Én olcsót szoktam. Ha sok rövid táv van benne akkor 10W40,ha kened a száját nagy melegben is és hűvösebb időben ritkábban használod akkor 20w50.
Jó bele az ásványi olaj de nem sértődik meg ha félszintetikust vagy teljesen szintetikust teszel bele,bár az utóbbi kész gazdasági csőd és nem sok értelme van utcai használatra.(ha téped a száját pályán is és sokat van a blokk a redline közelében akkor jó)
Itt a nagy többség ásványi Castrol Actevo 20w50-est használ mert jól bevált és ez a legolcsóbb belevaló minőség.
Nekem legutóbb Fuchs Silkolene 10w40 félszintetikus lett beleöntve mert ezt tudtam olcsón szerezni.(bár az idei 300km-re tökmindegy lett volna)
Jövőre úgy néz ki Actevo lesz.
Az olajválasztás egyébként vallás kérdése.
Emberek, ki milyen olajat használ az 1000-be?
Már többedik helyröl hallom hogy 20-50 ásványi kell bele.
Nem csak azért ajánlják mert feltételezik öreg gép,sok Km?
Vagy valóban ez a megfelelö,mert régi konstrukció,nagyobb illesztési hézagok?
Úgy számold hogy az utángyártott új darabja 40e Ft körül van,a gyári 70e.
Ha bontottat keresel akkor az 15e körül szokott menni de nem biztos hogy az jó.
Csak akkor vedd meg ha ki tudod próbálni mert lehet hogy lesz még két olyanod mint a mostani.
A Tiédre jó az FZR 600 és az FZ 750-esé is. (298mm-es)
A féktárcsákat lehet szabályozni és köszörülni, DE NEM LESZ JÓ! Bármilyen nagyokos is mondja NEM LESZ JÓ! (már túl vagyok az összes lehetséges módszeren de akkor is üt)
Tegnap amikor Sikondán voltam,jól le lettem ugatva! Nem szoktam gyorsan menni,90-110 körül,és hát ezzel úgy látszik sokakat bosszantok. "Mi a fasznak Neked ilyen motor! Még a kicsit se motoroznád ki!" Van egy kis társaság,régi ismerősök,azoktól kaptam az ívet. Azért csak oda vetettem Nekik,bekaphatja,akinek nem tetszik!
Jó bele az ásványi olaj de nem sértődik meg ha félszintetikust vagy teljesen szintetikust teszel bele,bár az utóbbi kész gazdasági csőd és nem sok értelme van utcai használatra.(ha téped a száját pályán is és sokat van a blokk a redline közelében akkor jó)
Itt a nagy többség ásványi Castrol Actevo 20w50-est használ mert jól bevált és ez a legolcsóbb belevaló minőség.
Nekem legutóbb Fuchs Silkolene 10w40 félszintetikus lett beleöntve mert ezt tudtam olcsón szerezni.(bár az idei 300km-re tökmindegy lett volna)
Jövőre úgy néz ki Actevo lesz.
Az olajválasztás egyébként vallás kérdése.
Már többedik helyröl hallom hogy 20-50 ásványi kell bele.
Nem csak azért ajánlják mert feltételezik öreg gép,sok Km?
Vagy valóban ez a megfelelö,mert régi konstrukció,nagyobb illesztési hézagok?
http://www.biker-world.hu/kate...
Ha bontottat keresel akkor az 15e körül szokott menni de nem biztos hogy az jó.
Csak akkor vedd meg ha ki tudod próbálni mert lehet hogy lesz még két olyanod mint a mostani.
A Tiédre jó az FZR 600 és az FZ 750-esé is. (298mm-es)
A féktárcsákat lehet szabályozni és köszörülni, DE NEM LESZ JÓ! Bármilyen nagyokos is mondja NEM LESZ JÓ! (már túl vagyok az összes lehetséges módszeren de akkor is üt)
Képet hamarosan teszek fel.
Remélem tud majd valaki segiteni.
üdv mindenkinek
Tudnátok mondani egy boltot ahol lehet kapni vagy valkakinek van esetleg ilyen?
Féktárcsáját lehet felszabályozni ha megfelelő a vastágsága?
köszi
HELP!
most nem tudom mifasz van?mé nem jön?