150 meg azért átverés, mert 35 egy dugó, gyűrükkel x4 az 140 már, henger fúrás hónolás nemtommennyi, oksosok? 12 egy szelep, akkor már megnézném a szszszimmeirnget is, vezlány és környéke, hajtókarok, nemtom ebben külön van-e főtengelycsapágy, anyagárban 3, de lehet 400, akkor anyaggal hogy csinálják meg tisztességesen 150-ből? ja, még random kuplung, ott lamellák, kinyomócsapágy, akkor van az az izéd, ami állítólag zörög.. akkor, mi is 150 kb?
Csakhogy Hozzá nem tudtam vinni...beszéltünk róla, de nem ért rá. Te inkább adjál értelmes választ, hogy miért kellett ilyen rövid idő után megint szelepet állítani...és ne az legyen, hogy mert 20.000-et pörög. Sosem pörgettem 16 fölé, oda is csak ritkán nagyon...
Pisti, Te csak értsél továbbra is a motorunkhoz, többször hiányolunk a fórumról! Persze jó, ha van melód, legalább egy kis pénz is van amit lehet költeni. Motorod, hogy áll? Idomok?
Rólam a Laci tudja, hogy nem értek hozzá annyira, hogy szembe tudjak szegülni az Ő tudásával...mindig mindent elmagyaráz - ha épp ráér, fényképez, a múltkori 2. szerelésből 20.000-et elengedett...sajnos a motor nincs túl jó állapotba, ahhoz, hogy fasza legyen, nagyon bele kéne nyúlni...sajnos ez van!
Nem tudom pontosan, de valami belül nem okés, dugattyú, henger szinten. Ha tartós jót akarok, akkor az 150,000-be kerülne, mert ahhoz apróra szét kéne kapni, rendelni hozzá alkatrészt, ami nem kevés idő és pénz. Fenntartani lehet az állapotot így, ha tartós jót akarok akkor az más tészta, csak ki tudja, hogy ha megbontják, akkor mi kerül még elő...ha lenne annyim, még így is rászánnám..pedig már van benne bőven pénz. Nem értek hozzá, de bízom a Laciban.
Szép estét! az uraknak én meg fogadtam ,hogy többet nem értek itt semmihez De a pontot neked adom végre szép magyar szavakal megfogalmaztad ,hogy kb mi megy itt nálunk a szervizekben vagy aki hozzá nyul valaki motorjához az azonal minden hibát kitalál csak ,hogy pénzbe kerüljön a kedves motorosnak(autosnak) ennyi!
Szegény Potin látják, hogy síkh...e hozzá (meg lerí róla, hogy tele van lével ) ezért mindenütt lehúzzák... meg mivel olyan jámbor arca van, még át is baxxák
Poti, menj, csapd szét a fejüket, oszt' majd egyből jó lesz 10ezeré
te farok. én mondtam neki, h szerintem átbaszás van, 600km-rel ezelőtt szedték szét(?), állították be a karbikat, namost poti szét sem tudta szedni vagy ki a fúvókát vagymit, akkor hogy szedték szét, vagy ha valóban szétszedték, akkor milyyen parasztul rakták össze, h nem lehetett szétszedni, valamint egy kevesebb min ezer km-t ment motornál mi a gecitől nem megy egy henger, ha akkor mminden karbi, hézag be lett állítva, elektromos gondja meg nincs, ami legjobban bassza a csőrömet, h akármiulyne pörgős motornál is, ha fullra tutkóra középértékre belőtték a szelephézagokat, akkor kevesebb min ezer km alatt, hogy a faszomba mászott el nemtom hány szelepnél? ilyen nincs, még talán egy spiáterből készült kínai motornál sem, nemhogy egy amúgy működőképes, rendes olajjal futó motornál. nekem pl tízezer km után sem kellett szelepet állítani, semmi hangja nem volt nékik, és még ki tudja előtte mikor lett nézve/állítva. NA?
Igen azon a fehér akármin 1db vezetéknek kéne lenni nekem bilikék neked nemtom milyen,és 1 vezeték jön fel a blokk alól 1 érzékelőről aszzem fekete piros csíkkal. zöld 2 foglalatos csatlakozóba végződik.
Én is előrecsúszok, tudod, szétbarmolt az ülésem is... legalább 140el kell menni, hogy ne fuckoljam a tankot ott már tol a szellő hátra.
Pedig meg se vagyok emelve
Rólam a Laci tudja, hogy nem értek hozzá annyira, hogy szembe tudjak szegülni az Ő tudásával...mindig mindent elmagyaráz - ha épp ráér, fényképez, a múltkori 2. szerelésből 20.000-et elengedett...sajnos a motor nincs túl jó állapotba, ahhoz, hogy fasza legyen, nagyon bele kéne nyúlni...sajnos ez van!
vagy öregek ?
Poti, menj, csapd szét a fejüket, oszt' majd egyből jó lesz 10ezeré
Pedig meg se vagyok emelve