Egyetértek ! Nálam a váltás úgy nézett ki hogy ETZ250-ről ültem át az XJ900F-re. Csak néztünk a skacokkal hogy bazmeg ebből sehol nem csöpög semmi. Aztán 6 év alatt az XJ-vel mentem 70.000 km-t és még mindig nem volt alatta egy csepp olaj vagy benzin sem, soha. És nem kopott el a sebességmérő hajtása 300km után, nem törött el a láncvédője, nem deformálódott a váz, és persze nem kellett kétévente fúratni meg főtengelyezni.
Erre én is gondoltam.
A kupak teteje nagyon vékony és puha, a kontraanya szétlapította teljesen.
Alatta van az alátét, aminek van egy nyelve. Az egy horonyba kapaszkodik a kormánycsőben, szóval nem hinném hogy le tudna lazulni. Persze nyomhatok alá némi menetrögzítőt is, akkor biztos hogy senki sem megy sehova. 😺 (ilyen b&zi szmájlikat! Kb. az óvodások szintje)
Kicsit panaszkodtam és felnyomtam Márkot az ügyfélszolgálatnál. 😼
Szóval Imene (aki valószínűleg Amaël és Marc is egyben) továbbítja a kérésemet saját magának és azonnali lépéseket tesz az érdekemben. 😹
Igen, ez jó meglátás! :))))
A 90-es évek közepén, mikor először szereltem japánt a keleti szektor gépei után, ledöbbenve néztem hogy valamit így is meg lehet csinálni.
Hát, kb. most az olasszal ugyanilyen érzésem van. 😹
A Maxigumi.hu (Marc haverom) meg azóta sem reagált semmire, bármit is írtam. (azaz már angolul sem akar tudni, pedig hétfőn elég hosszan tártam elé a lehetőségeket, ma meg rákérdeztem hogy van-e valami fejlemény)
Holnap még rámegyek megint az online csetre, hátha Amaël végleg kib&sz az oldalról, vagy legalább közli, hogy ez sem az ő hatásköre.
Az biztos hogy a reklamáció bármilyen formája értelmetlen, qrvára nem érdekli őket hogy kinek mi baja van. (vagy kit mennyire b&sztak át)
Kivettem az első villát a helyéről.
Sok csavar a leglehetetlenebb, hozzáférhetetlen helyeken a burkolat alatt/mellett, kínlódtam a kiszereléssel vagy másfél órát mire ki lehetett húzni a helyéről. (Giancarlo!! Hogy........!!)
Szétszedtem az első telókat, jól szerelhető, logikus és simán ment minden. (Kayaba)
Kiszedni az alsó kormánycsapágyat, amihez még véletlenül sem lehet odaférni semmilyen komolyabb szerszámmal, és persze kiütni sem lehet felülről, mint minden normális motoron.......Giovanniiiiii!!!!.......
Visszarakni és elvezetni a fékcsövet és a km spirált, feltenni a mindenféle műanyag takaró elemeket a kerék felett, az alsó kormánycsapágy körül......szintén idegbaj.
Kicseréltem a kormánycsapágyakat, kb. közepesen sz&rok voltak. A golyók a kosárban szögletesre voltak csiszolva.
Mert az olasz rád bízza a befejezést, legyél kreatív a gépészethez. Ha valóban motorosnak akarsz látszani és nem csak műanyag felhasználó lenni, akkor magad szereled a gépet, és persze tökéletesítheted a konstrukciót.
Ha a japán mérnök hülyeséget csinál, akkor a másik három rászól, hogy "az úgy nem lesz jó, itt maradunk műszak után és megcsináljuk rendesen".
Az olasz meg: "hagyd a francba a porvédőt, minek az! Majd pár évente kicserélik a csapágyat ha nagyon szorul. Menjünk mert már baromi éhes vagyok és nem marad hely a Risztorantéban Dzsovanninál!"
Jó lesz úgy néz ki. 🙂 Egyiknek a vége kicsit szűkebb lett nehezen ment át rajta a teló szár de rugózik egyelőre kis szorulgatások vannak benne de majd bekopik. 🙂 Persze adódtak olyanok, hogy a teló takaró rövid így sztenderen kicsit kilátszik a rugó, meg az első fék bowden rövid ha meg van emelve de lábon nincs gond. Mindjárt csinálok képeket...
A kupak teteje nagyon vékony és puha, a kontraanya szétlapította teljesen.
Alatta van az alátét, aminek van egy nyelve. Az egy horonyba kapaszkodik a kormánycsőben, szóval nem hinném hogy le tudna lazulni. Persze nyomhatok alá némi menetrögzítőt is, akkor biztos hogy senki sem megy sehova. 😺 (ilyen b&zi szmájlikat! Kb. az óvodások szintje)
Szóval Imene (aki valószínűleg Amaël és Marc is egyben) továbbítja a kérésemet saját magának és azonnali lépéseket tesz az érdekemben. 😹
A 90-es évek közepén, mikor először szereltem japánt a keleti szektor gépei után, ledöbbenve néztem hogy valamit így is meg lehet csinálni.
Hát, kb. most az olasszal ugyanilyen érzésem van. 😹
"A megfelelő motorkerékpár az önmagában bízó férfinak"
😁
Holnap még rámegyek megint az online csetre, hátha Amaël végleg kib&sz az oldalról, vagy legalább közli, hogy ez sem az ő hatásköre.
Az biztos hogy a reklamáció bármilyen formája értelmetlen, qrvára nem érdekli őket hogy kinek mi baja van. (vagy kit mennyire b&sztak át)
Sok csavar a leglehetetlenebb, hozzáférhetetlen helyeken a burkolat alatt/mellett, kínlódtam a kiszereléssel vagy másfél órát mire ki lehetett húzni a helyéről. (Giancarlo!! Hogy........!!)
Szétszedtem az első telókat, jól szerelhető, logikus és simán ment minden. (Kayaba)
Kiszedni az alsó kormánycsapágyat, amihez még véletlenül sem lehet odaférni semmilyen komolyabb szerszámmal, és persze kiütni sem lehet felülről, mint minden normális motoron.......Giovanniiiiii!!!!.......
Visszarakni és elvezetni a fékcsövet és a km spirált, feltenni a mindenféle műanyag takaró elemeket a kerék felett, az alsó kormánycsapágy körül......szintén idegbaj.
Mert az olasz rád bízza a befejezést, legyél kreatív a gépészethez. Ha valóban motorosnak akarsz látszani és nem csak műanyag felhasználó lenni, akkor magad szereled a gépet, és persze tökéletesítheted a konstrukciót.
Ha a japán mérnök hülyeséget csinál, akkor a másik három rászól, hogy "az úgy nem lesz jó, itt maradunk műszak után és megcsináljuk rendesen".
Az olasz meg: "hagyd a francba a porvédőt, minek az! Majd pár évente kicserélik a csapágyat ha nagyon szorul. Menjünk mert már baromi éhes vagyok és nem marad hely a Risztorantéban Dzsovanninál!"
Rugó?