Benzincsap Nekem állandóan res-en van, mert sosincs annyi benzin a tankba, hogy ON-on elérje a szintet csövek jók, csöpögött volna ha valami nem illeszkedik jól..más ötlet?
No emberek. Sikerült teljesen kipucolnom az összes fúvókát 2 kivételével, azoknak már valaki okosba szétbaszta a fejét, úgyh 1x próbáltam kitekerni, nem ment, nem is erőltettem többször. Szép meg jó meg minden, DE még mindig gyengus talán egy kissé és ami a nagyobb gond, hogy valamiért eltűnik a benzin. Ezt úgy kell értelmezni, hogy az első 1 km-en (kb. 1km) tökre jó volt, pörgött, minden, utána megint elkezdte ezt a hol van fordulat hol nincs, idióta visszadurrogós meghalós hang. Leállítottam, gyújtás rá, kerreg mint a barom, utána jó, motor indít és mentem tovább 2 utcát szépen, aztán megint. Még szerencse, hogy nem mentem messze. Mindig dolgozott az AC, amikor a csúnya hang után leállítottam, ergó csak arra tudok gondolni, hogy valahova eltűnik a benzin. Szerintem jól raktam össze, mindenhol minden klappolt, mind a 4 henger megy - kb.-re. WTF?
Jó ez Honda blokkal is.(mennyire ilyet szeretem volna venni az FZR helyett! kegyetlen jó gép)
Viszont a Hurricane komplett hülyeség mert csak a 600-ast hívták így,az ezrest nem.(tudom húzzak máshová okoskodni )
Nézzük:
-Ki van fizetve? (ez egy sarkalatos pont)
-Mennyit kapsz érte ezen a nyomott árú,túlkínálattal küzdő piacon?
-Mennyiért tudsz helyette venni valami mást?
-Mennyi lesz az "új" gép átírása?(minden szarral együtt)
-Mennyit fogsz otthagyni az első "kötelező" szervizen?
-Mennyire fogsz megbízni az "új" de ismeretlen szerzeményben?
Ezeket számold ki és ha ez több mint 200e (a mostani és az "új" gép árkülönbségéről még nem is beszéltünk) akkor lehet gondolkodni hogy mit(ne) csinálj.
Elég 25cm a föld alatt és ugyanannyi felette.
Nem kell oda harckocsiakadály.
És mi a francnak 25centi széles ha a fele is elég lenne? (félsz valakitől?)
Kéne rá keréjszett, mer gatyák a felnik, 40e kb, alapjáratimoci 30körül, egy motortartó bizbasz, aluöntvény, billenésgátlóvagymi, talán egy akku is, ránézetnék önindítóra is, néha sok áramot vesz fel, kopog elől a futómű néha, féltengelyre is ránéznék, gömbcsukló, etc.., bal háccsó se százas, ott is szétnéznék. amúgy nap napután megy szépen, csak képben vagyok. tom h az nem divat.
Nekem golf 3 van,és az alapjárati motor hallódott benne. Nem emelte fel az alapjáratot,ha villanyt kapcsoltam,leesett 500-ra.Szét lehet szedni ki lehet pucolni,és akkor jó lesz az idők végezetéig.
Az nem számít hogy sok a km mert ezeknél ez nem sok.
Hond
(lehet épp tudok egy upgrade Re-Genesist
Viszont a Hurricane komplett hülyeség mert csak a 600-ast hívták így,az ezrest nem.(tudom húzzak máshová okoskodni
-Ki van fizetve? (ez egy sarkalatos pont)
-Mennyit kapsz érte ezen a nyomott árú,túlkínálattal küzdő piacon?
-Mennyiért tudsz helyette venni valami mást?
-Mennyi lesz az "új" gép átírása?(minden szarral együtt)
-Mennyit fogsz otthagyni az első "kötelező" szervizen?
-Mennyire fogsz megbízni az "új" de ismeretlen szerzeményben?
Ezeket számold ki és ha ez több mint 200e (a mostani és az "új" gép árkülönbségéről még nem is beszéltünk) akkor lehet gondolkodni hogy mit(ne) csinálj.
Nem kell oda harckocsiakadály.
És mi a francnak 25centi széles ha a fele is elég lenne? (félsz valakitől?)
17:55 motogp 125cc digisport
alapjárati léptetőmotor javítása
Fiacskám ne itt játszadozz kattintósat!
Akkor az a kocsi egy rakás szar baszki...