Most egy darabig így marad,mert csak szombati napokon tudok vele foglalkozni,és ha már le van vetkőztetve,akkor már fagyálló és olaj+szűrő csere,karbi tetején a bilincsek cseréje,meg még amit találok menet közben. Mert ugye mindíg lesz valami.
Felraktam a trafókat,de még nem fejeztem be. Át kellett szabni a felfogatást,a kábeleket fel kellett saruzni a régi csatikkal,és még a gyertyakábel hossza nem stimmel. Szerencsére ez a trafó már kitekerhető kábellal van,tehát lehet cserélni,ha valami gebasz lesz később.
Szóval... nem sajtból van a hold! Azt nem gondoltam,hogy simán leszedem,felrakom és kész,de erre azért nem készültem. Nagyon remélem jól fog működni.
Mentem 25 kilométert .Mit mondjak......átfujt rajtam a szél.100 fölött érzödött a február Hiába a shox-os gunya de a lábam átfázott.De 60-70 el kibirható volt.
A lényeg hogy jó volt és kész!
Elindultam visegrádra. Tele a tank éves megyei megvesz, ez volt 11 kor már itthon. Volt 1 hiányzó csavarom még ősszel az első hosszú tanklefogató. Jelentem megvan a hűtőbe áll benne Azt néztem lassú tempónál füstölög valami, megálltam nagy gőzfelhő. Keresgélés és megtalálás után válogatott szitkozódás és hazaindulás mind1 mi lesz alapon. Jól bírta a strapát 130-140et bárcsak kinyúlt volna akkor lenne alapos indok másik motort venni.
Szóval... nem sajtból van a hold! Azt nem gondoltam,hogy simán leszedem,felrakom és kész,de erre azért nem készültem. Nagyon remélem jól fog működni.
Én 17km futottam,és nem fáztam.
Jaszikám .Van egy jó kis gépem de nincs hozzá akkum, se töltőm , vettem másikat
Ha érdekel jelezz, küldök róla képet!
A lényeg hogy jó volt és kész!
http://www.bannerakkumulator.h...
csak a szállítás drága
A zárt kibír 3-4 szezont is, de 2x annyi az ára, szóval ugyanaz.
A BMW-be 18Ah kellett, ami 210A-el indít, ez 16 000 volt
forex.hu -n keresgélj.