Be-meleg,ki,kevésbbé meleg,olvsagattam még egy kicsit,hogy elkoszolödik a lamella ahogy írtad,biztos van benne trutyi,mert mikor megvettük bekapcsoltuk a ventilátort fújta kifele a száraz falevelet az utastérbe
Hiányzik még hozzá egy kis gépmunka, de karácsonyra minden vasmunkás leállt majd a 7en elkezdenek dolgozgatni, és akkor lesz meg teljesen. Még valami meghajtást is kell csinálni hozzá, mert amit erre szántam, az kevés lett
Kering benne a víz 1általán? Az gyakori hiba, hogy van egy légdugó, vagy akár a tömlőben egy dugulás... azt nézd meg, mikor fűteni kéne neki (és meleg a motor) a fűtő radiátor be és kimenete közt mi a hő eltérés!
be hideg - ki hideg = nem kering benne a víz
be meleg - ki meleg = vízköves vagy olajsáros, és nem adja le a hőt, vagy a lamellák elkoszolódtak
be meleg - ki hideg = akkor fűtenie kéne.
Az biztos hogy barna fos volt benne 1,5éve mikor megvettük,azóta már mosattam át vagy 8-szor,most cseréltem kb 4. alkalommal hűtővizet,most aránylag tiszta jött le,eddig nem volt feltünő a fűtés,mert enyhébb időben még csak csak fújt langyos levegőt
Hogy hogy átalakítod a motorod?
Ma is 11ig aludtunk meg éjfélkor feküdtünk. Holnap melo bár még 1-2 nap szabit ki kell vennem jövő héten de nem kivánom!
be hideg - ki hideg = nem kering benne a víz
be meleg - ki meleg = vízköves vagy olajsáros, és nem adja le a hőt, vagy a lamellák elkoszolódtak
be meleg - ki hideg = akkor fűtenie kéne.
Mi helyzet uraim?