Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó volt a bőrbe motorozni nem csúsztam hátra. De nagyon szokatlan volt még elsőre alig bírtam felrakni a lábam a lábtartókra. Utána a jobb csizma beleakadt a lábtartóba vagy 3x. Nem volt összecipzározva a kabát a nadrággal odafelé jó kis hűvös szellő csapkodta a vesém. hazafelé már a nagy cipzárral összehúztam a 2őt de van még rajta 1 kis cipzár amit elszabtak és nem lehet összehúzni azt de nem fáztam és biztonságérzetet adott meg sbk feelinget és nemutolsósorba bejöttem a csajoknak.
Remélem a Pécsi 700km túrát kibírja még utána szétkapatom. Vagy Pécsről vonattal jövök haza és otthagyom a Sanyinál vigye be a yakóba. Vagy talán Bagoly 600 barátunk aki eltűnt kéne beszélni.
vez lánc

Ádám te mint külső hallgató tényleg jó hangja volt a vasnak mert külsősként még nem hallottam . .
Hát igen meg is állt a sz@r keresztbe bennem, mikor meghallottam a recsegő szirénát.
De van ex motorosrendőr ismerős( 2 évig úgy volt motoros rendőr hogy nem is volt jogsija motorra ) hál istennek meg 1 aktív is. Mondták ha gáz van hivatkozzak rájuk, de ez a másik fél hozzá állásától is függ.
A szelepfedéltömítés 6,5e körül van de ha csak nincs szarrá repedezve akkor azt kis pasztával (a Sárgáét sokkal) vissza lehet tenni.
A vezérműlánc feszítőt meg kell nézni és ha nem látszik már a közepén a borda (ugyanez igaz a vezetőre is) akkor kell kicserélni.(és nem kell teljesen szétszedni hozzá a blokkot)
A lánckerekeket lehet látni fent (de azok kegyetlen sokáig elmennek)
Eeelvileg az végtelenített, de tény, h az átfűzős téma egyszerűbb. és úgy gombokból megvan.
Szerencsés voltál a fordulásnál,hogy nem kértek jogsit.
De az tuti,hogy a mocisrendőrök normálisabbak ,mint a kocsisok,ha te is normálisan beszélsz velük.
Én meg zömében autóval járok,melózok és van blokkolóm,ami már meg is védett párszor.Nem jött csekk.
Nekem emilbe küldenek minden este a köv napit. De most a kis genyók budapest területére nem adtak ki infót csak pest megyére.
Itt voltak 13-15ó ig a stúdió előtt a főúton és mindenkit megfogtak 4 en voltak. De a főnőköm szólt hogy ne jöjjek még és mikor elmentek mondta jöhetek.
Hasznos trafi infó,akit érdekel:

http://www.radarsms.hu/
6,25L/100km város inkább.
160km alatt evett meg 10l benzint a masina. az jó?
Elvileg nem kell blokk szét össze mert nittelős a vezérműlánc.
Szelepfedéltömítés pont hogy nem egyszerhasználatos.
Meg a blokszétöszemiatt minden tömítés, meg feszítő, lehet vezetősin, én akár utánanéznék a vezérműlánc fogaskerekeinek is, plusz egy blokk szét-össze. jó buli.
Vezérműlánc cseréhez mi kell 1 vezérműlánc és 1 szelepfedél tömítés ugye? A szelepfedél tömítés ennyibe kerül kb?
Meg se állítottak sisakon keresztül komunikáltunk én ebbe a sávba ők a szembe sávba. . .
Rendesek voltak hogy nem kérték el a jogsidat.
Nem 200km a 2 nő hanem eddig annyit tettem bele amióta jó a km óra.
amúgy 35km oda a csajokig.
Mivel eddig se volt BMW motorom, én mostmár megvárom a sor6ost
Ez az elsőért .Ez a többiért . .
Deák téren majdnem tarkónlőttek engem. Petőfiből nem lehet 1ből a Bajcsira menni hanem a deákfelé el, de mivel a fél deák fel van túrva így nem lehet a megszokott helyem visszafordulni hanem majdnem a kálvinig el kell menni. Na akkora dugó hogy csak na. Körbe sasoltam sehol rendőr. Na akkor 1 30ezres megfordulás duplazárón és irány a Bajcsi . Erre mögöttem recsegés hát nem ott volt a 2 bmw- fakabát és kérdezik ez mi volt mondom megfordulás a szabály sajátos értelmezése mellett. És hagytak elmenni .
Túráztam 1 jót ma. visszafelé Újpest jegyvásárlás a fradi elleni mecsre utána Dunakeszi-Fót-Mogyoród útvonalon vissza és most itt vagyok.
200 km-re két nő... bazz, ne menj évi 2000nél többet, mert nem fogod bírni

UI: ha küldesz képet, átvállalok belőle
Hűűűű.. instant get!