Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó neked... más, fantáziátlan ember egyszerűen bemegy a boltba, és megveszi - de abban hol a móka? 😁
Maxigumi:
Még pénteken írt a Marc nevű csávó, hogy továbbították a raktáruknak a problémámat, és írnak amint van valami.
Hétvégén ezek sem dolgoznak, szóval 3 órája jött két mél, hogy fényképezzem le a hátsó gumi (DPD-s) szállítási matricáját (súly, feladó, stb) és töltsem fel.
A másikban az első gumi képét, adatait és a szállító címkét kérték. (két külön rendelési számon megy a folyamat)
A kommunikációt én (szándékosan) magyarul kezdtem, de már az első (pénteki) válaszuk is angolul jött, és már egyértelműen csak angolul hajlandóak kommunikálni.
Körbefényképeztem mindent, aztán meglátjuk mi lesz.
Nem olcsó :-)
Köszönöm !
Simán.
18-as FZR kerék és fék viszonylag simán ment fel mindenestől.
Jól látom, hogy a tokozott láncot is meg tudtad tartani? Fasza.
Most hogy így előkerült: FZR kerék a dobfékes gyári XV helyén. (NKH vizsga, mi? :))))
Persze a bal+ is jó, csak meg kell toldanom a kábeleket. (a Hexagon bal+-os, a GTR és az FZR jobbos, de a GTR-t már megtoldottam, így annak mindegy, a Hexát és az FZR-t is meg tudom ha kell)
A Jawanak meg mindegy, mert az 6V-os.
Idő közben meglett. Ja, ár-értékben szerintem ezzel jössz ki a legjobban.
Ez a Genesis eredetije, méretben is csak ez a 136mm hosszú fér be a tartóba a váz miatt. (persze ilyen sima savast már régóta nem veszek)
https://www.zselesakkumulator....
Jobb+ kell?

szerk: közben látom a tayna-n, hogy igen.
Szerintem meg pont így jó.
Hol volt szépen sablonnal fújva a 30-as-40-es években a rendszámtábla? (vagy akármi)
A pecsét különösen jó rajta.
Oké, de most nekem is kell majd vennem, mivel az FZR-be a mostani nem fér bele. (gumiméret, akksiméret, mindennel szivatnak)
https://lestiakku.hu/webaruhaz...
Megfestettem a rendszámot nem lett valami jó de most már így marad. Majd talán a koponya hasító jobban sikerül...
Nem kell, egyelőre még jó ami van majd ha beszarik....
Van, az előbb láttam. (megkeresem)
Az Exide szerintem jó. Meglátom ez mennyit bír ha ez is két évet lehet következő Exide lesz. Persze ha van méretben ami mind a kettőbe jó.
Van ilyen is, csak elég drága. (bár a gyári akksik rohadt sokat kibírnak, csak kérdés hogy mióta áll a polcon)
http://www.akkudream.hu/YUASA-...
Ez 500cm3/henger, egy idióta áttételű önindító mechanizmus, és V2. Legalább olyan borzalmas mint a tiéd, főleg ha köszörülni kellett egy darabig :)) (de szemtelenül fiatal voltam) (arcát a kezébe temető)
http://youtu.be/jajPmOC_dpo
Minden bizonnyal, gondolom a bömbin nem 1 : 8.3 a sűrítési viszony, mint a Yamaha traktoron :D
Nem hiszem, hogy bármit is lehet olyan nehéz átforgatni, mint az 550 ccm/henger sportboxert 😅
Már meg van patkolva szerencsére, 93 utáni javított alkatrészekkel. :D
A koraiak tényleg botrányosak.
Háát, az XV csodálatos önindító megoldása miatt, megizzad az akksi minden indításnál. (volt TR-1-esem, minden indítás úgy hangzott, mintha utoljára tenné :)))