál meg Bill )
Mindegy, ráhegesztek a talpára egy-egy 15mm vastag anyát és azon már megáll. (még mák hogy semeddig se tartott kivenni)
A mai nap kérdése az, hogy a 30mm-es kivágott csődarab helyett mennyivel kellett volna kevesebbet kivágni. (és hogy Bill csináljon-e az anyukájának csíkos malacot)