Az a hiba már kiküszöbölve.
Akkor ott lett elqrva hogy nem volt teljesen benyomva a helyére a nívópálca (gondolván hogy majd ott kijön a kartergáz ha túl nagy lenne az ellenállás a leválasztó felé) és a bánat gondolta hogy a nívópálca csöve beleér az olajba.
Most megnéztem hogy már a legkisebb túlnyomásra is elindul felfelé az olaj a nívócsövön így annak bedugva kell lennie.
A leválasztó ugyanaz de eltávolítottam belőle egy eddig észre nem vett szűkítést (talán 5-ös lyuk lehetett) és pár helyen megfúrtam a szűrőt, valamint felbővítettem a járatokat is.
Hogy dugulás és egyéb szűrőhiba esetén se lehessen gond, beépítettem egy biztonsági szelepet is a belépő oldalra.
Ebben kettő gyári, kettő meg jelzés nélküli.
ár:110000ft Érvényes műszakija van.
Akkor ott lett elqrva hogy nem volt teljesen benyomva a helyére a nívópálca (gondolván hogy majd ott kijön a kartergáz ha túl nagy lenne az ellenállás a leválasztó felé) és a bánat gondolta hogy a nívópálca csöve beleér az olajba.
Most megnéztem hogy már a legkisebb túlnyomásra is elindul felfelé az olaj a nívócsövön így annak bedugva kell lennie.
A leválasztó ugyanaz de eltávolítottam belőle egy eddig észre nem vett szűkítést (talán 5-ös lyuk lehetett) és pár helyen megfúrtam a szűrőt, valamint felbővítettem a járatokat is.
Hogy dugulás és egyéb szűrőhiba esetén se lehessen gond, beépítettem egy biztonsági szelepet is a belépő oldalra.