idézet főszaki ábrus tollából:
"Most figyeljen az összes lapkamániás!
AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN!
A lapkát ami egy pénzérmére hasonlít,az emelőtőke tetején lehet kicserélni és KÖZVETLENÜL EZT nyomkodja a vezérműtengely bütyök.(ez cserélhető vez.tengely kivétel nélkül)
Mivel különböző a vastagságuk,ennek a cseréjével lehet változtatni a szelephézagot.
Na,AZ FZR NEM ILYEN!
Ebben a hézagoló betétet a zárt tetejű emelőtőke(igen,az a kupak a képen) ALÁ a szelepszár végére kell tenni,(igen,az a kis bizbasz ami meg van számozva és NEM HASONLÍT EGY KICSIT SEM A LAPKÁHOZ MERT NEEEEEM! AZ)
tehát szelepszár--erre a hézagoló betét--erre a fényes kupak és ezt nyomkodja a vez.tengely bütyök.
Ezért ha itt szelephézagot akar valaki állítani,akkor meg kell mérni a hézagot--ki kell venni a vez.tengelyt--kivenni az emelőtőkét--levenni a hézagoló betétet--megnézni rajta a számot--és a táblázat sorait és oszlopait használva már látja is hogy milyen számú betét kell bele ÉS KURVÁRA NEM ÉRDEKLI HOGY MEKKORA VOLT A GYÁRI BETÉT!
TEHÁT ISMÉTELJE VELEM MINDENKI HANGOSAN:AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN!
MÉG EGYSZER:AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN.(a hétszentségit neki)"
Ha jó szerelőhöz viszed meg van rá az esély, hogy a hézagoló betét (csak ábrus kedvéért, mert én is lapkának hívom. ) egy fillérbe se kerül, mert van neki. (Feltéve hogy nem flexelték meg ügyesen okosan jóságosan. )
Nekem van infó a lapka áráról,de a gyári horror 2800ft/db, de Ábrus által megadott üzletben az utángyártott lapkák 700ft/db áron mentek.
A munkadíj,hááát a fene tudja,sztem helye válogatja.
Szerinted olyan helyre viszem ahol számlát adnak, hogy ránézés öccáz forint, fingás 300, mivel nem volt kedvem csinálni 10 % felár, csavarhúzó kopás 100 Ft stb...
Mérlegeltem, mégsem én vagyok a hülye.
Ultras bameg, ha szép nem vagy legalább hülye ne legyél !
1 - én a móka díját írtam, és nem alkatrészét
2 - a lánc szett felénk a lánckerekek és a meghajtólánc cseréjét jelenti.
Sajna nincs már ilyen lehetőség! A buszokat több km-re hordják javítani,nincs már műhely a tárolótér közelében. Ez már nekem is eszembe jutott,de sajna már rég nem így működnek a dolgok errefelé.
Kellene egy kis segítség! Van valakinek hátsó motoremlője esetleg eladó? (Persze ocsóért kellene )Mert így elég gáz bármit is csinálni az oldaltámasz nem egy stabil dolog. Félek egyszer feldől,és b@szhatom a szép motort!
Ja és csak ha bemelegedett akkor csinálja.Fótig lementem semmi hangja visszafelé már gyanús hangok jöttek, és mikor megjöttem beraktam üresbe kúrva hangos volt a szelep és a vez lánc is.
"Most figyeljen az összes lapkamániás!
AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN!
A lapkát ami egy pénzérmére hasonlít,az emelőtőke tetején lehet kicserélni és KÖZVETLENÜL EZT nyomkodja a vezérműtengely bütyök.(ez cserélhető vez.tengely kivétel nélkül)
Mivel különböző a vastagságuk,ennek a cseréjével lehet változtatni a szelephézagot.
Na,AZ FZR NEM ILYEN!
Ebben a hézagoló betétet a zárt tetejű emelőtőke(igen,az a kupak a képen) ALÁ a szelepszár végére kell tenni,(igen,az a kis bizbasz ami meg van számozva és NEM HASONLÍT EGY KICSIT SEM A LAPKÁHOZ MERT NEEEEEM! AZ)
tehát szelepszár--erre a hézagoló betét--erre a fényes kupak és ezt nyomkodja a vez.tengely bütyök.
Ezért ha itt szelephézagot akar valaki állítani,akkor meg kell mérni a hézagot--ki kell venni a vez.tengelyt--kivenni az emelőtőkét--levenni a hézagoló betétet--megnézni rajta a számot--és a táblázat sorait és oszlopait használva már látja is hogy milyen számú betét kell bele ÉS KURVÁRA NEM ÉRDEKLI HOGY MEKKORA VOLT A GYÁRI BETÉT!
TEHÁT ISMÉTELJE VELEM MINDENKI HANGOSAN:AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN!
MÉG EGYSZER:AZ FZR-BEN NEM LAPKA VAN.(a hétszentségit neki)"