Mennék, de jó lenne konkrét dolgok, szállások foglalva, stb... kicsit úgy érzem, lóg a levegőben a dolog... még pontos léccámunk sincs.
Én az Alpok-Adria túránkat már januárban lefoglaltam, a szállások fele már akkor be volt telve - nyárra!
Ez jó, én is agyalok rajta, mióta 1x letört a kuplungom az Adrián ez valszeg nem törne le... de az én motoromra valót csak igen drágán találtam.
Neked ez mennyi volt, vagy íbéjj linkje?
Ebben benne van a transzfogaras és a transzalpina is.Kár lenne kihagyni mert szebb mint a transfogaras és meg lessz nyitva
A nyil a transfogarast mutatja mert az utvonaltarv nem teszi be az utat,mindig kikerüli
5 éves koráig gondolom nem érezték szükségét. (vagy a Belgák nem ismerik)
Ez a motor 2003-ban ment utoljára (sajnos ez meg is látszott rajta sok helyen) onnantól csak állt amíg meg nem vettem. (2002.08.27-én volt 66e. szervizen, a következő szerviz 71e km-nél lett volna esedékes de arra szerintem már nem vitték el, én 72.288 km-rel vettem 2013-ban 2002-es gyártású nem kopott de már kőkemény hátsó gumival)
Sokan (köztük amíg meg nem ismerkedtem vele addig én is) gondolják azt hogy ez egy 80-as évekből a végletekig életben tartott kőkori technikás GPZ származék de ez így nem teljesen igaz.
Sokáig én sem tudtam de olyan dolgok vannak benne amik még ma sem mindenhol magától értetődőek:
- szabadonfutós (anti hopping) kuplung hogy ne kelljen aggódni a motorféknél esetleg pattogó/megcsúszó hátsó keréken
- Kawasaki PNF (positive neutral finder) álló hátsó keréknél nem kell keresni az üreset, egyesből csak oda enged váltani
- rendkívül finoman járó sornégyes blokk kiegyensúlyozó tengely miatt
- a blokk bal oldalára kitett vezérműlánc (végtelen fogaslánc, a cseréje ~30 perc)
- karburátorfűtés (a keringő hűtővíz melegíti a pillangószelepek alatti részt)
- a hátsó rugóstag szintén finom dolog
- a zsírzógombok a csapágyazott helyeken
- mosható, olajpárás légszűrő
- és még hasonló dolgok, mindez 86-tól.
Persze van rajta jó pár állatság is. (a karbisort visszatenni, a hátsó kereket kivenni, a b&szott nagy tankot levenni hogy ne sérüljön sehol, a hülye kerékméret hátul, mivel "van benne anyag" ezért nehéz mint a dög, stb.)
Én az Alpok-Adria túránkat már januárban lefoglaltam, a szállások fele már akkor be volt telve - nyárra!
Neked ez mennyi volt, vagy íbéjj linkje?
A nyil a transfogarast mutatja mert az utvonaltarv nem teszi be az utat,mindig kikerüli
Ez a motor 2003-ban ment utoljára (sajnos ez meg is látszott rajta sok helyen) onnantól csak állt amíg meg nem vettem. (2002.08.27-én volt 66e. szervizen, a következő szerviz 71e km-nél lett volna esedékes de arra szerintem már nem vitték el, én 72.288 km-rel vettem 2013-ban 2002-es gyártású nem kopott de már kőkemény hátsó gumival)
Sokáig én sem tudtam de olyan dolgok vannak benne amik még ma sem mindenhol magától értetődőek:
- szabadonfutós (anti hopping) kuplung hogy ne kelljen aggódni a motorféknél esetleg pattogó/megcsúszó hátsó keréken
- Kawasaki PNF (positive neutral finder) álló hátsó keréknél nem kell keresni az üreset, egyesből csak oda enged váltani
- rendkívül finoman járó sornégyes blokk kiegyensúlyozó tengely miatt
- a blokk bal oldalára kitett vezérműlánc (végtelen fogaslánc, a cseréje ~30 perc)
- karburátorfűtés (a keringő hűtővíz melegíti a pillangószelepek alatti részt)
- a hátsó rugóstag szintén finom dolog
- a zsírzógombok a csapágyazott helyeken
- mosható, olajpárás légszűrő
- és még hasonló dolgok, mindez 86-tól.
Persze van rajta jó pár állatság is. (a karbisort visszatenni, a hátsó kereket kivenni, a b&szott nagy tankot levenni hogy ne sérüljön sehol, a hülye kerékméret hátul, mivel "van benne anyag" ezért nehéz mint a dög, stb.)