Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Legalább arni látja hogy hol kell nézni a kopást. (amik itt vannak azok sokkal kopottabbak)
Ebben kettő gyári, kettő meg jelzés nélküli.
Uuuuuuuuu
Sziasztok! Egy jó barátom árulja a kocsiját. Szép állapotban van.

ár:110000ft Érvényes műszakija van.
Íííígen megnéztem a számokat
A tűkbe bele van ütve a tipusszám is,ellenőrizd hogy valóban egyformák-e!
Hali megnéztem a tűket,de csak 3 db volt a karbiban ,de legalább egyformák
900 volt névre irva, es 2000es.
Egyébként Lászlónk bandzsa tekintetű boxere sokkal gyáribb állapotban van és az is valami ilyesmi árban volt. Meg fiatalabb is.
Biztos megint velem van a baj de egyáltalán nem érzek birtoklási vágyat.
exup? ez 1 87-88as
Az övé fekete.
Az a hiba már kiküszöbölve.
Akkor ott lett elqrva hogy nem volt teljesen benyomva a helyére a nívópálca (gondolván hogy majd ott kijön a kartergáz ha túl nagy lenne az ellenállás a leválasztó felé) és a bánat gondolta hogy a nívópálca csöve beleér az olajba.
Most megnéztem hogy már a legkisebb túlnyomásra is elindul felfelé az olaj a nívócsövön így annak bedugva kell lennie.
A leválasztó ugyanaz de eltávolítottam belőle egy eddig észre nem vett szűkítést (talán 5-ös lyuk lehetett) és pár helyen megfúrtam a szűrőt, valamint felbővítettem a járatokat is.
Hogy dugulás és egyéb szűrőhiba esetén se lehessen gond, beépítettem egy biztonsági szelepet is a belépő oldalra.
Kéne bele egy 6-os váltó
Mé, nem teccik
Á, hagyd már, ilyeneket nézek egész nap, csak némelyiken nincs ilyen szép melltartó