Nekem a 18/45 volt 2,5:1 áttétel, a 17/38 meg 2,23:1 lenne amivel nem tudnál csinálni semmit.
Pupunál ez azért működik mert a 750-es 6. fokozat áttétele rövidebb mint az 1000 5.-je és így tudta ezt korrigálni.
Nekem volt 18/45 az ezresen. (legyártott első lánckerék, nincs gyáriban)
Egyesben 140-et ment, 255-nél forgott 10000-t negyedikben, ott felakasztottam 5.-be és visszaesett a fordulat 7500-ra. (de kezdett lassulni, nem bírta már erővel)
Összegezve: városban állandóan kuplungot kellett piszkálni mert túl hosszú volt az egyes. Használhatatlan.
Csak neked most 6-os váltó van benne,igaz hogy 1000-es motor de nem tudom hogy 5-ös váltóval mennyire lehet észrevenni ha én is 38-as f.kereket tennék fel
Eddig úgy néz ki hogy jó lesz.
1:4es 2-3: 3ashenger
Arnién nincs semmilyen jelölés és amik ebben vannak azok sem egyformák.
Pupunál ez azért működik mert a 750-es 6. fokozat áttétele rövidebb mint az 1000 5.-je és így tudta ezt korrigálni.
Egyesben 140-et ment, 255-nél forgott 10000-t negyedikben, ott felakasztottam 5.-be és visszaesett a fordulat 7500-ra. (de kezdett lassulni, nem bírta már erővel)
Összegezve: városban állandóan kuplungot kellett piszkálni mert túl hosszú volt az egyes. Használhatatlan.
Köszönöm.