Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen,én is így gondolom.

A motor sztem inkább különleges,érdekes formavilág,rondának semmiképp nem mondanám. Inkább egyedi. Ez a blokk állítólag nagyon strapabíró,és a munkatársam szerint még kényelmes is.
Nem feltétlenül sanyám, de ha úgy érzed hogy tanulhatsz valamit az esetből akkor már megérte leírnom.
Szokták mondani hogy a Suzukik általában (főleg a régebbiek) sz&rok, kidolgozásilag és műszakilag olcsó bóvlik a konkurenciához képest (erre konkrétan azt is hogy ronda) amire én azt tudnám mondani hogy ebben az esetben az átlagmotoros (pl.én) szintjén ez a gép bőven elég szinte minden téren.
(azt lefelejtettem az előbb hogy a kip.könyökökön megjelent a rozsda így azok pár hónapja le lettek fújva hőálló feketével)
Ez a Boci jó kis motor! Munkatársam szert tett egy keveset futott példányra 19000km van benne,végig vezetett szervizkönyv egy műhelyben,itt Pécsett.
2005-ös 600 ezer ft-ért.
Ez főként nekem íródott.
Ja, kép:
Véletlenül elküldtem de folytatom.
Szóval 2004-ben 1798e Ft-ért lehetett kitolni a szalonból egy ilyet ami jelen esetben 300e Ft és 5 évnyi frankhitelt jelentett. Haveromnak, miután a kamionozás hihetetlen anyagi dimenziókat nyitott meg (300-350e körüli nettó fizetés+ a lakhatás is megoldott a fülkében az eddigi 70-80e+rezsi helyett) így bele is mert vágni a dologba.
Eleinte nem nagyon ment km a gépbe mert többet ült a kamionban mint amennyit itthon volt, így az első 5 évben (addig volt nemzetközi járaton) talán ha 6e km ment a gépbe.
Amikor átnyergelt itthon tartálykocsi sofőrnek (MOL) onnantól elkezdte használni a gépet. A moci azóta megtett pár kört Európában, most épp valahol 50e km körül járhat a számláló.
Ezalatt az idő alatt volt:
-szelephézag ellenőrzés egyszer 20e km körül
-szinkronizálás egyszer szintén 20e körül
-gyertyacsere egyszer 25e-nél, meg talán most lesz megint
-egy hátsó féktárcsa csere betétestől 24e-nél (most kell megint cserélni)
-első tárcsák még jók, betét egyszer volt cserélve 30e körül
-a gyári láncszett 32e körül cserélődött
-villaolaj 25e-nél volt cserélve
-első gumi 25e-nél (gyári Dunlop D205)és most lesz megint esedékes
-hátsó gumi először 19e-nél, aztán 38e-nél és most megint kinéz
-egy szelepfedél csavar alatti gumitömítés mert könnyezett egy kicsit
-olajcserék évente (Castrol Actevo 20w50 végig) fékolaj két évente, fagyálló a 11 év alatt nem volt cserélve.
Jelenleg is szépen jár, pöccre indul, fék futómű és egyebek még mindig újszerű érzést adnak (mint már mondtam újkora óta ismerem a gépet)
annyi látszik hogy a gyári kuplunglamellák olajcsere után hidegen már kicsit megcsúsznak így kinéz annak is a cseréje.
Esés egyszer sem volt vele, az idomok is karcmentesek.
Ezeken kívül gyakorlatilag gondmentesen üzemel, jele sincs annak hogy bármi gond lehetne vele a jövőben.
A fogyasztása 5,5-6,5l között van, az utóbbi a megpakolt érték két személlyel autópályán 140-160 körül.
Ezt igazából csak azért írtam le hogy akit esetleg érint az láthassa hogy az éves 2-4e km-es motorhasználat nem jelenti az állandó szinkronteszter utáni kapkodást, karburátor piszkálást, havonkénti gyertyacserét és a motor állandó b&sztatását, hanem az alap szerviztevékenység mellett elég csak használni a motort. (és a Suzukin is elég sűrűn megfordul a fordulatszámmérő mutatója a piros tartományban ha fel lett fűtve az olaj)
Gondoltam írok már valamit a fórumra mert nem nagyon van mostanában semmi.
Aki esetleg emlékszik még arra hogy néha emlegetni szoktam kamionos haverom GSX750F-jét amivel többnyire hosszabb-rövidebb tórákat szoktak nyomni a barátnőjével.
Idén is lenyomtak vele többek között egy Ausztria-Németország-Svájc-Olaszország túrát (egy hetes volt) és gondoltam megosztom hogy mik a tapasztalatok a géppel ennyi idő és km után. (igen közeli kapcsolatban állok a géppel így szinte mindent tudok róla)
A dolog onnan indult hogy a sok szerelgetést és a teljesítményhiányt megelégelve Jáwák, MZ-k, egy 77-es RD200 majd egy SRX400 után nagy lendülettel és még nagyobb svájci frank hitellel megvette élete első új "igazi" nagymotorját ami ráadásul még megy is. (az eddigiek után hihetetlen érzés volt hogy könnyedén átléphető a 200-as szám a km órán )
Sziasztok.
Gyulám az ezresen nem úgy van a jeladó tekercs. (az onnan soha sehova)
Nézd meg hogy mi folyik ki az úszóházak aljából.
Ha elindult és akkor volt durr,gyújtás lesz,akkor is ha van szikra.Lehet fellazult a jeladó tekercs,ellenőrizd.Vezérműláncra is gondoltam,de ha az elszakad a motort se tudnád indítózni.
Beindítom elindulok kb 20m durr és megáll. indítózok semmi visszatolom egyenként gyertyapipa szikra van forgatni forgat rendesen benzin tele a tank a szűrőbe is áll biztik jók fekete dobozt is cseréltem. Akkor meg mi a retkes fasz van a Bélussal... HELP
Ha csak fekete tükör van , akkor inkább mind a kettő fekete lesz! Köszi a segítséget.
Nem nem fél nap, mire megxárad

A kutyás-hasraesős storyd nagyon teccett bár a társaság nem értékelte eléggé
Biztos nem tudják, hogy pedig a kutya az ember legjobb baráttya
És már kész is.
Csak fekete van.
fehér fzr tükör ügyben senkinek nincs ötlete?