Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég szakadt már.
Vizsláson már egyszer voltam talán 97-ben pár haverommal,egy 94-es 350-es Jáwáért mentünk és én hoztam haza mert a tulajnak nem volt még rá jogsija.(há-há régi szép emlékek! akkoriban még a Caprival nyomultam )
látnivaló szerintem sok van, de ami fontosabb lehet: Villány- pincesor (estére,hazára beszerzés )
Siklós: vár (ez éppen nem volt benne a felsorolásban, de átmegyünk rajta Harkány felé haladva)
TV torony- igazi pécsi nevezetesség
Abaliget: cseppkő barlang(ez sincs a listán de pár km-es kitérő Orfű közelében)
"kanyargós lassú részek és gyorsabb is van benne" nekem ennyi a lényeg. Ti vagytok a helyi erők Ti ismeritek a viszonyokat én hiába is nézegetném.
Azaz.
Basszátok meg a szófosás nálatok állandó ha elmegyek itthonról?
Bemutatom az új családtagomat.
Ma is kijárt volna egy Neki a picsáskodásért, de végülis csak elhozott hazáig öccázér' úgy h nem kapott, nem úgy mint a Cukikája
PEdig oda is van írva, hogy HUN. Ennél többet nem tudtam tenni, anyámat!
Én nem vagyok ismerős arra,de a "kb 180 km... kanyargós lassú részek és gyorsabb is van benne" elég jól hangzik!
20W50 ásványi adamra ne hallgass.
Lesz bunyó ha ott vagyunk jaihááááááááá.
Ez vágott slick,ugye?
Na én megyek megnézem ezt a Zoltán Erikát jól tartja-e magát,Falunap van nálunk a fiam már várja hogy dozzsemezzünk.
Sanyi! kikkel voltál?

elkezdtem nézegetni a túra kört... kb 180 km... kanyargós lassú részek és gyorsabb is van benne:
Sikonda-Magyaregregy-Bonyhád-Pécsvárad-Szederkény-Bóly-Vil
lány-Harkány-TV Torony(Pécs)-Orfű-Sikonda

Természetesen mindenki véleménye érdekel a dologról. Ez csak javaslat/ötlet kiindulási alapnak a fórum találkozóra.
Az sem rossz ötlet
Tapadós gumival az elsö Zagyvaróna-Cered szakasz .
Elötte-utánna.
Tegyél elöre 16-os kereket,hátra meg egy magas gumis 18-as kereket.
Aztán lehet vele szántani, a kanyarba a lábtartóval.
Nagyon helyes! És a "boltban" majd megmondják hogy Neked melyik lenne a legjobb.
Na én ezért nem szoktam megkérdezni.
Helyette felmegyek az olajgyártó oldalára és megnézem vagy letöltöm a termék részletes adatlapját (mert nem a doboz oldalán levő marketingrizsára vagyok kíváncsi) aztán a többivel összehasonlítva a paramétereket ÉN eldöntöm hogy melyik felel meg az előírásoknak.( a mai olajak leggyengébbje is teljesíti az akkori előírásokat)
Én így szoktam választani és ezért nem szoktam vitatkozni senkivel olajtémában.
Rövid távra nem használom ,ha beinditom akkor min.100km belemegy ,ez igaz a másik motoromra is.Elözö gazdája Repsol full szintet tett bele,én kiváncsiságból (és mostmár több ember tanácsára) majd 20w50re cserélem.Szét nem forgatom,nem is kell elég erös és nyomatékos 7-8ezernél elváltogatok.Pályát még nem látott(talán majd jövöre,idö és pénz kérdése),a közeli kanyargós,szerpentines részeket látogatjuk.Nemrég kapott hozzá illö tapadós papucsokat,mostmár könnyedén lehet karistolni a lábtartót(csizmát,térdkoptatót).Persze ésszel.A Kawámhoz képest alacsony,nagy,hosszú,a tank föleg,magasitanom kell majd az ülésen hogy közelebb essen a kormány,súlya pár kilóval nehezebb de egyenlöre több 10kg-al tünik többnek,emelni kell majd a hátulján,kissé orra buktatni hogy jobban forduljon a kanyarba.Szeretem .
én is letöltöttem az ncoreról,itt hunnak volt írva,de nem magyar
Akkor megkérdem a boltban melyik van a legközelebb? ez nem vallás, ez gépészetvagymi.
Tényleg szólok Donnak hogy alkalomadtán basszon le neked egy fülest. (mivel jelenleg motorod sincs,nagyon kijár)
Kedves Ádám. Mit is kéne leszűrni ebből 2010-ben?
és te honnét vennél 20-40-es olajat, mert a manualban az van
ezért kérdezte hogy ki milyent használ