Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok akkor majd macsétámat meg fenem
Mi történt, nem hallották meg a hangos dobodat?
Általában van nálam gázspré szóval nem gond.
Vigyázzatok az M3-as melletti építkezésen dolgozó nyerges kamion sofőrökkel, csak pajszerral mernek verekedni.
Haho ha valakinek kell genesisre farok idom a kocka fajta nekem volna egy komplet tehát: két oldal,farok,ülés,ülestakaró
Ha valakinek kell csinálok képeket
Tetszik nekem is.
Pont azt akartam írni, végre egy szép retró gép semmi túlzás...
Sziasztok!
Az FZR 1000 Genesis kipufogórendszer az paszol az FZ 750 Genesis-re?
ez nem teccik
Yamaha csinált most egy ilyesmi retrót.

http://motorinfo.hu/bemutato/2015/09/29/ellaspede-eb024-honda-xl500/#.VgrxTisppLh
Ez de szép, kéne Olyan jó állapotú mint Sanyié...

http://youtu.be/2-T9ZQzxXbg
Hirtelen ez jutott eszembe. Éppen az állatorvosnál voltam kértem tőle négy szereléket. Egyébként egy az egybe kompatibilis mind a két vége.
Na igen, mikor minden 7en fel kellett mennem Pestre, már nem érdekelt az élmény-autózás Haladni akartam, minél gyorsabban, kényelmesebben, csendesebben. Be a belső sávba, 160-180, zene, más nem is hiányzott
Csak mindig kellett levillogni az ilyen élmény-autózókat
Egyébként ha jól emlékszem a totálkáron írták mikor pont erről volt szó hogy mikor a szakadt AE86-tal tolták a Hungaroringen észveszejtő tempóban a határon autózva, mikor a kanyarokban már a sofőr fülén folyik ki az adrenalin, miközben a mögötte haladó nemtudommilyen 1-es BMW tesztautóban épp a kihangosítón a bevásárlólistát egyeztetjük az asszonnyal annyira nem történik semmi.
Így van, erről beszélek.
Ezt lehet szeretni/élvezni, nem kell hozzá észveszejtő teljesítmény.
A dízel takarékos meg nyomatékos, de élvezetet (nekem) nem ad. Az meg engem nem vonz hogy egy hosszabb egyenesben vagy autópályán én vagyok az egyik legerősebb ha menni kell mert mobilizálhatok egy lábmozdulattal több száz Nm-t.
Először az 1-2, aztán a 3-4, és végül a 2-3. (de majd meglátod hogy mindegy)
Cső, én azt hiszem, az egyiket nem lehet állítani, szóval akkor ahhoz a többit.
Jók azok az infúziós szelepek
Neked nem is a sebesség kell, csak az érzet CRX - abban a pléhdobozban télleg királyul érezni a sebességet, pedig mai léptékkel nem is megy.

Az asszony kis 3 ajtós Stiftjében is full fun, mikor végig gangolok vele, kihúzatom minden fokozatban, váltogatok, közben érzem, hogy rezdül a gép minden váltásnál, tiszta sport feeling - aztán benézek a tükörbe, és látom, hogy épp feltartok egy dízel kisfurgont
Az erős automata dízel pont fordítva: semmi feltűnés, semmi fordulat, semmi rántás, semmi hang - csak azt látod, hogy a többi autó elmarad
Mert akkor azt figyelem és ahhoz állítom a többit.
Ha meg küldenek pénzt megkérdi melyikre tegye és forintba vagy valutában.
Én is csak véletlenül jöttem rá amikor drágábbat vásároltam gyorsba mint amennyi fedezet volt.
Meg van adva de úgy még nem próbáltam. Eddig mindig utaltam rá lét és ha megjelent akkor vásároltam.
Van ennek jelentősége?