MÉGEGY!
Szal a karbim mászkál 1 kicsit, ami nálam egyszerá embernél annyit jelent, hogy alapjáraton a fordulatszám ingadozik. Csak úgy, magától, kedve szerint. Na most gondolom a karbi miatt, nem azé mert Ukránból tekerte bele darabos benzint. Ami persze nem igaz... Én mindig Shell Ví póver részing 1547 oktánszámú ólommentes gázolajat használok.
Na szal aki nem annyira láma mint én, plz, büfizzen már ide nekem egy kisebb fajta monológot, amit majd okosan és bölcsen előadhatok a motorreszelőnek, mert az most egy kis üzemanyagot akar még adni az alapjárathoz. Azt az hogy ez most jó vagy nem, nem tom, de mittomén. Fogyasztani többet fog, ez már jó hír. Kuka a karbi? Vákumozva be kék állítani? Vagy ilyen szelephézaggos dumát szoktam még hallani. Az jó? vagy mi van most?
Ja és plz úgy írjatok, hogy a 80 éves nagyanyám is megértse, mert akkor talán én megértem
thx all... byezz
norgee.... ertéelklubb...debrecen...esős délután... motornélkkül...mertmég a szerelőnélvanéshaígyhaladottismaradmég2hétig
csöcs
ha kopott a hegnger és kevés a kompresszió, akkor az főleg alacsony fordulaton jelentkezik.. magas fordulaton megy, de nehezen indul, esetleg nagy terhelésnél füst, kevés nyomaték (joo.. még kevesebb :) ) nagy fogyasztás... valszeg kopott a vas... ha szar lenen a szinkon akkor felül sem menne annyira mert a nagyon elállítódott hengerek lehúznák a teljesítményt ot is. Sztm
jah, alapjáratot onnan sejtem (joo most lehet elégedetten vigyorogni h a kisköcsög nem vágja tutira.. ) hogy öcsi kawáján mutat 0-tól, és hangra dö széjm, szooo áj tink it ránz on dö széjm rpm..
zuglói vagyok, az örsnél lakom. A mocc most kinn van apámnál óbudán a bécsi úton. A váltóhoz nem vagyok hülye, két évet futárkodtam, plusz volt már egy két motorom, csak azért kérdeztem, hátha volt hasonló gond valakinek. A moci (állítólag) 96-os, red baron, 550-ér. Tom h soknak tűnik de egy hónap gari van rá, és ha ezalatt minden ok, később is az lesz. Amúgy meg csak azért kettőötven mert kevés a lóvé... Volt 750 big-em is, szal ezt örömmotorozásra vettem, meg öcsit pesztrálni. De nagyon tetszik a kis vas.. hétvégén menjünk motorozni..
üdv adamfzr! gratula a mocihoz.
évjárat? mennyiért vetted?
az enyémmel eddig 175-ot mentem 14E fordulaton.
előző tulaj szerint 200 a vége. talán azért mert nyitott kipofogó van rajta (ebben tud vki segiteni hogy mit ért ez alatt?) meg szerinte 60 Le a moci na mindegy.
üdv mindenkinek sok jó km-t.
utanafigyeltem, a 400-as es 600-as biztositasa kozott max 3000Ft kulonbseg van az allianznal. szoval e szempontbo lto kmind1. ahogy neztem,meg utanaolvastam a valtas 350ccm-nel tortenik. az en 250-esemre a bizti 7000Ft egy evre, egy 400-asra meg 37.000Ft. a 600-as meg asszem 39.000Ft volt. szoval a lenyeges kulonbseg a ketto kozott a teljestmenyado, na meg a benzin:) sajnos nemismerek 400-ast a kozelemben (joforman semmilyet ne mismerek a kozelemben:) ), szoval tovabbiakban nem tudok segiteni. egy biztos,en nem cserelnem le a 250-es TZR-t egy 400-as ZXR/FZR-re:)
Kösz a válasz, Q! ;)
Azért kiváncsi lennék rá, mert ugye 4T, nehezebb is, mint egy pihe TZR... stb.. szóval lehet, h versenykategóriában uaz, de egyáltalán nem uaz a kategória amúgy... ;)
Meg azért, ha a földnél maradunk akkor egy 3XV elég nehezen lehet 65 ló, és ez érvényes az összes többi kétté 250-re is, és számoljuk hozzá, hogy sajnos nem nagyon találsz eredeti hengerrel kétüteműt már, minden generálozásnál elvész egy kis erő.. szal örülhetönk ha 62-63 lóra visszatuningoljuk a kis aranyosakat... :D jah, meg hogy egy kétütemű tényleg csak nagy áron van ereje teljében.. szóval érted... imádom a 2T-ket.. csak most egy kicsit 4üteműzni akarok.. ;)
és ha gyárilag írnak a kawa 400-ra 68 lovat,... akkor csak van anny, nem? :) szóval arra lennék kivánics, h ténylegesen mennyivel lehet más motorozni egy 400assal, mert 600-asból nem akarok bevásárolni egy régít, meg amíg tanulok, addig tényleg elég egy 400as benzin, és biztosítás szempontjából is.
Tehát ha valakinek van FZR/ZXR 400asa... akkor tök nyugodtan megmutathatná.. :D
hee, gyulnek a 250-es FZResek,ez jooo:) honnan tudod,h 1000 prm a fordulatszam,csak 3000-tol va nskalazva. a valtas egyertelmuen amiatt van,h nem engeded vissza teljesen a valtokart. anno mikor en is eloszor mentem a 250-es FZRemmel, ugyanebbe a hibaba estem. azota megtanultam valtani normalisan,es a hiba eltunt:) haindul pocre,akkor mocskos jol jartal! a 176 kb a vege lehet, mert gyarilag 180 a vege. szoval tul sokat ne varj tole. hallottam,h h egy iylen 250-esFZR ment 210-zel, de ez sztem lehetetlen. max ha teljesen mas az attetele. kimeld a mocit,ne banj vele mostohan,mert konnyen szetzuhanhat! (tapasztalt:((( ).
amugy meggratulalok,es sok esemenydus km-t kivanok!
u.i.: sajna a kozos motorozas szinte lehetetlen,mert szgedi vagyok. viszont skoel,kozelebb van,talan beszelj vele ezugyben. (neki is 250-es FZR je van)
lehet hogy egy kis pucolgatás, szinkron + szelep állítás jót tenne neki... mondjuk ha régóta le voltak lazulva a bilincsek akkor valószínűleg az sem tett túl jót neki... mondjuk így a távolból elég nehéz... ha gondolod, keress meg mailben.
Alacsony fordulatról nehezen akar felpörögni,főleg ha már bemelegszik,légszűrőt már néztem a bilincsek le voltak lazulva azt hittem farsot szív azt megcsinálltam de nem az volt a baja.Ha felpörög akkor már nincs gond vele,alapjárat is jó.
szerintem nem váltassz elég határozottan. Vagy nem engeded vissza a váltókart teljesen váltás után, ilyenkor nehéz, vagy nem is lehet feljebb váltani. Az 1000 alatti alapjárat meg kevés, szvsz olyan 1200 körül kellene, hogy legyen.
jah, éveket állt a baronban, oszt most h elhoztam, a 100 kilómmal ment 176-ot, de nemtom vége volt-e, mert fékezni kellett, hidegen félig szivatóval simán indul, nem füstöl, két emberrel is simán megy, ja, 1000 alatt van az alapjárat és nincs semmi csörgés.. ez most pengeség?
sziasztok! most lettem boodog tulajdonosa egy fzr-nek.. sztetek mi miatt van, h néha kétszer-háromszor is fel kell húznom a kart, ha felfele váltok? de csak alacsony fordulaton, ha közepesen vagy annál jobban forog, akkor minden sima..
hi all
HELP
milyen motorolaj kell 1 fzr 400 R exup-ba
és mennyi?
ugyanazt az olajat használja a váltó is? Viszkozitás? Full szintetikus? ásványi?
thx
byezzz
Szal a karbim mászkál 1 kicsit, ami nálam egyszerá embernél annyit jelent, hogy alapjáraton a fordulatszám ingadozik. Csak úgy, magától, kedve szerint. Na most gondolom a karbi miatt, nem azé mert Ukránból tekerte bele darabos benzint. Ami persze nem igaz... Én mindig Shell Ví póver részing 1547 oktánszámú ólommentes gázolajat használok.
Na szal aki nem annyira láma mint én, plz, büfizzen már ide nekem egy kisebb fajta monológot, amit majd okosan és bölcsen előadhatok a motorreszelőnek, mert az most egy kis üzemanyagot akar még adni az alapjárathoz. Azt az hogy ez most jó vagy nem, nem tom, de mittomén. Fogyasztani többet fog, ez már jó hír. Kuka a karbi? Vákumozva be kék állítani? Vagy ilyen szelephézaggos dumát szoktam még hallani. Az jó? vagy mi van most?
Ja és plz úgy írjatok, hogy a 80 éves nagyanyám is megértse, mert akkor talán én megértem
thx all... byezz
norgee.... ertéelklubb...debrecen...esős délután... motornélkkül...mertmég a szerelőnélvanéshaígyhaladottismaradmég2hétig
csöcs