Nemrég kérdezted a tuningot.
Ma voltunk Pécsen így már volt némi lehetőség a tesztre.
Az autó teljesen más mint volt.
GPS-sel mértem mivel az óra nekem 50 felett egyre kevesebbet mutat mint a valós érték
Eddig egyenes úton előzéskor lepadlózva 110-ig úgy ahogy ment, aztán onnan ha nem volt senki útban akkor ..120....130......140.........150.............155................160 majd pár óra és km után nagy keservesen 182 és ennyi. (leheletnyi emelkedőt megérezve azonnal vissza 150-re)
Ma enyhe emelkedőn padló: 80.90.100..110..120..130..140..150....160.....170.......180 kanyar jön, nincs tovább. (látható füst nincs, emelkedőn alacsony fordulatról padlózva valamennyi van de nem zavaró)
Visszafele ........ és ........ között sík és forgalommentes Német autópálya szakaszt is érintettem pár km-en, ezért teljes lelki nyugalommal nyomtam padlót 100-ról: 110.120.130..140..150..160...170...180.....190..........195.........200...........203....................204................203................204 tartósan két-három km-en át.
A szívósor tisztítás sokat lendített a dolgon, utána felkerült a cooler (ma nem volt túl hideg) majd megtörtént a beavatkozás.
Jelenleg sokkal rugalmasabb (már 1600-tól megindul az eddigi 2000 helyett) gázra 1-2mp után érezhetően reagál az eddigi erőlködés helyett és 3e felett is nyomul tovább. (ott eddig elvágták és nem akart már menni)
Előzni 100-nál is bátran lehet vele. (eddig ez igényelt némi előrelátást)
Azt mondta a közeg, ezek nem kerülnek fel a netre, hanem az orgazda veszi át tört áron, aztán ő kifehéríti, és boltban eladja, mint használt biciklit. Bizományikba, meg ingyenes aprós újságokba nagyobb eséllyel bukkan fel, azokat nézem is.
A városban nincs még 1 ilyen, észre fogom venni, ha valaki használni kezdi
Lányom féccbukkjára majd tolunk fel képet, neki van 900 ismerőse valaki csak meglátja valahol, kis falu ez... persze ha elkerül innen, akkor cső...
Most látok visszafelé. László, ön rendkívül kellemetlen helyzetben van (hogy rohadnának meg a mocskos férgei )
Egy darabig nem árt nézegetni a hirdetési oldalakat, hátha elég hülyék hozzá hogy feltegyék. (gondolom megismernéd ha látnád)
A tolvajkergetők jelenleg nem nagyon üzemelnek holmi jogi atrocitás miatt, bár ígérik hogy újult erővel térnek vissza. (szoktam nézegetni az oldalukat)
Beszállnék én is a nagy gyertyamutogatásba.
Nálam a gyertyakép (1-4-ig) ilyen volt amikor TÚLFOLYT az egyes henger karburátora. (túl sok üzemanyag=durrogott-csattogott-rángatott alacsony fordulaton és sz&rul ment)
Az ok az utolsó képeken látható.
Sziasztok.Kérnék egy kis segitséget!folyik az olaj a negyedik henger kipufogó leömlője környékéről ,és folyik rá a kipufogóra.az oldalidom is olajos.az olajhűtőt megcsináltattam ugy hogy onnét biztosan nem folyik.de akkor honnan?köszi
Ma voltunk Pécsen így már volt némi lehetőség a tesztre.
Az autó teljesen más mint volt.
GPS-sel mértem mivel az óra nekem 50 felett egyre kevesebbet mutat mint a valós érték
Eddig egyenes úton előzéskor lepadlózva 110-ig úgy ahogy ment, aztán onnan ha nem volt senki útban akkor ..120....130......140.........150.............155................160 majd pár óra és km után nagy keservesen 182 és ennyi. (leheletnyi emelkedőt megérezve azonnal vissza 150-re)
Ma enyhe emelkedőn padló: 80.90.100..110..120..130..140..150....160.....170.......180 kanyar jön, nincs tovább. (látható füst nincs, emelkedőn alacsony fordulatról padlózva valamennyi van de nem zavaró)
Visszafele ........ és ........ között sík és forgalommentes Német autópálya szakaszt is érintettem pár km-en, ezért teljes lelki nyugalommal nyomtam padlót 100-ról: 110.120.130..140..150..160...170...180.....190..........195.........200...........203....................204................203................204 tartósan két-három km-en át.
A szívósor tisztítás sokat lendített a dolgon, utána felkerült a cooler (ma nem volt túl hideg) majd megtörtént a beavatkozás.
Jelenleg sokkal rugalmasabb (már 1600-tól megindul az eddigi 2000 helyett) gázra 1-2mp után érezhetően reagál az eddigi erőlködés helyett és 3e felett is nyomul tovább. (ott eddig elvágták és nem akart már menni)
Előzni 100-nál is bátran lehet vele. (eddig ez igényelt némi előrelátást)
A városban nincs még 1 ilyen, észre fogom venni, ha valaki használni kezdi
Lányom féccbukkjára majd tolunk fel képet, neki van 900 ismerőse
Egy darabig nem árt nézegetni a hirdetési oldalakat, hátha elég hülyék hozzá hogy feltegyék. (gondolom megismernéd ha látnád)
A tolvajkergetők jelenleg nem nagyon üzemelnek holmi jogi atrocitás miatt, bár ígérik hogy újult erővel térnek vissza. (szoktam nézegetni az oldalukat)
Nálam a gyertyakép (1-4-ig) ilyen volt amikor TÚLFOLYT az egyes henger karburátora. (túl sok üzemanyag=durrogott-csattogott-rángatott alacsony fordulaton és sz&rul ment)
Az ok az utolsó képeken látható.
500-600as 2500-3500/db
http://youtu.be/2DcOeuTuFlg