Már Kawának is rádugós trafói vannak,ráadásul be van süllyesztve a hengerfejbe,de felette 6.5-centire már ott van a váz,na onnan kiszedni a gyertyákat külön művészet volt.A racsnis dugókulcsokhoz csinálnom kellett 12-es szögacélból különböző hosszúságú toldókat,de még mágnest is kellett tenni a végükbe hogy kivegyék a dugófejet,és még szét kellett szednem egy gyári gyertyakulcsot is,mert annak a fejében van gumigyűrű,ami ki tudja venni a gyertyát is.Kíváncsi lennék,a japcsik hogy gondolták a gyertyacserét,lehet sehogy.Mondjuk platina gyertyával nagyjavításig lazán elmenne,ha meg kint van a blokk,simán lehet cserélni.
Ja most olvasom visszább írt a Sanyi is. Igen ez már trafós pipa. kivettem 1es beraktam 2es helyére kivettem 5öst beraktam 3as helyére. beindítottam és jött a jól bevált vizes próba. Yaminál csináltam melyik henger nem megy vizet nyomtam a könyökre miről elhussant az jó volt amiről nem vagy nagyon lassan ott volt a hiba. Itt az első 3 henger 1 könyök és a maradék még 1 könyök. A 4-6 egyből leugrott a víz. az 1-3 lassan. Itt volt amikor bebizonyosodott a trafó hiba.
Ilyen alap dolgokat próbáltatok, hogy cserélni az 1. henger trafóját másikkal? Akkor ha megy vele a hiba, meg is van, ha nem, lehet visszább követni... de csak 5let...
https://www.kepesmotor.hu/vict...
http://youtu.be/RTuk3DN2Kck