Nem olcsó az biztos, de itt látszik hogy gyári szerelésként ütős cuccot tesznek a gépekbe. (ezt ugye egy törött 2005-ös cbr600-ból kaptam nem egész egy évesen talán 3e km-rel)
Használtam az etz-ben is egy ideig, aztán került bele szükségmegoldásként a Frézibe "átmenetileg"
Ilyen van a 4 dugattyús exupban is. Egyébként azon nincs variálás, ez való bele. (a másik meg mint pupi is írta, hátsó)
Ha cserélsz fékbetétet akkor utána lazítsd meg az első tengelyt majd nyomkodd meg az elejét összefelé. (rugóztasd be párszor)
Aztán meghúzhatod a tengelyt.
Más.
Ha veszel új akksit akkor a mostanit elküldenéd nekem? (persze ha neked már nem kell)
Cserèlem a gumicsonkokat ujjakra ès gondoltam kicserèlem a bilincseket is.Van 3 aminek afeje már kopott ès a csillagcsavarhùzó már átugrik egyszer egyszer.
Használtam az etz-ben is egy ideig, aztán került bele szükségmegoldásként a Frézibe "átmenetileg"
Ha cserélsz fékbetétet akkor utána lazítsd meg az első tengelyt majd nyomkodd meg az elejét összefelé. (rugóztasd be párszor)
Aztán meghúzhatod a tengelyt.
Más.
Ha veszel új akksit akkor a mostanit elküldenéd nekem? (persze ha neked már nem kell)
Bocsi,nem olvastam el rendesen.
Na jó tudjuk Ábrus motorja volt (de volt Ádámnál )
link