Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vége a melónak. Szerencse,mert a jeges eső tök szar. Nehéz dolgozni,ha tükörjég a pálya.
Józsi!

Ezek szerint lehet hogy megjött a pénz a paypal-ra?
Szakad az ónos eső. Már jó vastag az úttesten is. Bringával jöttem haza,csak úgy ropogott a kerekek alatt.

Szerencsére nem csúsztam el.
Nekem jó.
Nekem jó utána is
Az erdélyi turával kapcsolatban fontos,hogy ha a transfogarason át akarunk menni akkor csak julius elsejétöl lehet mert addig le van zárva
Remèlem lessz rá alkalom!
na majd nyáron megnézem ;-)
Szuper turamotor lessz belőle
megindult a robot! :-( hogy áll a motorod?
Csö Robesz! Mizu veled?
sziasztok! szebb napokat mindenkinek
Igen pont a fele.
Akkor már a fele müszak lejárt
Mindjárt megyek vissza dolgozni.
Mindenki keményen dolgozik?
Jó reggelt
106kg és 172cm. (szerintem nyertem)
Akkor valószínűleg lehet csak az illesztések szétbarmolása miatt nem volt fűtés,mert tényleg nem tünt rosznak a radiátor,már csak azért is kicseréltem mert nagyom sz@pás volt kiszedni ketten az asszonnyal,meg csak 6e ft volt az új utángyártott,emiatt nem akartam kisérletezgetni
Azt nem írtam oda hogy a cső hossztengelyében közepén van elhelyezve és rögzítve. Ha az elején és/vagy a végén a rögzítés elengedi és "lefekszik" akkor nemcsak hogy akadályozza az áramlást, hanem még össze is gyűjti a lerakódást és egy idő után eldugul a cső teljesen.
Most nem jut szembe a hivatalos neve de az a dolga hogy egy csőben vagy szűk hosszú vezeték szakaszban, amiben lassú folyadékáramlás van, örvényszerű áramlást hozzon létre a cső belső falán (azaz a víz csigavonalban "forogni" kezd a "csigatészta" körül amíg eljut a cső végéig) és így csökken a lerakódás a csővezeték falán.
(iparban is alkalmazzák, pl. kompresszorok gázhűtőinek a vízhűtési oldalán)