Jól írta Ábri. Nem szívesen megyünk most senkihez. És nem csak magunkat féltjük, de senkit nem szeretnénk veszélyeztetni.
Nagyon tetszett a környék, szerintem van vagy 20 éve amikor utoljára Pécsen voltam.
Tervezünk még arra kirándulni, ha túl leszünk ezen a szarságon, szívesen tennénk egy villámlátogatást Nálatok.
Akkor gondolom egy Szputnyik V. tetkó felkerül valahová. Ha én hagynám magam beoltani (de nem engedtem ) és ilyen tetkós izé lennék, akkor biztos felvarratnám, mint egy rangjelzést)
József, sztem túrós hátú cégautókból nem lehet ilyen következtetéseket levonni. Szomszédom (motoros haver is, katona) pont tegnap mesélte, hogy most rendőrök mellé van osztva segítségnek (kovid alatt) és jár velük. Hogy azok hogy basszák az autókat... a TSI-k midig üveghangig, kettesben 100, meg nem állítják le soha... van, hogy kiszállnak, és a motor fél órát ketyeg helyben... télen a fűtés, nyáron a klíma miatt, ilyenkor meg csak úgy, mert rendőrök az istenadták és ezt adja ki a képességük
Ennek ellenére a TSI skodrik meg VW-k mennek, beléjük ugrik évi 50-60 ekm.
Nekem 4 opelom volt, az első egy öreg lom Kadett furgon, az romlott el 1x, a többi 3 sosem - kb. össz. 200 ekm alatt. Nem hinném, hogy rosszabb lenne, mint bármely másik hasonló árú - de persze jobb se.
Nemrég panaszkodtál, hogy mindig van valami a 320i-vel.
A napokban eszembe jutottál (kép) mikor megjöttem Miskolcról, hogy mennyire megszoktam már, hogy ezen (Opel Combo Maxi 2.0 cdti, 4,5 éves) teljesen normális a valamiért állandóan világító tengeralattjáró, a kegyetlenül kopogó futómű, a nyekeregve szoruló-recsegő kormánymű. (mindig megcsinálják, csak sosem lesz tartósan jó, ez pl. már a második új komplett kormánymű rajta) Mostanában jön helyette az új, de ez már szerencsére(?) Pözsó Partner lesz Opel felirattal. (ennél csak jobb lehet)
Előtte egy VW Caddy Maxi 1,9 pdtdi volt, azt nagyon szerettük.
Az Astrák kb. ugyanilyen csodásak (1,6 cdti) csak azokon (van belőlük elég sok) egyik pillanatról a másikra b&szik be valami, nem úgy folyamatosan mint ezen.
Amivel én járok (most három éves, 66e km van benne) azzal a csodával határos módon mindig a tervezett lerohadás előtti kötelező szervizen cserélték, ami a többin pont a szerviz előtt sz&rt be. (kuplung, kettős tömegű cucc, kuplung munkahenger-ezt még az elején cserélték az összesen mert típushiba, bár néhány elhullott nálunk is- volt amelyiken a komplett vezérlő egységet kellett cserélni mert üzemképtelen lett a gép, meg még sok apróbb sz&rság amivel együtt kell élni)
Eleinte gondolkodtam rajta, hogy amivel járok azt 4-5 évesen megvenném, de most lett biztos, hogy egyiket sem akarom még "akciósan" sem:
Az egyiken (személyi használatra kiadottat vette át a kollégám két hete, 77e km-rel) épp most a héten hullott szét a kuplung. Bekerült a szervizbe, de onnan már a leadó telephelyre megy, mert jön helyette egy új Octavia.
Van egy Corsánk szaladgálósnak, azt 1,5 évesen kaptuk valahonnan. (1,3 cdti) Én csak próbaképp mentem vele néha, általában egy karbantartó kollégám jár vele országszerte (208cm a srác, szóval van humora a cégnek ) hát az sem öregbíti az Opel nevet. (rendszeres vendég az is a szevizben valami sz&rság miatt)
Mielőtt elfogultnak tűnnék, a VW csoport dízeleivel nincs semmi gond (a TSI-ket mondjuk évekkel ezelőtt letiltották, mert hullottak mint a legyek) maguk az autók (Golf, Passat, Octavia, Rapid) nagyon jók. A régi Astrákkal (F-G), Comboval nem nagyon volt baj, bár vagy 12-13 éve egyszer pont Szentgotthárdon rohadtam le az 1,6I-vel, ami vicces lett volna, ha nem az út szélén állva vártam volna az Assistance-t. (valamiért letiltott és nem indult el, valamit kevertek rajta egy laptoppal és mehettem tovább, bár ez kb. 4 órába tellett)
Szóval nem rossz az a 46 még ennyi idősen sem, még ha foglalkozni is kell néha vele.
Köszi a tippet. Mindenképpen szétszedjük, majd megnézzük ezeket is. Ha kell szét is húzzuk. Kíváncsiságból rákérdeztem a bajai bontóra, 250000.-ért adnának egész blokkot beépítési garanciával...
Akartam venni,a 19-es siroki találkozón volt egy.Beszélgettem a tulajjal,jó fej volt,de mondta hogy nehéz kifogni mert kevés van belőle,korához képest drága és annyira különleges,nemigen adják el.Ő is valami 1.4-milláért vette jópár éve.
Köszi a tippet, ezeken már túl vagyunk. A szelepek állapotára mindenképpen kíváncsi vagyok, csakúgy mint a hengerekére. Beégett szelep vagy letapadt gyűrű gyanúja áll fenn.
Nagyon tetszett a környék, szerintem van vagy 20 éve amikor utoljára Pécsen voltam.
Tervezünk még arra kirándulni, ha túl leszünk ezen a szarságon, szívesen tennénk egy villámlátogatást Nálatok.
Ennek ellenére a TSI skodrik meg VW-k mennek, beléjük ugrik évi 50-60 ekm.
Nekem 4 opelom volt, az első egy öreg lom Kadett furgon, az romlott el 1x, a többi 3 sosem - kb. össz. 200 ekm alatt. Nem hinném, hogy rosszabb lenne, mint bármely másik hasonló árú - de persze jobb se.
A napokban eszembe jutottál (kép) mikor megjöttem Miskolcról, hogy mennyire megszoktam már, hogy ezen (Opel Combo Maxi 2.0 cdti, 4,5 éves) teljesen normális a valamiért állandóan világító tengeralattjáró, a kegyetlenül kopogó futómű, a nyekeregve szoruló-recsegő kormánymű. (mindig megcsinálják, csak sosem lesz tartósan jó, ez pl. már a második új komplett kormánymű rajta) Mostanában jön helyette az új, de ez már szerencsére(?) Pözsó Partner lesz Opel felirattal. (ennél csak jobb lehet)
Előtte egy VW Caddy Maxi 1,9 pdtdi volt, azt nagyon szerettük.
Az Astrák kb. ugyanilyen csodásak (1,6 cdti) csak azokon (van belőlük elég sok) egyik pillanatról a másikra b&szik be valami, nem úgy folyamatosan mint ezen.
Amivel én járok (most három éves, 66e km van benne) azzal a csodával határos módon mindig a tervezett lerohadás előtti kötelező szervizen cserélték, ami a többin pont a szerviz előtt sz&rt be. (kuplung, kettős tömegű cucc, kuplung munkahenger-ezt még az elején cserélték az összesen mert típushiba, bár néhány elhullott nálunk is- volt amelyiken a komplett vezérlő egységet kellett cserélni mert üzemképtelen lett a gép, meg még sok apróbb sz&rság amivel együtt kell élni)
Eleinte gondolkodtam rajta, hogy amivel járok azt 4-5 évesen megvenném, de most lett biztos, hogy egyiket sem akarom még "akciósan" sem:
Az egyiken (személyi használatra kiadottat vette át a kollégám két hete, 77e km-rel) épp most a héten hullott szét a kuplung. Bekerült a szervizbe, de onnan már a leadó telephelyre megy, mert jön helyette egy új Octavia.
Van egy Corsánk szaladgálósnak, azt 1,5 évesen kaptuk valahonnan. (1,3 cdti) Én csak próbaképp mentem vele néha, általában egy karbantartó kollégám jár vele országszerte (208cm a srác, szóval van humora a cégnek ) hát az sem öregbíti az Opel nevet. (rendszeres vendég az is a szevizben valami sz&rság miatt)
Mielőtt elfogultnak tűnnék, a VW csoport dízeleivel nincs semmi gond (a TSI-ket mondjuk évekkel ezelőtt letiltották, mert hullottak mint a legyek) maguk az autók (Golf, Passat, Octavia, Rapid) nagyon jók. A régi Astrákkal (F-G), Comboval nem nagyon volt baj, bár vagy 12-13 éve egyszer pont Szentgotthárdon rohadtam le az 1,6I-vel, ami vicces lett volna, ha nem az út szélén állva vártam volna az Assistance-t. (valamiért letiltott és nem indult el, valamit kevertek rajta egy laptoppal és mehettem tovább, bár ez kb. 4 órába tellett)
Szóval nem rossz az a 46 még ennyi idősen sem, még ha foglalkozni is kell néha vele.