Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kívülről is kap majd szóró olajozast a blokk? Gondolod, hogy így hosszabb életű lesz?
Ez nem a műmájer oldal
Szevasztok!
Újraindítottam a kartergáz leválasztó projektet fejlesztett változatban.
Eddig úgy néz ki hogy jó lesz.
Azért megértettem....... ha nem is könnyen.
Na a 2pólusu a 4es a szóló a 3as
Holnap tudom csak megnézni
jó reggelt
Elvileg van,kicsit kopottak
Nincs véletlenül 4 gyári egyforma felesleges exup súbertűd?
Arnién nincs semmilyen jelölés és amik ebben vannak azok sem egyformák.
Nekem a 18/45 volt 2,5:1 áttétel, a 17/38 meg 2,23:1 lenne amivel nem tudnál csinálni semmit.
Pupunál ez azért működik mert a 750-es 6. fokozat áttétele rövidebb mint az 1000 5.-je és így tudta ezt korrigálni.
Nekem volt 18/45 az ezresen. (legyártott első lánckerék, nincs gyáriban)
Egyesben 140-et ment, 255-nél forgott 10000-t negyedikben, ott felakasztottam 5.-be és visszaesett a fordulat 7500-ra. (de kezdett lassulni, nem bírta már erővel)
Összegezve: városban állandóan kuplungot kellett piszkálni mert túl hosszú volt az egyes. Használhatatlan.
Igen,valami ilyesmire gondoltam
Az neked már baromi hosszú lenne. (egyesben menne 240-et )
Csak neked most 6-os váltó van benne,igaz hogy 1000-es motor de nem tudom hogy 5-ös váltóval mennyire lehet észrevenni ha én is 38-as f.kereket tennék fel
enyém is annyi volt most 17 38
Szerintem meg fogod látni
Jó étvágyat!
Gyorsba megszámoltam az áttételt,úgy néz ki elől 17 hátul 46 fogasak a lánckerekek
Igen itt van Kaposváron.
Köszönöm.
Olyan ismerős ez a menü.
De, megint vagyok.