Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok.
szerintetek mi lehet a gond az yzf 750 el ha 2000-3000 között fulladozik,felette megy mint állat.de 50 km (4000-5000 fordulaton) megtétele után nem nagyon van alapjárat és ha leállítom nem indul el csak fél óra múlva.aztán minél többet megyek annál rosszabb az alapjárat,lámpánál negyedig kell húznom a gázt hogy le ne álljon.és durván kormol 5000 körül.
szerintetek?
köszi a segítséget.

Sziasztok.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni. A Yamaha FZR 1000hez szeretnék doboz tartó konzolt vagy valakit aki elkészíti. Köszömöm
Szia, ez fzr 1000-re jó?
Egyszer az okos híradóba majd csak azt vesszük észre hogy a főhírek végén: milliárdos lopások,rablások,és a megszületett pingvinek után csendben bemondják h megszűnt Magyarország.
Ha mán boxer akkor csakis ez jöhet számításba.
http://youtu.be/OE3PsmR_hlY
nincs autóm
Na, akkor itt egy jobb boxer
Pont így néz ki a legtöbb autóé is...
Lehet hogy balf&sz és lehet hogy válaszoltál is rá valamelyik fórumban de én ettől nem lettem okosabb.
Egyébként pont olyan emelőm van, még a goldwing blokkhoz vettem. (az is bokszer)
Vannak a jutúbon erről komplett vidik is hogy hogy megy ez. Az látványosabb. (de szelephézagot meg ezeken könnyebb állítani )
rendben,ha mégis kell szolj!
Egyenlőre nem kell. Köszönöm
a szin másodlagos,a funkciójàt lássa el! azért megkeressem a 600-ét?
béjemvé kuplung csere
mekkora szr
tömítéscsere és piros paszta mert nem volt fekete
Nem kellett a szűrő házba volt kb 1dl olaj.
hogy sikerült?
Leengedted?
megoldottam az olajfolyást
nincs mit!
balfasz a felvétel készítője -debreceni- kb 3km -re élek tőlük, bogyesz is ugyan ezt linkelte nekem a fórumba, válaszoltam is.
Köszi megnézem én is mert van még itt egy 600as blokk és arról át tudom menteni ha minden igaz.
sziasztok! pupu elvileg van fölösleges 600-as é! délután megnézem!