És egyre kevesebben leszünk.Szerdán a korai órákban elhunyt a szeretett párom,Kati.Többet már nem viszem kirándulni,isten nyugaosztalja.Nagyon hiányzik.
A 310W a panel eseten olyan, mint a motorok tobbsegen a kilometerora. Hatszelben, sovany pilotaval, enyhe lejton megfutja a legnagyobb szamot a skalan. 310W 20 celsius fokon, pont 90 fok beesesi szog eseten, kristalytiszta egbolt mellett, kozvetlenul a panel hatan merve.
Nem lesz ott gond.
a 41 igaz, 14 voltam, mikor először lett saját motorom. A többit számold ki magad! 😁
A 32 csak azért van ott, hogy ennél öregebb csajok ne is írjanak... 😂
Aha, a szamitogepen igen.
A LOAD feltoltest (NEM elektromos), rakomanyt ES terhelest is jelent.
Ott van a dobozos kepen, legalso sor.
Max continous load current azaz 'megengedett maximalis folyamatos terheles'.
Azt vedd figyelembe, hogy amit energiat ott elhasznalsz, az az akkutoltestol veszed el. Tehat nem az van, hogy 20A-rel tolti az akkut es ezen felul 12V 20A-t kapsz pluszban arrol a LOAD csatirol.
Úgy néz ki jó lesz az akku. Feltöltöttem vízzel aztán árammal😁kb 3 hete. Ma pöccre mondjuk 4 pöccre,de indult hagytam 30 percet és visszatoltam a helyére.
Én T5-öztem sokat, az volt a céges motor... 2 személlyel olyan földutakra, sártengerbe bementünk vele, amire egy mai átlagos béjemvé 1200 GS-es se vállalkozna 😁 Vitt a motor bennünket, a kritikus helyeken meg mi őt 😅
Annak se volt soha semmi baja, pedig az kapott... később lecserélték egy 120-ös ETZ-r, igazából azzal se volt gond, kb. 10 év után láttam, akkor még használták a volt kollégák.
Szóval én nem hiszek a rossz motorban - csak a rossz gazdában.
Az enyém 100 ccm-el nagyobb volt 😀 Emléxem (mintha tegnap lett volna, pedig kúúúúrvára nem) ahogy toltam haza a járműboltból, bő 2 km, de végig vigyorogtam 😅 aztán otthon napokig nézegettem, pucolgattam a gyári konzerválót...
Kulccsomóval szétveretett, felhajított konzol, kifúrkált kipuff, felhajlított üléstartó, matt feketére fújt blokk - na, én ezeket már 18 évesen is súlyos gányolásnak tartottam 😠 mikor eladtam, úgy nézett ki, mint egy új - igaz, 30 ekm se volt benne. Matt feketére fújt "krauzer" volt rajta az egyetlen extra...
Sajnos az ETZ-m már megkapta a magáét az élettől (meg a gyökér hülyegyerekektől) mire hozzám került. Ellenben sosem kínlódtam ilyen dolgokkal pl. a T-5-ös Pannoniával. Érdekes módon, 20 évvel az ETZ előtt a mieink (is) meg tudták oldani azokat a problémákat amikkel az ETZ-n folyamatosan szívtunk. Váltó 3-ik, lepörgő kupplung, stb.
Én elég sokat mentem a keleti szektor gépeivel, de ilyen jellegű gondom nem nagyon volt velük. Amikor igen, akkor az szinte mindig az utángyártott alkatrészek miatt volt. Ezt az ETZ150-est kb. 2009 körül adtam el. Ha jól emlékszem 88-as volt, én 95-ben vettem meg (25e Ft-ért) a barátom öccsétől 7-8e km-rel. Az apja vette újonnan még 89-ben, szinte semmit sem ment vele, ugyanolyan karcmentes volt, mint új korában. Miután a srác feljelölte a gázmarkolat mellet a 25-50-75-100%-os állást és felkerült a bal deknin látható Enterprise jelzés, némi motorozás után átült egy szakadt KLR600-ra, így ez feleslegessé vált.
A km számláló 72e km-t mutatott mikor eladtam. (akkor készültek a képek)
Ez azért ennyi, mert ennyit mutatott, mikor kivettem és kicseréltem egy 120-as Skoda km órára (az 180-ig volt skálázva) így mentem vele vagy 20-30e km-t.
Egyszer cseréltem kuplungláncot, 60e km körül, a váltó csapágyait 70e körül kellett, a főtengelyt szintén itt cseréltem ki kompletten egy gyári újra (sárga festékjeles) és tettem fel egy 14 Le-s hengert+dugattyút. (szintén gyári újat) A főtengely+henger-dugattyú simán mehetett volna még tovább, nem azért cseréltem mert elkoptak. (lánc, fékbetét, ilyesmik voltak még de semmi extra)
Semmi más bajom nem volt az MZ-vel. Aztán 2005-után már csak silány utángyártott cuccok voltak hozzá, azokkal már tényleg csak a baj volt. Akkor döntöttem úgy, hogy eladom.
A kidolgozás volt az, ami silány volt. A csavarok minősége, a furatokat célozni kellett hogy belekapjon a csavar, az alkatrészeket úgy kellett befeszegetni a helyükre, ami illesztett felület volt az vagy szorult vagy lötyögött de szinte semmi sem volt precízen megcsinálva.
Ez volt sokkoló a japán technikához nyúlva, mindezt úgy, hogy az első "nyugati" gépem egy 78-as XS250-es volt. (gyári állapotban, bár tettem rá 400-as hengert+hengerfejet. A képeken már eladtam, a plexit már a haverom tette rá)
Nem lesz ott gond.
A 32 csak azért van ott, hogy ennél öregebb csajok ne is írjanak... 😂
A LOAD feltoltest (NEM elektromos), rakomanyt ES terhelest is jelent.
Ott van a dobozos kepen, legalso sor.
Max continous load current azaz 'megengedett maximalis folyamatos terheles'.
Azt vedd figyelembe, hogy amit energiat ott elhasznalsz, az az akkutoltestol veszed el. Tehat nem az van, hogy 20A-rel tolti az akkut es ezen felul 12V 20A-t kapsz pluszban arrol a LOAD csatirol.
Annak se volt soha semmi baja, pedig az kapott... később lecserélték egy 120-ös ETZ-r, igazából azzal se volt gond, kb. 10 év után láttam, akkor még használták a volt kollégák.
Szóval én nem hiszek a rossz motorban - csak a rossz gazdában.
Kulccsomóval szétveretett, felhajított konzol, kifúrkált kipuff, felhajlított üléstartó, matt feketére fújt blokk - na, én ezeket már 18 évesen is súlyos gányolásnak tartottam 😠 mikor eladtam, úgy nézett ki, mint egy új - igaz, 30 ekm se volt benne. Matt feketére fújt "krauzer" volt rajta az egyetlen extra...
A km számláló 72e km-t mutatott mikor eladtam. (akkor készültek a képek)
Ez azért ennyi, mert ennyit mutatott, mikor kivettem és kicseréltem egy 120-as Skoda km órára (az 180-ig volt skálázva) így mentem vele vagy 20-30e km-t.
Egyszer cseréltem kuplungláncot, 60e km körül, a váltó csapágyait 70e körül kellett, a főtengelyt szintén itt cseréltem ki kompletten egy gyári újra (sárga festékjeles) és tettem fel egy 14 Le-s hengert+dugattyút. (szintén gyári újat) A főtengely+henger-dugattyú simán mehetett volna még tovább, nem azért cseréltem mert elkoptak. (lánc, fékbetét, ilyesmik voltak még de semmi extra)
Semmi más bajom nem volt az MZ-vel. Aztán 2005-után már csak silány utángyártott cuccok voltak hozzá, azokkal már tényleg csak a baj volt. Akkor döntöttem úgy, hogy eladom.
A kidolgozás volt az, ami silány volt. A csavarok minősége, a furatokat célozni kellett hogy belekapjon a csavar, az alkatrészeket úgy kellett befeszegetni a helyükre, ami illesztett felület volt az vagy szorult vagy lötyögött de szinte semmi sem volt precízen megcsinálva.
Ez volt sokkoló a japán technikához nyúlva, mindezt úgy, hogy az első "nyugati" gépem egy 78-as XS250-es volt. (gyári állapotban, bár tettem rá 400-as hengert+hengerfejet. A képeken már eladtam, a plexit már a haverom tette rá)