Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az 3v-al megy.
Robogó után meg jó lesz a vibrihez
A motort már nem indítja, de valami kissebbet ( pl. Robogó) még elvisz. Ha nemharagszol megtartom
Nem olcsó az biztos, de itt látszik hogy gyári szerelésként ütős cuccot tesznek a gépekbe. (ezt ugye egy törött 2005-ös cbr600-ból kaptam nem egész egy évesen talán 3e km-rel)
Használtam az etz-ben is egy ideig, aztán került bele szükségmegoldásként a Frézibe "átmenetileg"
Amúgy ezen(az akksin) mindig elámulok
Persze hogy lehet.
A bilincsboltban.
Nem teljesen kerek.
Ilyen van a 4 dugattyús exupban is. Egyébként azon nincs variálás, ez való bele. (a másik meg mint pupi is írta, hátsó)
Ha cserélsz fékbetétet akkor utána lazítsd meg az első tengelyt majd nyomkodd meg az elejét összefelé. (rugóztasd be párszor)
Aztán meghúzhatod a tengelyt.
Más.
Ha veszel új akksit akkor a mostanit elküldenéd nekem? (persze ha neked már nem kell)
Ebben egyetértek. (nem annyival drágább a jobb, látva a 10 éves 9Ah-s zárt Yuasát ami eddig bírta)
Legalábbis azon lehetett,de úgy emlékszem az 1000-en is olyan van fent nekem amibe tudok cserélni
A bilincsen lehet csavart cserélni?
Áááá én nem is oda vettem. A karbi és a légszűrőház közé.

Bocsi,nem olvastam el rendesen.
A volt 750-en kicseréltem inbusz fejű csavarokra ,volt itthon
Gyári yamaha 15000ft lett volna.
Én autósboltban vettem.
Cserèlem a gumicsonkokat ujjakra ès gondoltam kicserèlem a bilincseket is.Van 3 aminek afeje már kopott ès a csillagcsavarhùzó már átugrik egyszer egyszer.
Ami linket néztem ott 140-et írt,de volt másik ahol nem volt indító áram írva
Na jó tudjuk Ábrus motorja volt (de volt Ádámnál )
Miért kell cserélned
visszakérem a pízem tőle, ha szart küld
Tudni kéne a méreteket
ja nem. ezaz:
link