Általában az a baj hogy vészhelyzetben egyikőnk sem rutinos megcsúszó, minden egyéb esetben hülyeségnek tűnik.
Nekem is meg kellett tanulni a sok "hagyományos" autó után hogy bármennyire is szeretném, nem engedhetem fel a féket és közben kell kormányozni. (rendszeresen kell járnunk vezetéstechnikai tréningekre a céges autók miatt és ott már számtalanszor kiderült hogy hiába érzem másképp, abs és esp nélkül bénább vagyok mint azokkal)
Én egyébként Kawa Z750 befogóját használtam. Egy méltán elismert fórumtársam vágatott nekem egy ugyanolyan formájú lemezt mint a felső villahíd és azok lettek összecsavarozva. (mondjuk itt a lemez pont nem látszik a képeken)
Azt azért nem mondanám. Az abs ha 1 kerékkel rámész valami "banánhéjra" már dolgozik,és sokall több út/idő kell a megálláshoz. Vizes,latyakos,sárfelhordott vagy csak 2-3 tenyérnyi folton lenyálkásodott, foltokban lefagyott úton furán vicces dolgokat tud művelni.
A menetstabilizátor szintén zenész.Nem mondom,aki nem rutinos megcsúszó :) annak jól jöhet. Ha viszont megcsúszik VSA nélkül tudom mit kell tennem,hogyan kell ellenkormányozni stb.. Ha be van kapcsolva (jó 5let h kapcsolható,talán nem véletlen),fura dolgokat tud művelni,és nagyon jól dolgozunk egymás ellen ,olyan szintig hogy esetenként fogalma sincs az embernek h most mi lesz . Habár normál körülmények között elég nehéz mindkettőt kierőszakolni belőle hogy dolgozzon. ( száraz úton nincs velük különösebb gond)
De hát a régi jó mondás szerint : Kinek a pap, kinek a pap fia...
Stuntra én azért vagy megerősíteném a villahidat vagy vennék rá egy kész csőkormányos hidat.
Utcára elmegy pupu megoldása de ügyeskedés közben kap a váz és a villa rendesen, mikor leteszed.
Még a GTR villahídját sem mertem csak simán átfúrni, vágattam alá egy ugyanolyan formájú lemezt és azzal együtt lett rögzítve a kormánybefogó.
Persze ez csak az én véleményem.
Üdv! Az enyémen 400asnak a villahídja volt, de nem hiszem hogy ezt is nehéz lenne átfúrni. :) Az enyémen csináltatott beffogó volt, ami 2 ponton kapaszkodik a villahídba, így oldalanként 2 db 8as furattal volt rögzítve. Alulról megtalpaltuk 4-es anyagból készített lemezzel, így a tehert nem a villahíd kapta, hanem az...
Köszi szèpen! Az én villahidam egy kicsit szarabbul néz ki! A csutkakormany felfogatasa kicsit be van süllyesztve! Latom a tiéd nincs! Az masik hid, vagy masik evjarat?
Igen,amikor itt irkáltam akkor lett kész,és 2-3 nap múlva a nevemre írattam.Nagyon szeretem,nagyon hálás,nagyon praktikus,csendes,és szerethető.A menetstabilizátort,és abs-t továbbra sem érzem úgy hogy nekem találták ki.Megszoktam már hogy hogyan viselkedik ezek hiányában egy autó a mindennapokban ,és az nekem jobban bejövős.Jó érzés benne ülni,szimatolni az új illatot,és hang nélkül suhanni.
A gondok ott kezdődtek mikor egy igazából nem is nehéz terepre vittem.Nem az a súlyos leülőős elakadós fajta,viszont kibaszott alacsony.
Párszáz méter után meg kellett fordulnom,és rájönni hogy erre a feladatra maximálisan alkalmatlan.
Úgyhogy mennie kell. Mivel a kategória ,kaszni, kialakítás tetszik elkezdtem jobban rárepülni a témára.Ez a generáció a legalacsonyabb , a régebbi és az újabb is lényegesen magasabb kivitelben készül. Az újabb 2015 ös a maga 5 millájával igencsak felejtős hozzám hasonló földi halandónak :) Így hát a régebbi kasznisból beszereztem egy szebb példányt kicsit szalagkorlátosan. Januárban kezdődik a faragás,remélem ez már meg fog felelni az általam felállított követelményeknek. :)
Nekem is meg kellett tanulni a sok "hagyományos" autó után hogy bármennyire is szeretném, nem engedhetem fel a féket és közben kell kormányozni. (rendszeresen kell járnunk vezetéstechnikai tréningekre a céges autók miatt és ott már számtalanszor kiderült hogy hiába érzem másképp, abs és esp nélkül bénább vagyok mint azokkal)