Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha evvel sem ér le a lábad, akkor tényleg baj van a növekedési hormonjaiddal
Árvízkárosult cipő!
Mindenre van megoldás
Elismerem hogy kezdetben nem igazán szerettem az FZR után mert nehéz mint a dög, ügyetlenül mozog (bár ezekkel az öreg gumikkal nem csoda) hogy porszívóhangja van, felül nem megy úgy, sokat zabál(t eleinte) de aztán a későbbiekben ahogy fejben átálltam túramotoros módra, kezdtem megérteni és nagyon megkedveltem, már olyan mint egy régi haver. (csak érne le róla rendesen a lábam )
Mihez sok sanyám?
A Concours fórumon van egy kazallal amelyek túl vannak a 130-140e mérföldön blokkbontás nélkül. (vez.lánc, kuplung és a kopó-fogyó eszközök cserélődtek, semmi más)
A váz-kardánrendszer egyebek is az eredetiek, nem kell hozzányúlni ha megkapják a kenést/karbantartást. (az elvetemültebbje évente akár 20-30e mérföldet is képes lenyomni, van köztük olyan "Connie" amelyikben már 300e mérföld van)
Az angol-finn-norvég GTR fórumokon annyit írtak hogy kb. 150-160e km-ig nincs vele semmi komolyabb teendő, annyit ridegtartással is simán elmennek. (mint ahogy én is bensőséges viszonyba kerültem vele, láttam hogy egy igen masszív /és emiatt elég nehéz/ szerkezet)
Józsikám! Az egy nagyon jó motor,és nagyon örülnék ha nekem lenne egy olyanom mint a tiéd.
Hát, marad inkább a gtr.
Nekem is bejövős a Thunderace.
Engem is csak eredetiben érdekelne.
Az biztos!

Ez is szèp
Ej de szép!
Hát nem lehet mindegyik olyan szíííp mint ez.
majd ha eredeti állapotba lesz így ronda
Azért kell1 kis gyorsító ne aludjon az embör
Ki korán kel... álmos lesz egész nap