Jó volt a bőrbe motorozni nem csúsztam hátra. De nagyon szokatlan volt még elsőre alig bírtam felrakni a lábam a lábtartókra. Utána a jobb csizma beleakadt a lábtartóba vagy 3x. Nem volt összecipzározva a kabát a nadrággal odafelé jó kis hűvös szellő csapkodta a vesém. hazafelé már a nagy cipzárral összehúztam a 2őt de van még rajta 1 kis cipzár amit elszabtak és nem lehet összehúzni azt de nem fáztam és biztonságérzetet adott meg sbk feelinget és nemutolsósorba bejöttem a csajoknak.
Remélem a Pécsi 700km túrát kibírja még utána szétkapatom. Vagy Pécsről vonattal jövök haza és otthagyom a Sanyinál vigye be a yakóba. Vagy talán Bagoly 600 barátunk aki eltűnt kéne beszélni.
Hát igen meg is állt a sz@r keresztbe bennem, mikor meghallottam a recsegő szirénát.
De van ex motorosrendőr ismerős( 2 évig úgy volt motoros rendőr hogy nem is volt jogsija motorra ) hál istennek meg 1 aktív is. Mondták ha gáz van hivatkozzak rájuk, de ez a másik fél hozzá állásától is függ.
A szelepfedéltömítés 6,5e körül van de ha csak nincs szarrá repedezve akkor azt kis pasztával (a Sárgáét sokkal) vissza lehet tenni.
A vezérműlánc feszítőt meg kell nézni és ha nem látszik már a közepén a borda (ugyanez igaz a vezetőre is) akkor kell kicserélni.(és nem kell teljesen szétszedni hozzá a blokkot)
A lánckerekeket lehet látni fent (de azok kegyetlen sokáig elmennek)
Szerencsés voltál a fordulásnál,hogy nem kértek jogsit.
De az tuti,hogy a mocisrendőrök normálisabbak ,mint a kocsisok,ha te is normálisan beszélsz velük.
Nekem emilbe küldenek minden este a köv napit. De most a kis genyók budapest területére nem adtak ki infót csak pest megyére.
Itt voltak 13-15ó ig a stúdió előtt a főúton és mindenkit megfogtak 4 en voltak. De a főnőköm szólt hogy ne jöjjek még és mikor elmentek mondta jöhetek.
Meg a blokszétöszemiatt minden tömítés, meg feszítő, lehet vezetősin, én akár utánanéznék a vezérműlánc fogaskerekeinek is, plusz egy blokk szét-össze. jó buli.
Deák téren majdnem tarkónlőttek engem. Petőfiből nem lehet 1ből a Bajcsira menni hanem a deákfelé el, de mivel a fél deák fel van túrva így nem lehet a megszokott helyem visszafordulni hanem majdnem a kálvinig el kell menni. Na akkora dugó hogy csak na. Körbe sasoltam sehol rendőr. Na akkor 1 30ezres megfordulás duplazárón és irány a Bajcsi . Erre mögöttem recsegés hát nem ott volt a 2 bmw- fakabát és kérdezik ez mi volt mondom megfordulás a szabály sajátos értelmezése mellett. És hagytak elmenni .
Túráztam 1 jót ma. visszafelé Újpest jegyvásárlás a fradi elleni mecsre utána Dunakeszi-Fót-Mogyoród útvonalon vissza és most itt vagyok.
Ádám te mint külső hallgató tényleg jó hangja volt a vasnak mert külsősként még nem hallottam
De van ex motorosrendőr ismerős( 2 évig úgy volt motoros rendőr hogy nem is volt jogsija motorra
A vezérműlánc feszítőt meg kell nézni és ha nem látszik már a közepén a borda (ugyanez igaz a vezetőre is) akkor kell kicserélni.(és nem kell teljesen szétszedni hozzá a blokkot)
A lánckerekeket lehet látni fent (de azok kegyetlen sokáig elmennek)
De az tuti,hogy a mocisrendőrök normálisabbak ,mint a kocsisok,ha te is normálisan beszélsz velük.
Itt voltak 13-15ó ig a stúdió előtt a főúton és mindenkit megfogtak 4 en voltak. De a főnőköm szólt hogy ne jöjjek még és mikor elmentek mondta jöhetek.
http://www.radarsms.hu/
amúgy 35km oda a csajokig.
Túráztam 1 jót ma. visszafelé Újpest jegyvásárlás a fradi elleni mecsre utána Dunakeszi-Fót-Mogyoród útvonalon vissza és most itt vagyok.
UI: ha küldesz képet, átvállalok belőle