Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Debrecenbe én is tudok szerelőt.
Télen mégolcsóbban dolgozik. Én sajna már úgy érzem idén Poti Te ezzel már nem mész.
azt hittem faszospuncis témázásér van a topic
Tessék huli, szemezgessél, számolgassál.
nem a te hibád ,hogy a dolgok ide fajultak te csak meg szeretnéd csináltatni és kész csak sajnos még idáig mindenkinek a pénzed kellett és ezért mindent igértek neked már csak éppen helikoptert nem
mlas. NINCS, MÁS, LEHETŐSÉGEM! Yamaha szervizes srác baszta el már a legelején! De már 1000x elmondtam. Oda vigyem? hogy még 900.000-et ráköltsek? nem köszi. Lehet, hogy valahol találnék egy újabb átbaszós szerelőt, mert amint elmondtam ezt is 1000x, nincsen motorszerelő ismerősöm és egyik embernek sincs, akit ismerek. Az öreg nem vállalta be már, csak a Kawaszatisok maradtak. De ha tényleg ennyire okos mindenki, akkor szívesen fizetek bármelyik fórumtagnak, ha megcsinálja jóra a motorom. Lehet jelentkezni!
Igazából mndenki sajnál, hogy így jártál, azért baxtatunk, mert mást nagyon mi sem tudunk tenni :(( nem hinném, hogy valaki bántani akart, én biztos nem
Sztem jobban járnál vidéki szerelővel, ott talán nem akkora haramiák. Pár nap múlva kotrok neked 1 telefonszámot, azt hídd fel.
ehhez nem értek ez szar?
Csak még 1 kérdés a 4db gyertya és 1 kormány csapágyba mi 40eft? 8ezer a kormánycsapágy és ha nagyon fullos pöpe gyertyát veszel az is kb 16 18e. nem értem.
Ezért...ma reggel csinálták...
Böccy, keress rá ha érdekel, többször nem írom le inkább. Sajnos 250-esből is annyi van mint 400-asból, ha nem kevesebb, és még kevesebb olyan, ami alkatrésznek jó lehet ÉS azokról se tudod, hogy milyen belül. Lévén, hogy 20.000-et pörög elég nagy az esély rá, hogy szét van hajtva a blokk..
Nemrégen Poti írta, hogy mostmár a kompresszió okéé.
Ha a kompresszió oké, miért kell megint a blokkhoz nyúlni?
Szerintem valami szelephézagot kell kreálni, és kevés karbit állítani. Ez nem szabad, hogy többe legyen mint 20-25 pénz.
Szerintem.
Pisti, ha tehetném már rég odaadtam volna Neked kulcsostul. De sajnos más lehetőségem nem volt mint oda vinni. Megmondták az első szervíznél is, hogy ez csak IDEIGLENESEN orvosolja a hibát. Mentem vele, elbaszódott, kinn állt télen, esett rá az eső, stb. 20 éves szar állapotú motor, persze, hogy elbaszódik. Azért kellett akkor "sokat" költeni rá, mert sok dolog, olyanok mint pl a kormánynyakcsapágy és a gyertyák, ki lettek cserélve - ez alaphangon 40.000 anyagáron és akkor még hol a munkadíj. Megcsinálták, de lévén, hogy 1 évig állt előtte, elő jöttek idővel a szarságok, apró darabok a tankból, eltökítették a karbit, elkezdett erősödni a gép, után állítást kellett rajta csinálni...valóban kicsit magas áron dolgoznak, de amint (talán) mlas is írta, ma Budapesten ennyi az annyi. Nem tudok mit tenni. Itt mindenki annyira ért hozzá, hogy mindenkinek pöpec a motorja. Ha nem lennének kérdéseim, mert mindent vágnék a motorról, nem jöttem volna ide a fórumra - ami ha jól tudom azért létesült, hogy a problémákat és egyéb ügyes bajos dolgainkat megvitassuk. lehet, hogy rinyapina vagyok, de ezzel nem vagyok egyedül ha jól tudom. De nem akarok erről többet beszélgetni innentől kezdve. Valaki kérdezte, hogy mi mennyi, meg mennyi az annyi, én meg leírtam. ENNYI.
Látom te is belebuktál. Én vettem egy másik blokkot, persze kompletten motorral, amit ki is tudtam próbálni. Ezt ajánlom neked is. Nálam a fizinél alkatrészellátás majdnemhogy nulla... kintről rendelni meg sok sok pénz,és idő, és a szerelési ktg-ről még nem is beszéltünk. Bár ez egyéni vélemény :)
Ugyanoda, ahol xarul csinálták meg? Akkor télleg orvosi eset.
A legtöbb ember nemhogy ezt nem képes megcsinálni, amit Te, hanem még egy villanyégőt se cserél. Ezért van a szervíz, csak az a baj, hogy sok a tetű lehúzós geci, de nem csak itt, hanem minden területen.
A baj SOKKAL mélyebben van, itt szűkös a keret leírni.

Poti annyit tehet, hogy keres megbízható szerelőt, vagy havert, akinek van ilyen ismeretsége.
Basszus nekem a Yamaha szervízben mikor megvettem naggyából kulturáltan leszevizelték, de mikor megkérdeztem, hogy ez miért ilyen? (használható volt, de nem tetszett) Az volt a válasz, hogy öreg, meg hogy ez "ilyen".
Na azóta feléjük se mentem...
visszavitte?
Ja ugyan oda vitte vissza
Ugyan itt volt előzőleg is, ember!
Persze ez a saját véleményem ! mindenki továbbra is azt gondol amit akkar és mindenki annak adja a megtakaritott pénzét akinek csak akarja (serviz. mühely, bármi )
Én csak azért mondom ezt mert mindeki ért mindenhez de a motor mégis minden mühelyből vagy servizből ugy jön ki hogy érdekes modon még sem 100 -as meg nem pörög jol, fulad, nem megy , meg ilyen aproságok és persze jó szervizelés után nálam ez ugy müködik ,hogy nincs ilyen !,hogy nem pörög 7 ezer felet vagy nem huz nem indul nem megy 1-2 henger most ez meg az a baja csak . Nálam ha elkészül egy motor pl a mostani akkor az napra kész itt nincs ez meg az mert ezért meg azért nem megy nincs és kész ! nálam csak akkor nem megy ha összetöröm ! és csak én szervizelem minden csavart ismerem és idáig aki látta élöben a gépemet az nem azt mondta ,hogy ki dágványozta össze ezt a kis 20 éves vasat hanem gyönyörü ! erröl ennyit ! és csak a saját kezem munkála van benne azért mert sokan azt hiszik ,hogy értenek hozzá az nem azt jelenti ,hogy ugy is van
Na akkor most 3 verzió van:
- Az előző nagyszervíznél baszták át
- A mostani szervíznél akarják átbaszni
- Mindkt helyen átkúrják, mert ránézésre puhapöcs (Mielőtt megsértődsz Poti, azért írtam, hogy ránézésre)
SZeritünk nem puhapöcs, hanem rinyapina vagy.

Bocs Poti, nem hagyhattam ki!
Tákold meg, hogy guruljon.
Add el végre ahogy már legalább 1 éve írtam neked.
GYűccsél mellé még kis pénzet, és vegyél legalább egy haccázas FZR-t.
És most jöhet a fikázás, dehogyha, akkormeg, méékell eladni, meg hogy hülye vagyok:
Várom.
Én ilyen vagyok. Ha döglődik, és már többet kéne költeni rá egy átírásnál, adom elfelé. Jöhet a másik.
Strory:
Van nekem egy jóbarátom. Idősödő úr. 54-et tapossa. Vett 2 éve egy kétezres éve elejéről való diesel G astra-t.
Namost kipúrcant a magasnyomású pumpa az adagolóba, és komplett adagoló felújítást javallottak 2 kiló környékén. Mondtam neki, hogy túrok én valami szart hozzá, eladjuk, mert maga a kocsi nagyon szép nagyon. (nekem is tetszik) Pedig már meg is bánta dieselt, mert hiába 220 -ba hozzák neki a gázolajat, akkor is macerás a diesel, és drága a javítás, alkatrész, stb. Ma már aszonta benzint venne, és rakatna bele gázt.
szumma: Felújíttatja inkább az adagolót, ami tuti nem áll meg 2 kilónál. Hálistennek nincs pénzszűkében, de sajnálom szerencsétlent, hogy kőccsön kockaladával kellett 150 km-t letolni félig béna jobb vállal.
De ha csak az egyik szar... Te most arról beszélsz, hogy vadi új motort csinálni!
2:30 tól kacsakringós részen durván átmegy a fószer