Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De jó a kedved
Jóóó reggelt! Drift és nem driftmestereknek is :)

Arni, küldtem egy mailt.. :)
Jo reggelt!
Havon? Aha, persze.
Itt már nem segít a bmw-ken alapfelszerelés tulajdonosi tökösség sem, nemhogy a sok hárombetűs segítség. (megvolt már bmw-n és mercin is, egy fokkal voltak kevésbé ultrabénák mint nélkülük)
A kollégámé ugyanolyan mint a tiéd de ő elismerte hogy télre nem való.
Bármikor körbe autőzlak vele kiscsávó a hajtás támogató renccereknek hála... (kipörgés gátló, stabilizátor, ABS)
Nyilván arra gondolsz hogy jó lehetett mert a hátsókerék meghajtású (pl. bmw) járművekkel nem lehet mit kezdeni télen mert olyanok mint kecske a jégen.
Mert?
Hát igen... De ezt a májerek max akkor látják be ha a trèningen maga tapasztalha, hogy nem úgy van az.
Bocs, Gida, de ez hülyeség. Eleve fékezésnél pótolhatatlan az ABS, mert az tud csak 1 keréken csökkenteni fékerőt, amire Súmakker se képes :))
+ a menetstabilizáló olyan gyorsan reagál, hogy épp megindul a kocsi, fel se fogod, már segít...
Azt az R19 driftelést megnéztem volna....
Azért jó lenne milliárdosnak lenni.
http://youtu.be/aEVq-Gs2BT4
Meg amíg lehetett (régi szép idők ) a helyi homokbányában zúztunk mindenféle olcsón vett lepusztult ladával, wartburggal meg ami épp volt.
Azzal sokkal többet tanultunk a "járműirányítás és kezelés egyszerű és bonyolult körülmények között" tananyagból (na meg hogy milyen érzés valójában felborulni, mennyire nem hülyeség a biztonsági öv és egy sisak, meg mennyire gyorsan porrá tud égni egy lada ha kigyullad )
Meg persze a havas téli időszak amikor az ország vidámparkká változik.
Ehhez képest a mai (meg a régi) szó szerint vett gépjármű oktatás semmit sem tanít meg.

Ölelkezzünk! Karácsony van!
Autófüggő is lehet.
A pözsón meg a céges astrán elég készséges a cucc, a caddyn viszont elég esetlen. (bár az magasabb építésű)
A személyautóhoz nem tudok hozzászólni,de a nagyobb járműveken jó dolognak tartom az ABS-t és a kipörgésgátlót. Időnként tényleg kihúz a szarból,mondjuk a hosszabb fékút természetes ilyenkor,de legalább lehet irányytváltoztatni,nem csak álló kerékre fékezve csúszni valahová.
Mondjuk ez az én privát véleményem,és nagyobb méretű járgánnyal szoktam menni.
Személyautóval nem megyek szar időben sehova ha nem kényszer.
Francokat.
Évente egy alkalommal nem nagyon lehet azzá válni. (a bénákat szűrik hogy ne törjék össze a cégest meg magukat, bár mostanában mint mondtam is a Pesten vezetős kamerás-megbeszélős forgalmi oktatás megy, régebben a Hungaroring volt azt jobban szerettük)
Viszont mivel többnyire van autóm (és volt is már mindenféle az elmúlt 22 évben) és néha tél is szokott lenni így ritkán hagyom ki az alkalmat hogy keresztben autózhassak ahol és amikor csak lehet.
Pár éve amikor az a nagy hó volt és épp jöttünk haza Pécsről (Rönó, én, asszony+sógornőm) bekanyarodtunk Mnádasdon a Bagolyba kajálni (szép nagy parkoló placc) akkor elhangzott a "na csajok, drifteljünk?" de már húztam is a kéziféket és zúztunk is kilinccsel előre, át az egész parkolón. (visítás, kapaszkodás mindenben )
A pincér mint kiderült ott állt az előtérben és nézett kifelé, igen széles mosollyal fogadott bennünket. (kék e36 320i-je van )
Egy 50 x 500 métres placcon "csapattam" többször is hogy ott tanuljak ne a többi kocsi és gyalogos között mit kell tennem majd. Hogy mikor mi lesz ha így vagy úgy tekerem stb ...
Nekem nem jön be ...
De, a harmadikon látszik.
Hűha! Akkor Ti vérbeli profik vagytok.
Nálunk bizony egész nap szépen sütött,és kb 5-6 fok lehetett.

Sztem nem jó helyen laksz.
Sanya te nyilvánvalóan hazudsz mert ma nem sütött a nap.