A tieden vizes olajhűtő van így nálad ez a bekötés kiesik.
A blokk hátulján a karburátorok alatt megy fel a fémcső ami viszi fel az olajat a hengerfejbe, annak az alsó csavarjára lehetne még kötni.
Mármint az olajhűtőre kötöttem,nekem van a gépem.Ha nincs fenn hűtőd,elvileg a blokkon ott van a csatlakozás helye,csak ledugózva.Ábrus kéne,ő pontosabban tudja.A tartalék blokkom is ilyen,de most pontosan nem tudom hol is vannak a blokkon,és melyik alatt van nyomás.Ráadásul a pince mélyén van,most hozzá sem férek.
jó 8 éve én is szórakoztam a nyomtatóval ,utángyártott újratöltött szart nem ért egyik sem . A gyári meg belekerült 8-9k ba (szines+ff) 13k ért meg vettem egy új nyomtatót patronnal. 5-6 dvd borítót kinyomtattam és meghalt a patron.
A nyomtatófej fúvókái el vannak dugulva. Sokszori tisztítás segíthet,de nem biztos. Nem tudom konkrétan hogy ezen a típuson a patronon van-e a nyomtatófej,vagy magában a nyomtatóban,de valószínű a patronon lesz.
Igen,van fenn,képeimen látszik.Én a hűtő jobb oldali csatlakozására kötöttem rá,de nem minden tipuson van ott nyomás!Érdemes a hengerfej felmenő olajcsövéhez kötni,ott mindig van nyomás.
HáPé deszkdzset 3920.
Kaptam a kollégámtól akik ki akarták dobni mert már csak állt évek óta, nem használták.
A ki/be kapcsolóját kellett megcsinálnom, más egyéb baja nincs.
A bekapcsoláskor a tesztet megcsinálja, csak a benne levő két festékpatron 2007-es gyártású, így csak villogott de persze semmi nyomtatás.
Vettem bele egy fekete patront (utángyártott) és belerakva abbahagyta a villogást, nyomtat is de elsőre nagyon csíkos volt.
Sokadszori patrontisztítás-fúvatás parancs után már tűrhetőbben nyomtat de még mindig elég halványnak látom.
Mi lehet a Baja?
Kevesen tudják,valamikor én is rallyztam warnyúval,(adat
lapomon kép),a szakosztályban voltak Ladások is.Eredeti VFTS nem volt,csak utánépítések,de volt ott egy srác még torinóni 1.3-al,1.7-re alakítva,zsugor hajtókar,sport vezérműtengely meg sperdifi,és egyéb csemegék.Nekem 130 lovat vallott be,de mondták ott mások hogy az tud 170-et.
A blokk hátulján a karburátorok alatt megy fel a fémcső ami viszi fel az olajat a hengerfejbe, annak az alsó csavarjára lehetne még kötni.
Kaptam a kollégámtól akik ki akarták dobni mert már csak állt évek óta, nem használták.
A ki/be kapcsolóját kellett megcsinálnom, más egyéb baja nincs.
A bekapcsoláskor a tesztet megcsinálja, csak a benne levő két festékpatron 2007-es gyártású, így csak villogott de persze semmi nyomtatás.
Vettem bele egy fekete patront (utángyártott) és belerakva abbahagyta a villogást, nyomtat is de elsőre nagyon csíkos volt.
Sokadszori patrontisztítás-fúvatás parancs után már tűrhetőbben nyomtat de még mindig elég halványnak látom.
Mi lehet a Baja?
Nekod volt olajnyomás mérő műszerkéd felszerelve?
Mert állítólag a blokkba nincs luk ahová a gombát belehet tekerni.
Hogyan oldottad meg?
lapomon kép),a szakosztályban voltak Ladások is.Eredeti VFTS nem volt,csak utánépítések,de volt ott egy srác még torinóni 1.3-al,1.7-re alakítva,zsugor hajtókar,sport vezérműtengely meg sperdifi,és egyéb csemegék.Nekem 130 lovat vallott be,de mondták ott mások hogy az tud 170-et.
FZR 1000
http://youtu.be/oVyLjxSytPk
http://vancello.blog.hu/2013/0...
Futottam 25km-t,nagyon jó volt. Addig nem esett amíg haza nem értem,de most már eseget.
7 fok van borús de jó esőnek nyoma sincs
Szelepgumi csere kis festés javìtás olaj meg szűrők csere.meg a féknyergeket is kitakaríttatom olajcserével együtt aztán mehet műszakira!