Ha esetleg valaki úgy érzi hogy szeretne egy esztétikai hibás Minarelli blokkos vizes 50-es Aprilia Gullivert az szóljon mert van egy eladó.
A képeken látható sérülései vannak, akit zavar annak a két törött műanyag elem kb. 5-6e Ft-ból cserélhető, nem árt egy első gumi és jelenleg egy FZR akksi indítja, berúgó racsni kopott (indít rendesen csak néha zörög) de az beszerzés alatt. (igen, a festés is karcos)
Új a teljes hajtás (komplett variátor, Gates kevlárszíj, 3 pofás kuplung, sárga kontrasztrugó és a tűgörgős csapágyak) Gianelli dob, karbon membrán, Malossi (piros) légszűrő.
Henger és egyéb dolgai teljesen jók, futómű szintén rendbe szedve, rugózása kényelmes.
Jár hozzá: Yamaha használt de jó szíj, új 5,5 gr.-os görgőszett, valamint a régiek is, új gyertya, gyári kontrasztrugó meg még pár apróság.
Megvan az Olasz forgalmija, két gyári kulcsa és a szervizkönyve, tavasztól őszig napi használatban van, megbízható.
75e-ben elvihető.
Azt tényleg nem néztem meg hogy teljes gáznál nyitva van e teljesen a suber,de a többit megnéztem igen van alul lyuk gondolom itt akkor a vakumot szabályozzák azzal a két furattal.A tűk méretetét sem néztem csak annyit hogy fdlülről a második rovátkába voltak a biztosító gyűrűk
Gondolom mielőtt szétszedted, megnézted hogy teljes gáznál kinyílnak-e teljesen a súberek. (nem)
Aztán megnézted hogy van-e lyuk a súber alján. (van)
Utána megnézted a papíron hogy a 25 kw-os fojtott ZXR-en van két lyuk a súberen a megadott helyen.
Aztán elgondolkodtál hogy mi lenne ha nem lenne ott az a két lyuk.
Azt mérd meg amit a rajz mutat:mekkora távolságra vannak a furatok a membrántól.Ha a papíron jelzett 9mm-en(az a fojtott súber),akkor ki kell cserélni a súbert,mert a furatokat nem tudod áthelyezni.
A képeken látható sérülései vannak, akit zavar annak a két törött műanyag elem kb. 5-6e Ft-ból cserélhető, nem árt egy első gumi és jelenleg egy FZR akksi indítja, berúgó racsni kopott (indít rendesen csak néha zörög) de az beszerzés alatt. (igen, a festés is karcos)
Új a teljes hajtás (komplett variátor, Gates kevlárszíj, 3 pofás kuplung, sárga kontrasztrugó és a tűgörgős csapágyak) Gianelli dob, karbon membrán, Malossi (piros) légszűrő.
Henger és egyéb dolgai teljesen jók, futómű szintén rendbe szedve, rugózása kényelmes.
Jár hozzá: Yamaha használt de jó szíj, új 5,5 gr.-os görgőszett, valamint a régiek is, új gyertya, gyári kontrasztrugó meg még pár apróság.
Megvan az Olasz forgalmija, két gyári kulcsa és a szervizkönyve, tavasztól őszig napi használatban van, megbízható.
75e-ben elvihető.
Nevelés
fotó később
http://youtu.be/ZkhAMOGDkjs
Aztán megnézted hogy van-e lyuk a súber alján. (van)
Utána megnézted a papíron hogy a 25 kw-os fojtott ZXR-en van két lyuk a súberen a megadott helyen.
Aztán elgondolkodtál hogy mi lenne ha nem lenne ott az a két lyuk.