Az is BMW, csak kicsit keletebbre gyártották... de az se volt sok. Volt MZ, Jawa, meg néhány Pannónia.
Meg az egyik havernek Yamaha RD 500, mi arra vertük ki... az ő apuja valami városi párt fejes volt, anyunak meg 2 butikja a Balcsin.
Elég sok sz&rságot megcsináltam már rajta, az olajhűtő csere óta nem volt vele semmi más. (bár különösebben már nem is érdekel)
A motorhang az utastérben nem zavaró (gumizaj inkább hallható bár útfelület függő is) nem kell okvetlenül a műanyag takaró. (ezé is szivacsos)
Oda meg már nemigen írok mert nincs sok értelme. Én leírom a dolgokat úgy ahogy vannak, nem színezem vagy hallgatom el őket. A szerelési tapasztalatokat (ahogy itt szoktam) ott is azért írtam-fényképeztem hogy más is tanulhasson belőle.
Erre a többség vagy egyszerűen lesz&rja, meg színez, rizsázik szakmai ökörségeket amiben más csak hülye lehet vagy a 406-osát fényezi ami nem lehet sz&r mert hát az milyen lenne már.
Kevesen olyanok mint ma a kolléga hogy: "Csütörtökön szervizbe viszem a kocsit, ha addig kapok tippet, rájuk bízom. Ha nem, akkor meg napokon belül felgyújtom a kocsit..."
Mert ha valami sz&r akkor az sz&r.
TAVALY KÉSZÜLT!