Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor egyből leállna. Legalábbis amin tanultam,gsf,er5n-en leállt.
Tolj fel a képet a lánckerék felőli blokk oldaláról, lehetőleg a dekli nélkül. Anélkül csak találgatni lehet. (az sem baj ha nem tiszta kosz az egész)
Mégis miből gondolod hogy bárki kitalálja vakon hogy mi a gond?
Max ábrus, de Ő is fényképet kérne
Az oválkupos rész,a fehér cumo, az ott van, arról nem jön le semmi vezeték. Azon kéne lennie egy vezetéknek? A váltó tengely az egyszerűen bemegy a blokkba, nem csatlakozik vezeték illetve érzékelő hozzá a külvilágba. Hát jah, gondolom ha sebességbe lenne nem engedné elindítani... amúgy könnyen megvan az üres, nem kell szenvedni vele. Nah tippek?
jó béleld ki a gatyádat, mert 50km után nem tudod majd hogyan üljél rajta, hogy ne nyomja a golyóidat, mert annyira előre fogsz csúszni.
de ez csak tipp. ja és biztos le akarnak húzni.
20000 pörög a motorod hamarabb használódnak a dolgok enyém csak 11-12 forog.
Nem indul csak ha a kuplungot húzza ha lent van a sztender akkor még indulnia kéne ha üresbe lenne.
így alábakolva alig bírom az ujjam aládugni a keréknek. míg mikor nem volt megemelve akkor kb 5-7 cm volt
Attól is lehet, hogy a sztender kapcsolód elb@szódott és folyton úgy érzi, mintha lenn lenne, ilyenkor pedig lefullad amint berakod egybe. LEHET csak, próbáltam értelmeset mondani
De ez alatt mit értesz? PONTOSAN írd le kérlek!
Na popsiemelés megvolt. .
tán mert nagyon pörög?
Üresjelző az első lánckerék alatt van elvileg 1 fehér oválkupakos fedőben . Üreset könnyen megtaláltad? nézd meg a váltókarnak a pöcke ami a váltótengelyre megy rá lefele álljon függőlegesen. Ha kuplungra indul akkor elvileg sebességbe van mert az üresjelződ nem engedi a sima indítást. Vezetékszakadás lehet még.
Köszönöm Sanyi! csak kiváncsiságból leírná nekem valaki, hogy mi miatt lehet az, hogy 1 éve állítottak szelephézagot, és most mégis megint szükség van rá? Valamint mondott a Laci, hogy miért, de tudjátok, hogy még nem vagyok szaki....
Ismerős a helyzet. . . . .
9.800 HUF az 1 hónapos felnőtt bkv bérlet, amit diákmatrica nem lévén MUSZÁJ vagyok megvenni... Cindy még gondolkozik rajta, de ha Ő nem kocsival megy, akkor Én nem tudok részt venni megint a talin, mert csak a vonat 10 pénz majdnem..és akkor még se szállás se kaja, se pia. Ha felvetne a pénz, motorral mennék...nem zsidózásból csinálom.
Szevasztok! Kéne egy kis segítség. A gép már alakul, egyben van, kapott egy másik blokkot, amit szerváltam donort, még az alátét is gyári volt :D Nah, a lényeg. Nincs üres jelzőm, nem ég a lámpája.Csak behúzott kuplunggal indul a gép. Az üres jelző pontosan merre van? Az se lenne rossz, ha valaki tudná a vezeték színeit, nem-e esetleg megtört,vagy kontakt gond. stb. Köszi a segítséget!
tökéletes rendszert alkotni nem lehet (szerintem)
Kihagytad a nyugdíjasokat, a terhes anyákat, a politikusokat, és az afgán árvákat is. Micsoda diszkrimináció
Nem az egyénekkel van bajom, a renccerrel A felduzzasztott közalk réteget a termelő ágazat viszi a hátán, cserébe meg szopatva van
Én 33-at fizettem (kedvezményesen), úgy hogy nem kellett alkatrész hozzá.
Szóval Poti árai nem vészesek.
10k? én kb annyit autózok el havonta a városban... drága ez a pesti lét Vonaton van ilyen kedvezmény, buszt nem tom.

Cindi autóval akar jönni? Motoros talira? bár, ha nem lesz mocija addig..
ha már az ember dolgozik valahol és ez kedvezményekkel jár, akkor azokat nyilván nem fogja visszautasítani csak azért, hogy mások szemét ne szúrja az ő előnye.
Mi meg ingyen buszozhatnánk,z egész országban,ha felülnénk rá! De nem ülünk fel,mert nem szeretjük. Személy szerint,még a városi busszal sem vagyok hajlandó utazni,semmilyen körülmények között. Még ha nagy hó van,akkor is bringával járok,és ha ez mégsem lehetséges,akkor gyalog.
Elküldtem az Attilának az árakat amit Neked írtak. Ha lereagálta megírom,hogy mit gondol róla.