Mivel ezzel eltekergeted a pillangószelepeket így természetesen az alapjárat is változni fog. Az alapjárat állító csavarral emeld meg a fordulatot 1500-2000 körülre és onnantól tekergesd a csavarokat. Azt majd úgyis látod hogy melyik műszer(ek) merre indul(nak) el.
Ha egyformák akkor a végén állítsd be az alapjáratot 1100 körülire az állítócsavarjával.
Először addig fojtsd vissza a mutatók rezgését hogy épp csak rezegjenek de gázadásra akadozás nélkül kövessék az értéket. (ami meg a legelején van azt ne nagyon engedd mert kinyírod vele a műszer csillapítását)
Ha ez megvan akkor üzemmelegen kb. 1600-1800-as fordulaton addig tekergeted a csavarokat amíg nagyjából egyforma értéket nem mutatnak. (tökegyformára nem nagyon lehet belőni, a két középsőt lehet esetleg egy kicsit magasabbra állítani)
A csavarok sorrendje mindegy mert úgyis csak egy jó megoldás létezik.
Vezettem pl. Honda CRX-et ami a 150 LE körüli teljesítménye ellenére hatalmas nagy élmény volt, ennél csak a Lancia Delta HF volt jobb.
Ezeket (is) élvezet volt vezetni, főleg valami kanyargósabb szakaszon.
Ne az ilyen hulladékból induljunk ki mint a pözsóm, nem erről van szó. (ez csak szükséges mobilitás, semmi több)
Nem a teljesítmény a bajom vele hanem a karaktere. (egyszerűen egy béna hangú kerregő traktor még ha agyonszigetelt modern dízel is)
Vezettem már szénné húzott 230 LE-s A3-as Audit amit gyorsulási versenyre is használnak és olyan BMW-t is ami neked van. (meg sok mást is amire sosem lesz pénzem)
Jól megy jól megy de a hangja meg az egész valahogy nem tetszett egy szép hangú sportosabb benzineshez képest. http://youtu.be/tQ3x462rlmg
Köszönöm az értelmes választ Uram! Most már képben vagyok, hogy mire kell figyelni, és hogy. Igy már nyugodtan használom 8-12ezres fordulatnál hosszú távon a gépet.
Mert ha nem jó a kipufogóból kiáramló gáz sebesége akkor vagy torlodik vagy túl gyorsan távozik s ez által fogyasztás is meg nő mivel durva hasonlattal ki rántja a karburátorból a benzint :)
Autószerelő ként tudnék mesélni én is olyanokat,hogy hu wazeg,de minek ( Pár zsigulit faragtam már kő keményre mert az volt a sláger teszteltük a vizes be fecskendezést is de nem igazán éri meg)
De akár mesélhetnék arról is miféle jó amikor váltó alagutra épitesz meg egy autót mert a többit meg ette a rozsda, vagy meséljek arról mennyi gitet pocsékolsz el egy autó telibe fényezénél? Minek!
Viszont fel raktam egy vég dobot végre a motoromra s új motorom van szinte
Ahhoz, hogy megszeresd a dízeled, kéne bele még 100LE Én szeretem az enyémet, 163LE, a 218 LE-s még jobban teccet, mikor próbáltam, a 285* lovast (igaz, az már 3000 ccm/sor6) meg imádtam
* pár éve, mikor próbáltam, ennyi volt, a mostani 313LE/630Nm, az milyen lehet?
mellesleg 6 litert eszik, normálisan közlekedve.
Ilyenre melyik benzines képes?
A képen a szelepfedél tetején ahol a cső kijön belőle van valami labirint rendszer féleség de mint a példa mutatja csak átjön rajta a cucc.
A fogyasztás meg a menés nem függ össze ezzel (gondolom) de a chippelés óta a menés nem kérdés, a fogyasztás meg ott van a spritmonitor listán. (azt meg minek hamisítanám)
Egyébként meg úgy voltam vele hogyha még egy literrel többet fogyasztana, még akkor is megérné hogy használható lett.
De továbbra sem szeretem a dízelt. fogyasztás
Így jobban belegondolva értem én
Lehet, ezért van a BMW-mben gyárilag benne?
De olvastam, hogy kevesebbet fogyaszt az autód, viszont jobban megy. Az ilyet én általában nem hiszem el, de neked igen - tudom, hogy pontos ember vagy és mé mondanál mást?
Ha egyformák akkor a végén állítsd be az alapjáratot 1100 körülire az állítócsavarjával.