Illetve egy 2T ugye szivató ráhuzásnál lelassul, vagy le is áll, míg ha pl itthon a Samaranak ráhúzom a szivatot nől a fordulat. Ennek hogy kellene viselkednie?
Miért kattog jobban a benzinpumpa ha belefújok a tulfolyócsőbe? Kompresszió rendben van, szinkron nemrég volt, hézag szintén mostanában lett állítva.
Karbi dugulás, fars kizárva mert akkor magas lenne az alapjárat és befulladna gázfröccsnél. Szűrő dugulás az lehet, de kicsi az esly. Gyertyakép egyértelműen azt mutatja sokat kap, illetve a túlzott füstölés is. Co csavar lehet mg rossz helyen? Csakhát ügye azt nem feltétlen kéne eltekergetnem mert aztán a szinkronnak lőttek.
Ne érts félreminket, nem a segítő szándék hiányzik belőlünk. (ha fent a keresőbe beírsz olyanokat hogy karburátor, gyújtás, stb. akkor láthatod hogy milliószor volt már ilyesmiről szó)
Viszont amíg pl. ezeken a képeken nem tudod hogy mit látsz (illetve kellene látni) és hogy mi a hiba a képen, addig hiába is mondanánk hogy mit csinálj vagy nézz meg, nem jutnál előbbre. (viszont valószínűleg elmenne a kedved az egésztől, mivel ez így távjavítva még hozzáértőknek is sok idő)
Ezért javaslom a szervizt.
A lehető legjobb indulattal mondom azt, hogy ha ezeket meg kell kérdezned akkor célszerű lenne elvinni ott valami komolyabb szervizbe mert azt hiszem hogy hiába adnánk neked tippeket, nem tudnád megoldani. (a két cső a karburátorsor kétoldali túlfolyója és igen, a benzinpumpa kattog)
Az FJ fórumba tettem fel,de FZR-hez is kompatibilis:
szert tettem egy pár,2001-es évjáratú Yamaha R1 féknyeregre,amik most eladóak.
Kitűnő állapotúak,a betétek 80%-osak.
Az FJ 1100-as első fék tuningjához kitűnőek.
Irányár:25.000 Ft/pár.
Inkább le írom ide is a problémát: Yamaha FZR 250-ről van szó.
Reggelente vagy mikor nagyon hideg van szinte be sem lehet indítani, avagy ha beindul nem tud felpörögni. Szivató egyáltalán nem kell neki, hiszen anélkül is sokat kap, ez a gondja. Csak teligázzal bírom beindítani, ha pedig visszaengedem, elengedem akkor leáll. Teli gázon kell tartani és kb 10 perc múlva mikor már melegebb akkor fel tudom pörgetni, de alapjárat még akkor sincs, az majd később alakul ki. Melegen jár, megy, de gázfröccs után a fordulat leesik, gyakran annyira leesik hogy le is áll, gondolom megszívja magát.
A motoron van két oldalt, két cső ami csak úgy lóg a szabadba", kitapogatva úgy érzem mindkettő a tankhoz megy fel, illetve ha elkezdem akármelyiket szívni akkor benzin szívok, ha pedig fújom benzin bugyborékol. A gyujtás ráadása után valami elkezd kattogni, mintha valami szivattyú lenne (ha van rajta benzinszivattyú elképzelhető, hogy az, de ezt nem tudom). Hogyha valamelyik csőbe belefújok akkor ez a kattogás intenzívebb lesz, gyorsabban kattog, a videón ez 1 perc körül látható, hallható. Illetve járó motornál ha belefújok ezen csövek valamelyikébe akkor azonnal leáll, megszívja magát és nagyon nehezen, köhögve indul be és alig kapja el a fordulatot.
A motor egyébként erős, nagyon megy, más baja nincs.
Kérdésem az lenne aki ért a motorokhoz vagy ismeri a típust, hogy mi lehet a gondja, illetve mi az a két cső ami lelóg?
Jameg mögötte valami félliteres...
Karbi dugulás, fars kizárva mert akkor magas lenne az alapjárat és befulladna gázfröccsnél. Szűrő dugulás az lehet, de kicsi az esly. Gyertyakép egyértelműen azt mutatja sokat kap, illetve a túlzott füstölés is. Co csavar lehet mg rossz helyen? Csakhát ügye azt nem feltétlen kéne eltekergetnem mert aztán a szinkronnak lőttek.
Viszont amíg pl. ezeken a képeken nem tudod hogy mit látsz (illetve kellene látni) és hogy mi a hiba a képen, addig hiába is mondanánk hogy mit csinálj vagy nézz meg, nem jutnál előbbre. (viszont valószínűleg elmenne a kedved az egésztől, mivel ez így távjavítva még hozzáértőknek is sok idő)
Ezért javaslom a szervizt.
Itt a fiad.
Az FJ fórumba tettem fel,de FZR-hez is kompatibilis:
szert tettem egy pár,2001-es évjáratú Yamaha R1 féknyeregre,amik most eladóak.
Kitűnő állapotúak,a betétek 80%-osak.
Az FJ 1100-as első fék tuningjához kitűnőek.
Irányár:25.000 Ft/pár.
Üdv.Laci
Reggelente vagy mikor nagyon hideg van szinte be sem lehet indítani, avagy ha beindul nem tud felpörögni. Szivató egyáltalán nem kell neki, hiszen anélkül is sokat kap, ez a gondja. Csak teligázzal bírom beindítani, ha pedig visszaengedem, elengedem akkor leáll. Teli gázon kell tartani és kb 10 perc múlva mikor már melegebb akkor fel tudom pörgetni, de alapjárat még akkor sincs, az majd később alakul ki. Melegen jár, megy, de gázfröccs után a fordulat leesik, gyakran annyira leesik hogy le is áll, gondolom megszívja magát.
A motoron van két oldalt, két cső ami csak úgy lóg a szabadba", kitapogatva úgy érzem mindkettő a tankhoz megy fel, illetve ha elkezdem akármelyiket szívni akkor benzin szívok, ha pedig fújom benzin bugyborékol. A gyujtás ráadása után valami elkezd kattogni, mintha valami szivattyú lenne (ha van rajta benzinszivattyú elképzelhető, hogy az, de ezt nem tudom). Hogyha valamelyik csőbe belefújok akkor ez a kattogás intenzívebb lesz, gyorsabban kattog, a videón ez 1 perc körül látható, hallható. Illetve járó motornál ha belefújok ezen csövek valamelyikébe akkor azonnal leáll, megszívja magát és nagyon nehezen, köhögve indul be és alig kapja el a fordulatot.
A motor egyébként erős, nagyon megy, más baja nincs.
Kérdésem az lenne aki ért a motorokhoz vagy ismeri a típust, hogy mi lehet a gondja, illetve mi az a két cső ami lelóg?
FZR 250-el vannak problémáim, ha valaki tud segíteni, azt megköszönném. Itt egy videó, a tünetek pedig le vannak írva: