en most csereltem le 20w50 motul asvanyit 10w 40 tecnoszntetikusra tők zsir halkabban jar vele motir hidegen nem csuszik kuplung se ha odabaszom neki :-) kőszi Ábrus a segitséget!!!!!
Ja igen, Sanya volt, aki az Eneost ajánlotta először... nekem is ilyet tudnak lopni (na jó, nem lopják, csak úgy VAN ) kaptam az autóba valót (5W30), meg most a motorba is 2 liternyi full synt 75W90-et (váltó+difi)
Nem csináltam vele semmit. Elvittem máshová,ott lassulásmérővel dolgoznak. Józsival beszélgettem erről a fék témáról,és azt mondta,nincs annak semmi baja a világon. Mondjuk én sem érzem,hogy rángatna fékezéskor. Tök egyenletes a fékhatás,
Ezt szerintem nem én mondtam (a folyási tulajdonság nem attól függ hogy szintetikus-e hanem az olaj viszkozitásától) én azt szoktam mondani hogy jó az ásványi, max. a félszintetikus mert a szintetikus feleslegesen drága. De ma már ez sem igaz. (lásd Mannol árak)
Bírom, mikor mondják, hogy "ez ásványi eredetű, ez meg szintetikus" - és a "szintetikus" miből van, B+, az űrből hozzák az UFÓk? Az is kőolaj...
Egyébként sztem ez lényegtelen, fontos az API besorolás (már rossz nincs) meg a viszkozitás - de a legfontosabb, hogy az is legyen a flaskában, ne valami hamis xar lé.
Itt csak lassulásmérő van.