Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1-es fellazítod, 2-est pedig tekered kifelé /balra/(menetes a tengely)
lehet a generátor is szar, de az se normális, hogy az akku 12,5 v-ról 10,5-re esik...
most beleraktam a másik akkut, és azzal is mérek reggel egy feszt
sziasztok! olyan kérdésem lenne,hogy az első kerék tengelyét hogy lehet kiszedni?
Nekem is betört a telefonom kijelzője hétfőn. Mérges voltam nagyon nem hiányzott ez most. Ráesett az ülésállító sínre pont a képernyő élivel.
Töltésed nincs nem az akksi szar hanem a generátor. Járó motornál 1500-2000 fordulaton 14.2 V-t kellene töltenie de a japánok 14.8 V-t szoktak. 13.8 V még elmegy de az már elég karcsú...
14.00-14,10 et kellene töltsön.
Nem a generátor hibás?Dioda problèma vagy töltèsszabályzó lehetsèges.akkor is tölthet keveset.
mostanában műszakilag rám jár a rúd.
ac megdöglés
betört a telefonom kijelzője
és a toyota akkuja is szaraxik
járó motornál 13,13-13,22 V között. Király
leállítva 12,4 V. KIrály
reggel indítás előtt 10,6 V nemkirály
átrakom a fiesta akkuját (picit pici, de nyáron ennyi indítóáram elég lesz), és kipróbálom.
azzal ki is derítem, hogy valami szíjja, vagy dögös az akku (5 vagy 6 éves akku)
sziasztok
Küggyé mán teloszámot!
Holnap megy a cucc.
megnéztem mi ez, nem hiszem el, hogy ezzel jáccol

de most nehogy megsértődj, mint emre a buzi tankjára
Linuxra egyáltalán nincs ilyesmi játék.
Mentem dolgozni. (mától indul a 12 órás műszakos rendszer)
Egy PC guru vagy (így jár, aki szoftvert lop - és nem linuxa van )
nekem sincs benne
2 éve?
Tegnap kezdő módon beszedtem egy vírust a gépre. (oursurfing a neve, kiikszeli a meglévő böngészőket és egy másikat tesz a helyére és törlés után is mindig újraindult a kis tetű, ilyen masszív kis rohadékkal még nem volt dolgom)
Le akartam szedni a Tekken 3-at pc-re (régebben megvolt de valami emulátorral ment csak) és láss csodát: megtaláltam könnyedén egy "játékletöltő" oldalon. (gyanúsan könnyen ment minden de gondoltam hogy 1000 éves game, csak nem b&ssza már a k.anyját)
Letöltve már kampó is lett mindennek, a zonealarm nem győzött blokkolni, annyi kis rohadék szabadult el hirtelen. (aztán később időről időre még jó pár)
Utánakeresve megtaláltam a megoldást, le is takarítottam a k.anyjába.
Sanyánk valószínűleg megint összetörte magát bicajjal mert napok óta nem jelentkezik.
Nekem a trabi átfolyásmérő van a gépen,pályán 130-nál kb.másodpercenként nyom egy fröccsöt a pumpa,egy óramű pontosságával ketyeg.
Én is úgy vettem észre hogy lyukas az elmenő nyomócső,amint leállt a pumpa,azonnal újraindult.Levettem a tankidomot,a karbik előtt spriccelt a cső.
Nyom egy kicsit,majd szünet néhány másodpercig,aztán megint nyom egy kicsit.Ilyen periódikusan nyomogat,ha állandóan kerreg akkor baj van a rendszerrel.