A Wartburgnak is első télen úgy befagyott a kézifék,nem győztük kiolvasztani.Attól kezdve soha nem használtuk,csak vizsga előtt járattuk meg,mindig sebességben hagytuk a kocsit.Persze ez automata váltóssal nemigazán megy.
5 db lehet, vagy ha tejelsz lóvét, akármennyi is.
Ha téged nem tiltottak ki, akkor az azért lehet, mert nincs 5, vagy vettél tagságot - ez nem jópofira megy, hanem komputer intézi
Ha valakinek van ncore meghívója, lehet, kelleni fog... a buzi hitnrun szabályuk miatt most lettem kitiltva 4. alkalommal (most 15 napra), az 5. a végleges lesz.
Jellemző, hogy 5 ilyen hitnrun izé lehet max. nekem eddig minden alkalommal 6 volt.
Töltenék én vissza, de a kliensem mindig elakad negyed óra után, és képtelen vagyok rájönni, miért pedig már vagy 4 munkaórát vesződtem vele.
Átlag 10 liter vegyesben normális használat mellett,de Patrik barátom szeret gyorsan menni,és akkor lazán lemegy 15 is. Komlóról jöttünk haza este,iszonyat milyen stabillá teszi a 4 kerék meghajtás,és hát nagyon,de nagyon gyors is az autó. Félelmetes milyet gyorsul.
Egyébként sajnálom hogy nincs vele szerencséd mert egy pont olyan csak kombiban nagyon tetszene. (pláne hogy automata)
Nyilván nem vettem mert messze nem volt rá keret de a hármasok közül ez tetszik a legjobban.
nem... nagyon egyszerű a magyarázat... megragadt a kézifék, és bemelegedett.. lecseréltem a téli felnire a szettet. most volt idő.. és úgy néz ki, be volt rohadva...... ennyi...
Igen. Dorombol meg morog ívben, jól hallható - persze ha az ember odafigyel ezekre a dolgokra. Én háklis vagyok minden zajra
A Vectrám csapágya bőven cserehatáron kívül volt, surrogott is hallhatóan, de már nem csináltam meg, mert eladtam, 200e volt benne.
Dodge: tudom, hogy nem premium klasse, de itthon nem tucc ilyen erős ekkora autót venni 2x ennyiért se.
Mostanra már van jó pár tengerentúlra szakadt honfitársam aki tizenhuszonéve ott él, elég sokat megtudtam tőlük az ottani életvitelről. (érdekes módon az ilyesmi mindig is érdekelt, független attól hogy a világ melyik pontjáról van szó)
Összeroppant kerékcsapágy? akkor
1 - annak már kellett jelének lenni
2 - biztos van benne km gazdagon
3 - nem kapott nagy ütést?
Csak azért, mert 8 éve fórumozok a BMW-seknél, de ilyet még nem hallottam.
Mér-mér?
Először is mert nem összemérhető egy BMW-vel, ezek az ottani átlag igényekre van kivitelezve, azaz nincs benne a felszín alatt semmiféle tűreszelővel illesztett kifinomult technika. (azt ugye nem kell magyarázni hogy akár csak egy egyszerű elektromos ablak és másik elektromos ablak között is óriási különbség lehet, nemhogy még komolyabb dolgoknál)
Az amcsinak kényelmes legyen és nagygázra induljon meg a lámpánál de nem érdekli ha a kanyarban meg már leesik az útról mert úgysem nagyon kanyarodik vele, a sorjás műanyagok meg majd lekopnak a műszerfalon nyomogatás közben.
A legtöbb típus majdnem ugyanarra az alapra épül, csak épp másik néven nyomják konszernen belül.
Ott az átlag felhasználó nem jut el addig hogy érdekelje hogy mennyit tettek bele a mérnökök hogy kifinomult legyen, beéri a nagy többség azzal ha kényelmes és jól néz ki, na meg hogy ne kelljen váltani.
Ott kb. ezek megfelelnek (alulról súrolják) az itteni Opel Astra szintet kivitelezésben de nincs ebben semmi meglepő, ott a kisautó nem jáccik, nagy méretben nyomják a közepes minőséget.
Ott is vannak igényesebb dolgok de azt pl. a kedileknél nyomják jóval drágábban.
Ha téged nem tiltottak ki, akkor az azért lehet, mert nincs 5, vagy vettél tagságot - ez nem jópofira megy, hanem komputer intézi
Jellemző, hogy 5 ilyen hitnrun izé lehet max. nekem eddig minden alkalommal 6 volt.
Töltenék én vissza, de a kliensem mindig elakad negyed óra után, és képtelen vagyok rájönni, miért pedig már vagy 4 munkaórát vesződtem vele.
Mecseken felfelé simán megeszi bármelyik motort! Félelmetesen kanyarog.és iszonyat módon megy.
Nyilván nem vettem mert messze nem volt rá keret de a hármasok közül ez tetszik a legjobban.
Dodge: erre kb. ugyanaz lehet a válasz amiért ott olcsóbb a benzin.
A Vectrám csapágya bőven cserehatáron kívül volt, surrogott is hallhatóan, de már nem csináltam meg, mert eladtam, 200e volt benne.
Dodge: tudom, hogy nem premium klasse, de itthon nem tucc ilyen erős ekkora autót venni 2x ennyiért se.
1 - annak már kellett jelének lenni
2 - biztos van benne km gazdagon
3 - nem kapott nagy ütést?
Csak azért, mert 8 éve fórumozok a BMW-seknél, de ilyet még nem hallottam.
Először is mert nem összemérhető egy BMW-vel, ezek az ottani átlag igényekre van kivitelezve, azaz nincs benne a felszín alatt semmiféle tűreszelővel illesztett kifinomult technika. (azt ugye nem kell magyarázni hogy akár csak egy egyszerű elektromos ablak és másik elektromos ablak között is óriási különbség lehet, nemhogy még komolyabb dolgoknál)
Az amcsinak kényelmes legyen és nagygázra induljon meg a lámpánál de nem érdekli ha a kanyarban meg már leesik az útról mert úgysem nagyon kanyarodik vele, a sorjás műanyagok meg majd lekopnak a műszerfalon nyomogatás közben.
A legtöbb típus majdnem ugyanarra az alapra épül, csak épp másik néven nyomják konszernen belül.
Ott az átlag felhasználó nem jut el addig hogy érdekelje hogy mennyit tettek bele a mérnökök hogy kifinomult legyen, beéri a nagy többség azzal ha kényelmes és jól néz ki, na meg hogy ne kelljen váltani.
Ott kb. ezek megfelelnek (alulról súrolják) az itteni Opel Astra szintet kivitelezésben de nincs ebben semmi meglepő, ott a kisautó nem jáccik, nagy méretben nyomják a közepes minőséget.
Ott is vannak igényesebb dolgok de azt pl. a kedileknél nyomják jóval drágábban.