A szívócsőben nem állandó vákuum van hanem gázlengés, azaz amikor a szívószelep nyit akkor áramlik a levegő a hengerbe, viszont amikor lezár akkor a bezárt szelepnek ütközve a levegőoszlop feltorlódik, majd elindul visszafelé.
Szívásnál kitér a műszer mutatója negatív irányba mivel a csövében szintén vákuum van, viszont mikor a szívószelep bezár a vákuum megszűnik a szívócsőben (is) és a "visszapattanó" gázoszlop miatt a mutató visszatér az ellenkező irányba.
Most képzeld el ezt a folyamatot járó motornál minden egyes szelepnyitáskor/záráskor.
A műszer igyekszik az éppen aktuális pillanatnyi szívócsőnyomást mutatni és te ezt látod a manométeren a csapkodó mutatón.
Kell berakni elé egy lehetőleg minél kisebb szelepet amivel vissza lehet fojtani a gázlengést a műszer előtt és akkor már csak a lassan vibráló mutatót kell figyelni.
Sziasztok!
Mostanában van egy kis gond az FZR 400-al. 3-4 nap állás után beinditom, szápen jár, mikor üzemmeleg idulnék vele, de ahogy berakom 1-esbe, leáll a motor. Ha nagy gázadással rakom be, akkor kattan egyet, és beveszi, onnantol tudok vele motorozni. Mi lehet a gond? Köszi elöre is a segitséget!
Valaki tudna segíteni ezt akarnám megvenni de a postát nem tudja megoldani .Valaki nem jártas a 17. kerületbe,elhozná és elpostázná nekem,a lóvét meg elutalnám még előtte
Szívásnál kitér a műszer mutatója negatív irányba mivel a csövében szintén vákuum van, viszont mikor a szívószelep bezár a vákuum megszűnik a szívócsőben (is) és a "visszapattanó" gázoszlop miatt a mutató visszatér az ellenkező irányba.
Most képzeld el ezt a folyamatot járó motornál minden egyes szelepnyitáskor/záráskor.
A műszer igyekszik az éppen aktuális pillanatnyi szívócsőnyomást mutatni és te ezt látod a manométeren a csapkodó mutatón.
Kell berakni elé egy lehetőleg minél kisebb szelepet amivel vissza lehet fojtani a gázlengést a műszer előtt és akkor már csak a lassan vibráló mutatót kell figyelni.