Köszi de emrét nem érdekli.
Egyrészt a tavasz végén vett egy felújított karbit meg AC pumpát 25-ért, másrészt nem rég vett egy házat is, és a motor projektet az utóbbi miatt bizonytalan időre befagyasztotta.
Másrészt ha karbi csere lesz akkor ilyent akarok. link
Sanya nem figyel de segítek neki.
Szóva megvette az új trafókat amik exuphoz valók voltak, ezért a gyertyakábel neki rövid volt és ki kellett cserélnie.
Gyertyapipáknak új NGK-kat vett amiket fel is használt. (nem olyan mint a gyári de teljesen jó)
A régit ajánlgatja nagylelkűen de az 27 évesen max. dísznek jó.
Hülyeséget beszéltem,a Vicus utánanézet,és 21000 volt postával a pár. Sztem ez is elég baráti ár. Az új NGK gyertyapipa meg 800ft volt darabja.Én kábelt is cseréltem,mert az exup-ra való volt benne,és az nekem rövid volt.
Emrének is találtam valamit, bár keményen megkérik az árát.
(fz750/fzr 1000-re Weber karburátor amit a versenygépeken használtak, bár kétlem hogy az utcai használta gördülékenyen menne )
Még létezem csak jelenleg hosszúak a napjaim. (tegnap este 6-ra mentem dolgozni és ma reggel jöttem haza, fél órája keltem fel és este 6-ra megyek vissza holnap reggelig)
A lényeg hogy tegnap elvittem a karbisorodat és szétszedés után 1 órán át volt az ultrahangos mosóban 65 fokos vegyszeres vízben, így szennyeződésre esély sem maradt. (úgy néz ki mint az új)
A membránok lyukasak és a súbertűk is kopottak, azokat át kell majd tenni a tiédből, viszont mechanikusan jó. (pl. pillangószelep tengely illesztés)
Ma csinálok új tömítést az úszóházakba és a jövő héten kicserélem a többi "O" gyűrűt is. (csapágyboltból ill.egyéb módon, mert gondolom ez x4 nem esne jól)
Szóval azért halad.
Egyrészt a tavasz végén vett egy felújított karbit meg AC pumpát 25-ért, másrészt nem rég vett egy házat is, és a motor projektet az utóbbi miatt bizonytalan időre befagyasztotta.
Másrészt ha karbi csere lesz akkor ilyent akarok. link
Szóva megvette az új trafókat amik exuphoz valók voltak, ezért a gyertyakábel neki rövid volt és ki kellett cserélnie.
Gyertyapipáknak új NGK-kat vett amiket fel is használt. (nem olyan mint a gyári de teljesen jó)
A régit ajánlgatja nagylelkűen de az 27 évesen max. dísznek jó.
Hát...tènleg nem olcsó
(fz750/fzr 1000-re Weber karburátor amit a versenygépeken használtak, bár kétlem hogy az utcai használta gördülékenyen menne )
A lényeg hogy tegnap elvittem a karbisorodat és szétszedés után 1 órán át volt az ultrahangos mosóban 65 fokos vegyszeres vízben, így szennyeződésre esély sem maradt. (úgy néz ki mint az új)
A membránok lyukasak és a súbertűk is kopottak, azokat át kell majd tenni a tiédből, viszont mechanikusan jó. (pl. pillangószelep tengely illesztés)
Ma csinálok új tömítést az úszóházakba és a jövő héten kicserélem a többi "O" gyűrűt is. (csapágyboltból ill.egyéb módon, mert gondolom ez x4 nem esne jól)
Szóval azért halad.