Elismerem hogy kezdetben nem igazán szerettem az FZR után mert nehéz mint a dög, ügyetlenül mozog (bár ezekkel az öreg gumikkal nem csoda) hogy porszívóhangja van, felül nem megy úgy, sokat zabál(t eleinte) de aztán a későbbiekben ahogy fejben átálltam túramotoros módra, kezdtem megérteni és nagyon megkedveltem, már olyan mint egy régi haver. (csak érne le róla rendesen a lábam )
Mihez sok sanyám?
A Concours fórumon van egy kazallal amelyek túl vannak a 130-140e mérföldön blokkbontás nélkül. (vez.lánc, kuplung és a kopó-fogyó eszközök cserélődtek, semmi más)
A váz-kardánrendszer egyebek is az eredetiek, nem kell hozzányúlni ha megkapják a kenést/karbantartást. (az elvetemültebbje évente akár 20-30e mérföldet is képes lenyomni, van köztük olyan "Connie" amelyikben már 300e mérföld van)
Az angol-finn-norvég GTR fórumokon annyit írtak hogy kb. 150-160e km-ig nincs vele semmi komolyabb teendő, annyit ridegtartással is simán elmennek. (mint ahogy én is bensőséges viszonyba kerültem vele, láttam hogy egy igen masszív /és emiatt elég nehéz/ szerkezet)
A Concours fórumon van egy kazallal amelyek túl vannak a 130-140e mérföldön blokkbontás nélkül. (vez.lánc, kuplung és a kopó-fogyó eszközök cserélődtek, semmi más)
A váz-kardánrendszer egyebek is az eredetiek, nem kell hozzányúlni ha megkapják a kenést/karbantartást. (az elvetemültebbje évente akár 20-30e mérföldet is képes lenyomni, van köztük olyan "Connie" amelyikben már 300e mérföld van)
Az angol-finn-norvég GTR fórumokon annyit írtak hogy kb. 150-160e km-ig nincs vele semmi komolyabb teendő, annyit ridegtartással is simán elmennek. (mint ahogy én is bensőséges viszonyba kerültem vele, láttam hogy egy igen masszív /és emiatt elég nehéz/ szerkezet)
Ebben kicsit sok a km.
Ez is szèp
Thunderace occsóért