Önnel pedig Tisztelt Uram tájékoztató jelleggel közlöm hogy az ezres FZR gyárilag szerelt (és előírt) lánca nem 530-as hanem 532-es ZLV ami azt jelenti hogy az bőven 100 Le feletti teljesítményre van tervezve,ahhoz pedig egyáltalán NINCS patentszem.
De mivel baromi drága ezért nem veszik meg,hanem lecserélik 530-asra a láncot és a lánckerekeket is. (és igen,nekem DID 532-es ZLV van fent)
És mondta valaki hogy nem létezik 530-as patentszem? De 75 Le felett a gyári láncszettben sem azt adnak hozzá és nem azért mert azt akarják hogy ne tudd otthon levenni.
Ezt vegyük úgy hogy nem hallottam,jó? Az MZ-re és társaira én is vettem láncot méterben de az FZR-re nem tennék fel ilyet. (ugyanis 5e km után kuka a kislánckerékkel együtt. Sokszoros tapasztalat)
Most arra az 530-as bicikliláncra gondolsz ami fent volt(van) a Sárgán és a felrakás után nem győztél utánállítani mert annyit nyúlt? (annak ugyanis köze nincs ekkora teljesítményhez)
Mester, nekem valami O gyűrűs láncom van, asszem CZ. Nem tom a méretét, de elég vastag minden irányban, szóval nem segédmotor lánc
És van rajta patent szem (az is O gyűrűs, tehát ez ilyen gyárilag, nem házi megoldás)
De mivel baromi drága ezért nem veszik meg,hanem lecserélik 530-asra a láncot és a lánckerekeket is. (és igen,nekem DID 532-es ZLV van fent)
nekem is az van.
És van rajta patent szem (az is O gyűrűs, tehát ez ilyen gyárilag, nem házi megoldás)