Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most hová tüntél
4 éjszaka lessz.Itt már lefoglaltam.A 2-ik Gyilkos tó környéke,3-ik éjszaka Ramnicu valcea körül 4-ik felsögirda.Igy nagyábol azonos távok lesznek.
Amugy itt rohadt sok panzió van és mi csak aludni akarunk.Úgyhogy nem lessz gond,csak ténleg kellene tudnom a létszámot.
De te tudtad hányan mentek.3 emberrel könnyü összebeszélni.
Ha nem tudom a létszámot akkor mit foglaljak?
Mennék, de jó lenne konkrét dolgok, szállások foglalva, stb... kicsit úgy érzem, lóg a levegőben a dolog... még pontos léccámunk sincs.
Én az Alpok-Adria túránkat már januárban lefoglaltam, a szállások fele már akkor be volt telve - nyárra!
Ha már szó van róla,jó lenne tudni ki az aki jönne tutira?
Kercisora és árgyasudvarhely a transfogaras
Eszembe jutott hogy van history
https://www.google.hu/maps/dir...!4m56!4m55!1m5!1m1!1s0x4747f34b97e1be7d:0x3d7fcecd550c51d2!2m2!1d22.462143!2d47.6814513!1m5!1m1!1s0x47496620aa78a95b:0xc7f433dbd893f8a3!2m2!1d23.7971063!2d46.564676!1m5!1m1!1s0x474aff7deebb4017:0xced9a148c68d0869!2m2!1d25.0774363!2d46.5990794!1m5!1m1!1s0x474a95e2cc334d57:0x57aa7b63bf4008fa!2m2!1d25.7865587!2d46.7899532!1m5!1m1!1s0x474c925ff536d609:0xb2c7895fa6fa3bb5!2m2!1d24.575081!2d45.7280656!1m5!1m1!1s0x474d326968c8f4f3:0x337dc790c9cd574e!2m2!1d24.6685182!2d45.1405966!1m5!1m1!1s0x474d99508d784729:0x4254b0e4379f27bb!2m2!1d23.672086!2d45.1782926!1m5!1m1!1s0x474c1ef8648e6555:0x1c9f667af8fb5c4!2m2!1d23.5663758!2d45.9595588!1m5!1m1!1s0x4748d40d267db485:0x46d5c4eae93b43aa!2m2!1d22.8133413!2d46.45434!3e0?hl=hu
bakker már kiléptem
Ez jó, én is agyalok rajta, mióta 1x letört a kuplungom az Adrián ez valszeg nem törne le... de az én motoromra valót csak igen drágán találtam.
Neked ez mennyi volt, vagy íbéjj linkje?
Arni, a google oldalt próbáld már belinkelni, ezzel a képpel nem sokra megyünk...
Ebben benne van a transzfogaras és a transzalpina is.Kár lenne kihagyni mert szebb mint a transfogaras és meg lessz nyitva
A nyil a transfogarast mutatja mert az utvonaltarv nem teszi be az utat,mindig kikerüli
naccerű ez is megérkezett
Neeeeeeeeem,várj egy pillanat és linkelek
Felhozom már ezt a témát, legyen itt, mert alig találtam meg... régen volt szó róla.
Sikerült beállitani
5 éves koráig gondolom nem érezték szükségét. (vagy a Belgák nem ismerik)
Ez a motor 2003-ban ment utoljára (sajnos ez meg is látszott rajta sok helyen) onnantól csak állt amíg meg nem vettem. (2002.08.27-én volt 66e. szervizen, a következő szerviz 71e km-nél lett volna esedékes de arra szerintem már nem vitték el, én 72.288 km-rel vettem 2013-ban 2002-es gyártású nem kopott de már kőkemény hátsó gumival)
Sokan (köztük amíg meg nem ismerkedtem vele addig én is) gondolják azt hogy ez egy 80-as évekből a végletekig életben tartott kőkori technikás GPZ származék de ez így nem teljesen igaz.
Sokáig én sem tudtam de olyan dolgok vannak benne amik még ma sem mindenhol magától értetődőek:
- szabadonfutós (anti hopping) kuplung hogy ne kelljen aggódni a motorféknél esetleg pattogó/megcsúszó hátsó keréken
- Kawasaki PNF (positive neutral finder) álló hátsó keréknél nem kell keresni az üreset, egyesből csak oda enged váltani
- rendkívül finoman járó sornégyes blokk kiegyensúlyozó tengely miatt
- a blokk bal oldalára kitett vezérműlánc (végtelen fogaslánc, a cseréje ~30 perc)
- karburátorfűtés (a keringő hűtővíz melegíti a pillangószelepek alatti részt)
- a hátsó rugóstag szintén finom dolog
- a zsírzógombok a csapágyazott helyeken
- mosható, olajpárás légszűrő
- és még hasonló dolgok, mindez 86-tól.
Persze van rajta jó pár állatság is. (a karbisort visszatenni, a hátsó kereket kivenni, a b&szott nagy tankot levenni hogy ne sérüljön sehol, a hülye kerékméret hátul, mivel "van benne anyag" ezért nehéz mint a dög, stb.)
Az tök jó. Csak használni is kellett volna előző gazdáinak...
Nem kellett mert van benne gyárilag.