Elment Csövi és Mlas. Bosznián keresztül közelítenek Horvátország felé. Arra már jártam,tök szép vidék tele szerpentinekkel,hegyekkel,na meg bosnyák rendőrökkel.
3 as henger gyenge mint a libafing, karbi szét apró darabokra kipucol fullra kosz semmi kompresszorral átfújva. Gyertya ki nem kormos szép szikra van, szelephézag fasza. Beindítás 3 henger hol megy hol nem nem melegszik míg a többiről egyből elpárolog a spiccelt víz erről semmi vagy néha gyengén.
Sikert beállítanom, igaz nem a felvázolt terv alapján, de végül jó lett A következő jelenség viszont elkeserít:
- az 1-es karburátor gázadásra "fröcsköl" a légszűrőház felé
- illetve szívatón nagyobb gázadásra befulladt a motor és akkor egy kis "füst" is jött vissza...
Mi lehet a gondja?
Köszi a választ! 10w40 szintetikus olajat használok. Vegyes használatban van. De az 5ezer kmben java részt szerpentin van. Most ajánlották a yamalube 20w50 ásványi olajat. Kíváncsi vagyok ezzel mi változik.
Reggelt!
Tényleg nem jól látható a képen, de a jobb oldalon van. (mielőtt átraktam még jól működött) A problémám, hogy a gáz visszaengedésnél lassan és nem egyből esik vissza a fordulatszám, szerintem a záróággal lesz valami gondom.
Az az elgondolásom, hogy fellazítom a húzóágat, aztán a záróágat addig spannolom, amíg még éppen nem változik az alapjárat, majd a húzóval beállítom a holtjátékot. Jó lehet ez így?
Nekem a gázbovden jobb oldalt megy, be mert bal oldalról hosszú lenne és húzza a gázt folyamatosan. A képedet elnézve neked balról megy be. Húzó ág a menetes rész a karbinál úgy beállítva hogy ha húzom a gázt legyen kb 3-4mm holtjáték, amit fent a gázkar alatt tudok finomhangolni.
Sziasztok,
Segítségetek kérném: hogyan kell jól beállítani a gáz bovdeneket? Lecseréltem a kormányt, ehhez szét kellett szednem és most az istenért se sikerül beállítanom
k:0,21-0,30
1: sz :05-10 05-10 k:25-30 25-30
2: sz: 15-20 15-20 k: 25 25
3: sz: 10-15 10-15 k: 25-30 25-30
4: sz: 10-15 10-15 k: 25-30 25-30
mik a méretek?
feltudok ragasztani 1,5-2 cm téglaszeletet rá? megtartja?
Fegya... Neked milyen kormányod van?
- az 1-es karburátor gázadásra "fröcsköl" a légszűrőház felé
- illetve szívatón nagyobb gázadásra befulladt a motor és akkor egy kis "füst" is jött vissza...
Mi lehet a gondja?
Tényleg nem jól látható a képen, de a jobb oldalon van. (mielőtt átraktam még jól működött) A problémám, hogy a gáz visszaengedésnél lassan és nem egyből esik vissza a fordulatszám, szerintem a záróággal lesz valami gondom.
Az az elgondolásom, hogy fellazítom a húzóágat, aztán a záróágat addig spannolom, amíg még éppen nem változik az alapjárat, majd a húzóval beállítom a holtjátékot. Jó lehet ez így?
Én 20w50 töltök mindennapos használat 7000km-es olajcserék. Vegyes üzemmódba tépős lazulós, nyugis cirkálós. max 2dl
Segítségetek kérném: hogyan kell jól beállítani a gáz bovdeneket? Lecseréltem a kormányt, ehhez szét kellett szednem és most az istenért se sikerül beállítanom