Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

20 Éves? akko meghal az exuppal.
Az komoly!Nem tudtam!
Megvan adva a min. fényeresztő képesség. amin nem látnak be, esélyes hogy nem felel meg. a max, kb füstszínű lenne. nézz utána a szabálynak, volt téme yardos topicban. nemtom, vagy a plekón/dobozán.
Eredet 17000+forgalmi 6000+törzskönyv 6000+vagyonszer ill 24000 ezek az átíráskor fizetendők. Utána kötelező biztosítás,ezt számíttasd ki valamelyik internetes brókercégnél,de gyanítom nem lesz olcsó,lévén 20 éves Vagy. Nekem negyed évre A0-ba 4000ft. Ja és még a telj adó,amit márc.15-ig,és a másodikat szept 15-ig kell befizetni. Ez kb évi 15000ft
Ezért büntet a rendőr
Mer összeköltöztünk, és ülj át matykóból a fiatba. plusz 1literrel fogyaszt többet kb.
Tényleg?Miért?
Csajom a matykót 375ér adta el.
Mostmár értem!Ha összecsúszott ott már volt baj!
átírás az húzós
2x6000 törzskönyv forgalmi +24000 vagyoszerzési adó +15000 teljesítmény adó de ha most idén veszed akkor ezt csak jövőre kell fizetni.
fenartás nem tudom mennyi én eddig hogy rendberakjam kb 60-80 e költöttem és kb 10000 benzinre.
Majd jól megbüntiz a rendőr.
Jhheheeeeeeheheheehhe
van digisport a szolgáltatómnál
nem kell neten néznem a motogp-t
Bazmeg én semmit,10 éve vezetek kb havi 1000 km ert de még 1 kibaszott húzást sem csináltam
Azzal a kibaszott Matizzal szopok még mindig amit huginak vettünk,
új motor,válltó,generátor,csere
úgy néz ki hogy üzembiztos lett nagyon fasza morort kapott(láttam a hengereket belülről) semmi válla nincs
mostmeg a kormány a kezemben maradt
1:van. 2: ha nincs baj olcsó, kivéve benzin, Gumi, lánc, fék, ha van baj, drága.
angol vagy holland
Szerintem egy min. 600-as négyhengeres motornak, 150-200k-t el kell mennie, max vez.műlánc cserével, plusz kopófogyóval. Persze ha mindíg van benne olaj, elegendő minőség, mennyiség, és melegen basszák csak. ezt egy mezei 6-7-900-1k-snak kell tudnia, egy k-széria bímőr, egy goldwing, meg hasonlók inkább 300k-t megy el mire kezd igazán olajat enni, meg szarakodni. 60-80k egy big-nek is sima, szűk 100-nál egy nagy egyhengeresnél lehet lassan hordósodás, vagy a sornégy 250-eseknél. mondokjobbat: cb400-nak is kopáshatáron belűl megy a 100k. miről beszélünk?
Köszönöm a segítséget.
De ha még is vennék egy szép darabot alkatrész van hozzá? És mennyi a fentartása egy ilyen vasnak?
Dévu matiz
Akkor az nem én voltam!
De arrafelé mentem!Kaptam fekete plexit!Nagyon komoly,mindenki kivan borulva,hogy bámulom,de ő nem lát be csak néz!Nagyon élvezem!
De mi a rákért nem veszed fel a telefont ha hívlak?
Nagyon szép kiállású motorok.
Akkor biztos taxi.
Igen ábrus, felnyomja!
Bazze, épp OBI-ba voltam anyámmal, de haza fele útón láttam egy FZR-t, SÁRGA rendszáma volt...
Itt van 7 éve a Rönó. Most 20 éves, jó, teszi a dolgát,nincs vele gond tehát ideális.
Használom de nem szeretem,egy jó haver de semmi több.(ugyanis nem tudom,nem azért vettem csak épp kellett egy kocsi egy-két évre és aztán majd veszek egy OLYAT)
Előtte amik voltak azokkal százszor ennyi bajom volt de szerettem őket,mindig szívesen ültem be bármelyikbe pedig öregebbek és olcsóbbak-szakadtabbak voltak mint ez. (de egyenlőre sajna pihi van pedig mennyien integetnek nekem 3-400e környékén hogy ENGEM VIGYÉL!)