Éppen lenne de másét nem vállaltam, az enyémnek meg hideg van nekiállni.
Egyébként az egyik az injektornál a kifújás (én nem tudom kivenni a helyéről mert kiszerelő cucc kell hozzá) a másik hogy az izzítógyertyák még talán a gyáriak lehetnek benne, épp ezért gyanítom hogy nem sok működhet a négyből. Ma reggel a -8 'C-ban pár másodpercig "izzított" is de kellett egy kicsit masszírozni hogy beinduljon, eddig ilyen nem volt. (bár mostanában ennyi ideig nem is láttam világítani az izz. kontroll lámpát)
Van ilyen.
Injektoros oldalakon láttam egy csomót, mercin pl. volt hogy már mind a négy fekete olajos takonyban úszott. (mondjuk ez azért a gazdát is minősíti)
Ja. A vasútas cégnél ez volt a dolgom 1 évig. Ott is volt 1 pont ilyen, mint a Forexes, de azt mondták, az én gépem jobb, mert sokkal erősebb Kölcsönkérték hosszú időre, és a végén nem is adták vissza - adtak annyi pénzt érte, hogy hármat csináltam belőle - meg 1 évig fizettek 8 órában
Pont tegnap jött meg az íbéjjről az új elektronika (650 Ft volt ), ami a hiper erős szulfátlanítómat fogja vezérelni - most, hogy nincs kinti idő, kedvet kaptam újra az elektronikával foglalkozni, ezért kitaláltam egy új rendszert. Már félkész, kb.
Te is azok közé tartozol, akik megveszik a németes D bömbit, a 2 generációval ezelőttit, 450 ekm-el (150-re tekerve) és aztán kiabálják mindenfelé, hogy ez betegágy márka?
Én szinte újon vettem az enyém, 9 éve, ennek nem sok Baja volt eddig... (csak azért nem mondom, hogy "semmi" mert ez idő alatt 1x elromlott, de hazajött úgy is)
Bakker, megfordult már alattam pár autó meg motor, de ilyet, hogy a injektor tömítés kifújjon még nem tapasztaltam
Még a bömbin sem, pedig az köztudottan egy szögeságy fakíroknak
Persze. A megbízható üzem feltétele a Tervszerű Megelőző Karbantartás. Kifúj a hengerfejben az 1-es henger injektorának a tömítésénél. (azaz csak sziszeg egy kicsit de persze nem maradhat úgy)
Egyébként az egyik az injektornál a kifújás (én nem tudom kivenni a helyéről mert kiszerelő cucc kell hozzá) a másik hogy az izzítógyertyák még talán a gyáriak lehetnek benne, épp ezért gyanítom hogy nem sok működhet a négyből. Ma reggel a -8 'C-ban pár másodpercig "izzított" is de kellett egy kicsit masszírozni hogy beinduljon, eddig ilyen nem volt. (bár mostanában ennyi ideig nem is láttam világítani az izz. kontroll lámpát)
Injektoros oldalakon láttam egy csomót, mercin pl. volt hogy már mind a négy fekete olajos takonyban úszott. (mondjuk ez azért a gazdát is minősíti)
http://youtu.be/gfq8Ucs66l4
Nekem volt 6 hengeres LT motoros Volvóm is az is 1 munkagép volt
Pont tegnap jött meg az íbéjjről az új elektronika (650 Ft volt ), ami a hiper erős szulfátlanítómat fogja vezérelni - most, hogy nincs kinti idő, kedvet kaptam újra az elektronikával foglalkozni, ezért kitaláltam egy új rendszert. Már félkész, kb.
http://www.jofogas.hu/pest/Yamaha_fzr1000_fzr_1000_hatso_teleszkop_lengescsillapito_40244880.htm
http://totalcar.hu/magazin/tec...
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Én szinte újon vettem az enyém, 9 éve, ennek nem sok Baja volt eddig... (csak azért nem mondom, hogy "semmi" mert ez idő alatt 1x elromlott, de hazajött úgy is)
Még a bömbin sem, pedig az köztudottan egy szögeságy fakíroknak