Én ezen a képen csak egy teljes értékű valamit látok, az nem a motor
Egyébként engem zavarna, hogy laza túratempóban 10ezret forog, pedig tudom, nem árt neki. Hiába, MZ-n nőttem fel.
Kit akarsz meggyőzni?
A motor péz, fenntartani péz, átírni péz, javítani péz... nagyobb motor nagyobb péz, újabb több péz, ez is nyilvánvaló.
Itt aztán lehetnek racionalizáló számítások, hogy egy 1000res 20 évesen 300e (140LE-220kg) újonnan meg 4 milla (180LE-190kg) és szükség van-e erre a pluszra. Nekem pl. nem, de mint tudjuk, a lét határozza meg a tudatot, ha xaros millát keresnék, nem vettem volna ilyen öreg szerkezetet.
Ne a burgonyához hasonlítsd a kis öreg FZR-t, az közlekedési eszköz, amivel a bankos megy napsütéses reggelen dolgozni. Ő nem fog motoros túrára menni vele.
Neked meg jó ez, majd ha öreg leszel, és tele lével, vehecc, amilyet akarsz, ha még akarsz. Farkat hosszabbítani (gondolom ) neked MÉG nem kell, akkor minek nagyobb?
Az ne feszélyezzen, hogy hülyén nézel ki rajta, meg nem megy , élvezd, és kész.
Az új SCS-103 ellen nem jó, és abból van a legtöbb. A régiek is átlövik 200m-en belül. Pénzkidobás, akkor inkább menj lassabban.
Motor vázon a kisebb rozsdákat hogy lehet kijavítani (tudom, homok vasig, alapozó, fény ) Persze úgy, hogy hozzáférni alig, szétszedni se nagyon kéne, csak ne láccon. Mivel kenjem, Hamerite?
az itten a dilemma kéremszépen, hogy: a kisfzr menetteljesítménye a normalizálódott vérmérsékletemhez hibátlan, túrázni is elég gyors, minden okés vele, egyetlen hibája hogy nem az a tágas-terpeszkedős méret de cserébe egy bringa kezelhetőségével rendelkezik. ami para, hogy HA baj van vele akkor az annyiba fáj minthabusám lenne és benne karmolnék össze valamit. azé ez nem frankó, nade ittvan egy DE: nemtom ki menniyt fizet biztire meg adóra de a 250esre megálll a minden egy bő 10esbe/év pesti fiatalnak is, olcsóbb a gumi ebben a méretben, és nem fogyaszt rettentően sokat sem. HA lec serélem bármire, egyrészt realizálom a jókora belelapátolt veszteséget, amitől most tekintsünk is el akár, de mégha ki is pofozom, 350nél lehet a határ amilért egy jó állapotú 250es elmegy, lánynak, fiatalnak akárkinek. akkor még 2-300aat rá kéne vágni hogy legyen egy csak TALÁN kicsit vérestorkú megint 10 de inkább 15 éves nagyobb vas, amiben megint kitudja milyen cinkek vannak, meddig ketyeg a bmomba a blokkban (a kcisit leglaább ismerem).(nameg átiratás, nagyobb adók..) az első évben rálocsolt pusz ár/adfó/bizti/első nagyszervíz/későbbi akármekkorák-ból meg abból a 2-300ból simán szét lehet borítani a kicsit is, és kicserélni amit kell, azt ismeét pártízezezr km-re okés. arról nem is beszélve hogy 1.3miller egy 33lóerős minden tulajdonságát tekintve a kisfzr-hez képest 10év hátrányban lévő motor újonan (ok, egyedül a befecsi, de az egy olyan hibalehetőség hogy ihajj.. cserédkiparaszt fél millerből párév után köszi.. ) így hacsak annak a felével a tankján betolod egy yakomotohoz valszeg új motorként hozod ki onnan a régi kicsit, akkomegy aztán 50-100ezer közötti futás lesz még írom ezt azé, mert utcán ennél gyorsabban nem akarok és nem is merek már gyorsabban menni állandó jelleggel (a zx636os kalandom az alkalmiba számít), viszon egy burgman vagy bármi amit vennék meg még plusz egy milla kcisithasználtan is pluszban, azt minek cseréljek le valamit hasonló tulajdonságokkal rendelkezőre 1 gurigáér? és mégcsak őszintének lenni magamhoz is nehéz, mert sosem tudhatom hogy csak farokhosszabításmiatt vágyom a nagyobbra, hogy elismerő megjegyzéseket kapjak a tuti nagyvasra, vagy valóban szükségem van egy 250-270el menő régi nagy speedre, vagy egy kis lakás árának harmadába kerülő új robogóra?
ezek a thunderace-ek nagyon gizdák, mondjuk, valszeg aaaakkkora különbség nincs egy uccsú fzr1000 meg az ace között, de az ace minidg is tetszett, már a neve is menő plusz méretben az is ilyen henteslegényméretűeknek illő. ezek a nagy szörnyek (is, de pofa súlyba nem ugat) tetszenek, de valami fura perverzióból bírom az ilyen oldschool speedeket, azuokkal a nagy bamba kereklámpákkal. Vagyis régen még egykét éve is bambának láttam, mostmár esküszöm belelátom a boxoló arcot, ahogy néz hogy gyere bazmeg levegő, szétbaszlak 250-nél gixer1.1, régi blade, meg az fzr-nél is, simáűn felpattannék egy ilyen duplakereklámpásra.
Egyébként engem zavarna, hogy laza túratempóban 10ezret forog, pedig tudom, nem árt neki. Hiába, MZ-n nőttem fel.
A motor péz, fenntartani péz, átírni péz, javítani péz... nagyobb motor nagyobb péz, újabb több péz, ez is nyilvánvaló.
Itt aztán lehetnek racionalizáló számítások, hogy egy 1000res 20 évesen 300e (140LE-220kg) újonnan meg 4 milla (180LE-190kg) és szükség van-e erre a pluszra. Nekem pl. nem, de mint tudjuk, a lét határozza meg a tudatot, ha xaros millát keresnék, nem vettem volna ilyen öreg szerkezetet.
Ne a burgonyához hasonlítsd a kis öreg FZR-t, az közlekedési eszköz, amivel a bankos megy napsütéses reggelen dolgozni. Ő nem fog motoros túrára menni vele.
Neked meg jó ez, majd ha öreg leszel, és tele lével, vehecc, amilyet akarsz, ha még akarsz. Farkat hosszabbítani (gondolom ) neked MÉG nem kell, akkor minek nagyobb?
Az ne feszélyezzen, hogy hülyén nézel ki rajta, meg nem megy , élvezd, és kész.
Motor vázon a kisebb rozsdákat hogy lehet kijavítani (tudom, homok vasig, alapozó, fény ) Persze úgy, hogy hozzáférni alig, szétszedni se nagyon kéne, csak ne láccon. Mivel kenjem, Hamerite?