Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi megvagyunk. Kicsit ideges vagyok mert nem jo a cserépkályhánk de ezt leszámítva jó itt lakni!
szeva! sok a melo, azon kívül minden oké! ti jól vagytok?
Szevasz Robesz! Mizu veletek?
halihó sziasztok
Sziasztok skacok!
Házi szerelés - nem nagy ügy, gyerekjáték http://youtu.be/QnXZ_tuHQJE
Idehaza a vas :) Skypon elérsz :)
A Meyle gyártmányú, nyáron beszerelt váltótartó bak rögzítő furatai enyhén szólva nem voltak méretpontosak és ennek (meg a mezőfalvi szakembergárda hozzáértésének) köszönhetően feszült az egész motor-váltó együttes a helyén, elviselhetetlen kaszniremegéssel honorálva a dolgot. (magyarázat több helyen is: "hát ebben nincs kéttömegű lendkerék, ezek a régi dízelek ilyenek, a befecskendezők miatt jár így de öregen mind ilyen, figyelj mi mentünk is vele de ennek semmi baja, teljesen jól működik, ezek ilyenek" stb. amire én azt mondtam hogy "b.szki ha ez ilyen lett volna új korában akkor egy qrva darabot sem adta volna el belőlük"

Mint kiderült (ma szedtem ki a bakot és reszeltem ki a furatokat olyanra hogy minden a helyén legyen) a kuplungcserekor (dunaújvárosi géniuszok) eleve bénán rakták össze és remegett (de nem ennyire) majd ennek okaként kicseréltettem a váltótartó bakot is (a többi már előtte ki lett) amivel csak tovább rontották a helyzetet a mezőfalvi főmérnökök. (mivel csakazértis a helyére feszegették a furatokat és jó lesz az úgy)

Nyáron a melegben annyira nem tűnt fel de most a hideg időben elviselhetetlenné vált a rezonancia. (komolyan fájt tőle a fejem egy pár km után)

Most teljesen jó lett, talán amikor vettem még akkor sem járt ennyire simán-szépen.

A megoldást hosszas keresgélés után egy angol p306 fórumon találtam meg miután már felforgattam mindent a megoldásért. http://www.pug306.net/forum/ar...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_gl_1100_interstate-9674352
Összejött?
Na halló, jó reggelt-napot!
Nagyon örülök neki,hogy sikerült megcsinálnod a kocsit. Nagyon jó kis autó,kár lenne elkótyavetyélni. Annak idején én is szerettem volna 406 dieselt,de ennyi pénzért amit mi autóra szántunk,meg sem mutatták az ilyen kocsikat. Így hát maradt az Omika,de nem bántam meg.
Ritkán megy 5000km egy év alatt,a jellemző általában 2-3000km. A szervizelést magam csinálom,normális alkatrészekkel.
Írtam, hogy megvették másnap... nagyon olcsó volt.
Közlekedj okosan...

http://youtu.be/pMCrj02SUlA?rel=0
Esztergával mi van, nem lett végül?
Adhacc ezeknek bármennyit, Gyulám, ha segghülyék hozzá... a Zemberek azt hiszik, hogy az autó szerelők szakemberek, mert ugye az autó bonyolult jószág - közben pont annyi kókler van ott is, mint bárhol másutt.
Az öreg szakik nem haladnak a korral, féktárcsát az tudnak cserélni, de valami elektromos hiba megállítja őket (ekkor jön az ügyfél zsebére való alkatrész csere-bere) a fiatalok meg rutintalanok, most estek ki az OKJ-ről (ismerjük a jelen oktatás színvonalát)
A márkaszervíz meg drága, és az említett fiatalokkal van feltöltve (mert az ügyesebb szakik onnan elhúznak, mihelyt van kis ügyfélkörük)

Xar ez mindenhogy... a Zember vagy olyat vesz, amihez nem kell nyúlni évekig, vagy csinálja maga, különben csak xop vele.
és végülis mi volt a Baja? Az az 1 bakk?
Na de kedves József,ne tessék ilyen csúnyán kritizálni.Egy kis borravaló csodákra képes.